Rinus

Belazerd

Heb 3 artikelen gekocht .1 artikel is geleverd . 1 artikel kon niet geleverd worden heb er 14.99 euro voor betaald kreeg 8.66 euro terug en 3de artikel hoor ik niks meer van. Ik wil niks meer van deze oplichters.

Teunis
05-11-2018

Bestelling niet geleverd, telefonisch niet bereikbaar en geen antwoord op mails

Tor voor kort goede ervaringen met koopjedeal,echter de laatste bestelling is per I-deal betaald, op mijn account staat dat deze per 30 oktober zou worden bezorgd. Echter nog steeds geen pakje ont vangen, telefonisch is het bedrijf onbereikbaar (wachttijden van 30 minuten of meer en uiteindelijk was ik de vijfde wachtende en vervolgens werd ik weer de vijftiende wachtende). En op verstuurde e-mails geen antwoord en ook niet nadat ik opeen review het verzoek kreeg om het ordernummer door te geven. Dit heb ik gedaan, maar ook op die actie geen antwoord van koopjedeal.

Annemarie

Wij zitten bij die 1,13 % die niet tevreden zijn

Heb op 22 oktober 2 bestellingen gedaan. 1 is geleverd op 31 oktober de andere niet. Heb op 31 oktober een mail verstuurd naar jullie en daar GEEN antwoord op gekregen. Waarom geen antwoord?

SAndra
05-11-2018

Na ruim een maand nog geen spullen

Eind september hebben mijn man en ik toevallig beide wat besteld bij Koopjedeal.nl. Nu begin november zijn beide bestellingen nog niet geleverd! Na een week een mail ontvangen dat de levering vertraagd was door een storing, maar volgens mij zijn ze continu in storing! servicedesk niet te bereiken, geen antwoord op mail, aan de telefoon continu in de wacht.

Ik raad koopjedeal af

Zit nu zeven weken op mijn bestelling van een paar opzettandeborstels te wachten. Al een paar keer de belofte gehad dat het nu toch echt geleverd ging worden, maar helaas, loze beloften. Met de klantenservice is nauwelijks contact te krijgen. Antwoord op mail duurt een week of langer, telefonisch zijn ze nauwelijks te bereiken. Vorige week was ik beller 38! Nu hebben ze het veranderd in het vermelden van de gemiddelde wachttijd. Vandaag 28 minuten! Ze hebben duidelijk hun zaakjes niet op orde. Op basis van mijn ervaring zeg ik, niet kopen bij Koopjedeal.nl

Toppie

Bestelling werd keurig verpakt en op juiste wijze bezorgd

Dick

Wel betalen, niet leveren

Wel betalen en vooralsnog niet leveren, gebeld en zeiden een distributieprobleem te hebben. wordt niet op de hoogte gehouden, mail gestuurd en nooit respons gekregen. Weer bellen en steeds heel veel wachtenden. Kennelijk zijn er meer die problemen hebben denk ik dan maar. Hang nu al weer 30 minuten.

Tineke

Driemaal scheepsrecht!

Snelle levering van mijn bestelling, hulde!

Niet zo efficiënt voor jullie en voor de klant niet zo handig dat deze drie artikelen niet gelijktijdig afgeleverd werden maar in drie dagen één per dag.

Bennie

Veel voor weinig!

Onbegrijpelijk zoveel voor weinig geld en van zeer goede kwalliteit

Zaklamp aanbieding

Er wordt een verzend schema gemaakt waarop te zien is dat het op 23 okt bestelde op geleverd op 29 okr. Nu is het al 4 nov en nog steeds niks. Ook heb ik op 1 nov een berucht gestuurd en gevraagd naar de status. Nog niks gehoord. Zwaar klote dus

Nooit iets kopen. Oplichting met een grote O

Besteld. Maar leveren. Vergeet het maar. Nu incasseren en straks vermoedelijk uitstel van betaling.

Ruurd
04-11-2018

Aantrekkelijke artikelen voor een koopje.

Al veel produkten gekocht. Niet goed relatief snel geld terug. Evt, problemen worden opgelost.

Harm
04-11-2018

De winkel is 24 uur per dag open!

Je kunt op ieder moment van de dag iets kopen en ik heb nog nooit iets hoeven terug sturen omdat het bestelde niet goed of verkeerd was.

Prima deal bij Koopjesdeal

Snelle en duidelijk bestelmogelijkheid. Daarna volgt snelle levering. Kwaliteit van het materiaal is ook goed. Zou het iedereen aanraden.

Karel

Betrouwbaar

Wat besteld is wordt geleverd, soms wat laat maar dat ligt denk ik soms aan post.nl

Leen

Voortschrijdend verbeter proces

Op deze site bestel ik het meeste online in het verleden klopte niet altijd alle afspraken maar dat is nu prima in orde

Mary

Proberen waard

Het was mijn eerste bestelling voor 10 dg en lees bestelling wordt binnen zoveel dg bezorgt, helaas dat werden er veel meer. (moeilijkheden met het uitleveren?) ik heb gisteren weer een bestelling geplaatst en daarin werd me precies de bezorgdatum verteld. ik wacht in spanning af. verder leuke aanbiedingen ( voor mij)

Arjan

Led lampen

Snelle levering en geen gezeur!

Saskia E.

Positiviteit

Iets besteld bij Koopjedeal krijg je snel bezorgd. En als het eens een keer niet goed uitvalt, zoals destijds pantoffels, kunnen die retour en krijg je je geld terug. Ik kan iedereen aanraden iets bij Koopjedeal te bestellen.

03-11-2018

Geen geouwehoer precies zoals beloofd op tijd geleverd .

Ben zeer tevreden met alles van koopjesdeal