27-08-2018

Onmogelijke uitschrijving.

Ik kreeg ongevraagd dagelijks mail van koopjesdeal. Ook na gebruikmaking van de afmeld procedure bleven de mails maar komen dagelijks. Intussen heb ik mij misschien al 20 keer uitgeschreven en aangegeven dat de aanbiedingen voor mij niet relevant zijn, ik blijf ze maar ontvangen. Weet iemand een oplossing voor irritante gemail.

Geerlien
28-08-2018

Slechte service, sorry, ze zijn onbereikbaar als je iets wil retourneren.

Onbetrouwbaar

Aircoolers besteld, konden niet geleverd worden, vertraging, vertraging. Ik wilde ze niet meer , bellen,mailen,chatten, ik kreeg nergens antwoord. Ik wilde de aircoolers niet meer ontvangen ik was het zat. En ik wilde ook voorkomen om de verzendkosten te betalen. Maar koopjedeal wilde niet luisteren dus toen ze weer voorraad hadden gewoon de aircoolers opgestuurd. Dan de ellende met het retouretiket , dit was ook zo een drama. Heeft 2 weken geduurd en ik had al zo vaak aangegeven ik ga met vakantie ,ik wil dit voor mijn vakantie opgelost hebben. Maar ook nee, ik moest anderen inschakelen om eindelijk het retouretiket te hebben ontvangen dit pakket voor mij op de post te doen. Dan moet je je geld terughebben, maar ook dit gaat niet ze hebben mijn pakketje niet retour ontvangen ( zeggen ze) . Ik heb DHL parcel opgebeld en het zendingsnummer doorgegeven. Het pakket is in goede orde bij koopjedeal aangekomen, maar volgens koopjedeal is dit niet zo. Nu een ding jullie zijn verantwoordelijk, ik heb het bewijs. Ik wil mijn geld terug en bezorgkosten en wel heel snel zo niet dan ga ik het wereld kundig maken met wat voor een bedrijf jullie zijn. Ik geen het niet op , jullie zijn verantwoordelijk. En wat ik niet snap welk bedrijf wil nu zo met zijn klanten omgaan. Schande,schande,schande. En als jullie het te druk hebben, dat je telefoon, mails en chats kan beantwoorden dan doe je toch heel erg iets fout.

Kim
22-08-2018

Nog aan het wachten krijg een heel wantrouwend gevoel

15 augustus besteld, zou 21 augustus (gisteren dus) geleverd worden Afgelopen maandag 20 augustus gebeld waar mijn bestelling is, want de status nog steeds bezig met verwerken en deze zou volgens website afgelopen vrijdag al eigenlijk naar postnl gaan. Ja mevrouw deze wordt morgen op 21 augustus bij u geleverd. Tussen 16.30 en 19.00 Dit is sowieso een rare tijd en geen levertijd voor post nl. Dus ik gistermorgen nog geen bericht van post nl over wanneer mijn pakket kwam Ik post nl opgebeld, Nee mevrouw onder uw adres hebben wij systematisch nog niks staan dat er vandaag wat wordt geleverd bij u. Ik weer opnieuw een half uur in de wachtrij gewacht aan de telefoon want het contactformulier doet het niet.

Ja mevrouw uw bestelling komt morgen binnen ( dus vandaag ) , tussen 16.00 en 18.30 Al weer nu nog steeds niks van post nl ontvangen van een melding voor een pakket wat gaat komen.

Wat moet ik nu?

Sjon
21-08-2018

Misleidend adverteren met leveringsdata, waardeloos service

Bed bestellen en betalen werkt prima, vanaf dat moment:

-Geen contact opgenomen over levering (zoals beloofd) -Bed zou na 7 dagen geleverd worden, het ziet er naar uit dat het een maand gaat worden. Niet erg prettig in het geval je een bed besteld en je bij de levering ook zeker aanwezig moet zijn. Heeft mij al een vrije dag gekost. -Geen Reactie op meerdere mails -Lange wachttijden bij de klantenservice -Na contact met klantenservice geen duidelijkheid, wordt veel gesproken met misschien, waarschijnlijk etc.

Na een aantal gesprekken ontving ik een mail met daarin een code: excuus genaamd, voor een volgende bestelling te gebruiken. Gratis verzendkosten. Nounou wat een oplossing.

Ze moeten stoppen met het adverteren van leveringsdata die niet haalbaar zijn voor de organisatie. Consumenten nemen beslissingen obv verschillende zaken, waaronder de leveringstermijn. Nu zit ik met de gebakken peren.

