Hanneke

Late bestelling

Artikelen verwacht op 6 november, niets geleverd, ook geen mail

Npra

Wordt er nog geleverd?

Heb op 30 oktober een dekbedhoes besteld. Volgens de mail zal bestelling op6 november zijn. Tegenvaller. Op 6 -11 niets. Op 8 & 9 november is koopjedeal telefonisch niet bereikbaar. Via chat de mededeling dat de bezorging 13 november zal zijn. Waardeloos

Marijke

Koopjedeal is geweldig

Mijn ervaring is dat je bij koopjedeal altijd goede en goedkope artikelen kunt bestellen. Mijn laatste bestelling was een heel goed matras voor mijn zoon, die in de winkel honderden euro's duurder is.

Dorus

Levering

Levering zou binnen 5 dagen plaatsvinden. Besteld 29-10 ,maar afgeleverd pas op 8-11en geen mededeling. ook het product stond bij aankoop niet dat de voorraad beperkt was en dat het langer zou duren.Maar verders begrip is er wel door de drukte.

Goede ervaring

Ik had al vaker iets besteld en alles was goed geregeld. Ik had nu 2 artikelen besteld en zouden beide op een bepaalde dag worden bezorgd, helaas kwam er maar 1 artikel en van het 2e artikel was niets bekend, nagevraagd bij koopjesdeal bleek dat het nog niet leverbaar was en later kwam. Laat de klant weten dat er maar 1 artikel wordt bezorgd en dat het andere artikel later komt.

Wimpie

Teleurgesteld

Eind oktober bestelling gedaan, na lang wachten maar eens gebeld, fout bij distributiecentrum.

Was klantvriendelijker geweest dat zelf even de klant mede te delen, probleem was bekend. 10 November nog niets binnen

Ad

Probleemloos

Nog nooit moeilijkheden gehad met een levering of betaling. Integendeel, alles verloopt gladjes. Je wordt goed geïnformeerd over dag en tijdstip van levering van een besteld artikel.

Dick
10-11-2018

De beste deal in koopjes !

Kwaliteitsartikelen voor een stuntprijs met de service en garantie, zoals u die mag verwachten. Prima bereikbaarheid met meedenkende servicemedewerkers, die ook duidelijk blij zijn als ze je van een ondervonden probleem kunnen afhelpen.

Antonie
10-11-2018

10 dagen wachten op levering is echt niet goed !

Hallo Ilse ,

30 oktober jl. een bestelling geplaatst om 6 november jl. te ontvangen. Helaas vandaag 10 november nog niets ontvangen! Dus niet te vrede!

J vanDuuren

Bestelling te Laat.

Mijn bestelling zou ik krijgen op 6November nu is het al 10November besteld op 1November daar ben ik niet blij mee.

Herman

Wensen oplossende onderneming.

Niets dan lof over afhandeling van mijn bestellingen.

Netjes,snel en correct leveren

Regelmatig bestellingen geplaats en altijd netjes en correct geleverd.

Toppie

Ik heb goede producten geleverd gekregen en snel geleverd! Prima bedrijf

HONDSE BEHANDELING

KOOPJEDEAL= Niet reageren op mails of melden dat je binnen 2 of 5 of 7 dagen antwoord krijgt. De telefoon is gebarricadeerd want "de wachttijden zijn extreem lang, stuur maar een mail!" of de telefoonservice is gesloten. Deel van de aankoop komt 3 dagen te vroeg maar een week later krijg je bericht dat het pakket onderweg is! Ander deel van de aankoop is nu, 5 dagen later, nog niet geleverd. De limit is nog dat je een verzoek ter beoordeling van de service krijgt, met "liefs van Ilse"! Nou. bij deze dan!

10-11-2018

Gemak dient de mens, zeker op mijn leeftijd !

Al enkele jaren maak ik gebruik van uw aanbod. Leveringen goed begeleid op internet en voor 95% stipt uitgevoerd.

Harry

Bezorging ver overtijd

30 oktober 4 producten besteld deze zouden op 5 nov worden aangemeld bij postnl en op zaterdag 6 nov thuisbezorgd. Dus niet 6 nov niets 7 nov niets 8 nov maar eens bellen, telefonisch niet bereikbaar. Dan maar mailen binnen 5 werkdagen antwoord. Gelukkig 1 dag later al met het verzoek de bestellingsnr door te geven. Weer één dag later 9 nov eindelijk een mededeling, het is erg druk en wij hebben een storing volgende week hoort u nader. Twee later die dag 1 product ingepakt. Weer 2 uur later product aangeboden bij postnl. En waarachtig vandaag 10 nov 1 product afgeleverd. De volgende 3 producten komen waarschijnlijk maandag 12, dinsdag 13 en woensdag 14 nov aldus koopjedeal. Ach sinterklaas komt 15 november binnen en pas 3 weken later komt je cadeau maar dan wel in één keer. gr. harry

Herman

Betalen en niet krijgen

Besteld 30-10 en betaald.Telefonisch niet te bereiken en hoor niets.

Bobby

Bezorging van bestelling

Over het algemeen beest tevreden over de service bij KOOPJEDEAL maar bij mijn laatste bestelling heb ik te klagen over het niet eerder berichten dat een hiaat is ontstaan in de bezorging. Ik heb pas informatie gekregen nadat ik na het verlopen van de geplande bezorging een klacht heb ingediend en toen geïnformeerd werd d at door een brand de bezorging meerdere dagen werd vertraagd.

Mij dunkt dat mij eerder kon waarschuwen zodat ik niet tevergeefs heb moeten wachten.

Arnold

Is volgens wat er staat

Het paket volgen is ok

Wilhelmina
09-11-2018

Correctie moed

Had in "de uitverkoop" handschoenen besteld. Deze werden niet binnen de gestelde tijd geleverd. Direct na het melden van het uitblijven van de bestelling een reactie en direct er na de bestelde handschoenen keurig in de brievenbox