Aangezien ik hier vergellijkbare berichten lees, is dit geen uitzonderlijk geval.

Waardeloos.

Bonneyanne
21-08-2018

Mini cooler besteld met gratis toren met ubs kabel

De toren was kapot wou alles terug sturen kunnen ze de bestellng niet meer vinden 25 min aan de telefoon gezeten van morgen leggen ze de hoorn erop shandalig

Nina
20-08-2018

Koopjedeal Slechtedeal

Op 6 augustus 449.00 euro betaald.Op 10 augustus geannuleerd.Geen reactie en tot nu toe geen geld retour. Bellen.na 35 minuten gesprek wat niets oplevert.

Justus
20-08-2018

Geen reactie op verzoek retourneren product

Ik heb twee aircoolers besteld bij KoopJeDeal. Beide zijn met een forse vertraging gelevered. Maar ze werken bovendien heel slecht. Ik wil ze retourneren volgens de voorwaarden van Koopjedeal, maar na al weer een paar e-mails, geen reactie van Koopjedeal. Wel een bevestiging dat mijn bericht is ontvangen. Geen idee wat te doen nu.

Manfred
19-08-2018

Onbetrouwbaar!

Inmiddels is het nu 4 weken na mijn bestelling en nog steeds is er niets geleverd terwijl het gewoon op voorraad is. Smoesjes het is vakantie, het is druk etc. etc. Er wordt niet gereageerd op mijn mails en proberen er telefonisch door te komen heeft geen zin. Dit is mijn slechtste ervaring ooit op internet! maar ondertussen heb ik wel vooruit betaald.

Anne
19-08-2018

Lang wachten op order

Webshop heeft leuke aanbiedingen. Order geplaatst, werd na 2 weken geleverd, geen bericht gekregen dat deze pas zo laat bezorgd zou worden. Op e mails werd niet gereageerd. Bij de klantenservice 30 min in de wacht. Voor mij is dit een reden om niet meer bij koopjedeal te bestellen.

16-08-2018

Waar blijft mijn bestelling?

8 augustus jl. een bestelling gedaan en via Ideal betaald. Levering zou maandag 13 tussen 10:30 en 13:00 plaatsvinden. Dus niet. Gisteren 15 augustus toch maar gebeld, ik was nummer 22 in de wachtlijst. Hoe langer het duurde, hoe kwaader ik werdt. Uiteindelijk, na drie kwartier een (vriendelijke) mevrouw aan de lijn gehad en zij vertelde dat mijn bestelling in back-order stond en dat ik een mail zou ontvangen met daar in iedergeval in vermeld de nieuwe bezorgdatum en excuses. Nog niks gehoord. Ordernr. 202879560.

Cuna
25-08-2018

Weliswaar jammer dat de communicatie zo traag verliep maar het is wel goed opgelost.waarschijnlijk moet de vakantie planning en bezetting echt beter geregeld worden. Via goede communicatie los je dat op.

Wel betaald, niet geleverd. Dat is diefstal.

Ik heb in juli producten besteld en betaald. Vervolgens kreeg ik een mail dat de levering van nano vloeistof vertraagd is maar ik mijn bestelling uiterlijk 31 juli zou ontvangen. Tot op heden zijn mijn betaalde producten niet geleverd. Ik heb verschillende mails gestuurd en aangedrongen op levering. Tot op heden ook geen antwoord.ook heb ik voorgesteld geld retour. Geen reactie. Dit dwingt mij tot vervolg stappen richting koopjesdeal. Jammer, eerder verliep levering wel goed.

Mar
16-08-2018

De telefoon wordt niet geleverd, spook bedrijf

Dag allen,

De ervaringen zijn zo herkenbaar. De bestelling gaat fantastisch met de betaling. Daarna telkens mailtjes vanuit koopjedeal dat de juiste kleur er niet meer is etc. Ik wacht nu al wekenlang op mijn telefoon en nog steeds niets. Ze hebben automatisch bandje aanstaan als je belt dat "het momenteel erg druk is bij de klantenservice", ook een manier om lekker geld te verdienen met mensen urenlang tel in de wacht te laten staan. De chat is gesloten etc etc. Volgens mij bestaat dit bedrijf geen eens en moeten ze zo snel mogelijk aangeklaagd worden zodat ze nooit meer hun malafide praktijken kunnen voeren. Ik ga zo in overleg met mijn advocaat welke stappen we nemen.

Eddy.
15-08-2018

Doen net of ze gek zijn

Bestelling van sportschoenen geplaatst, na een week bericht niet te leveren. Keus iets anders of geld terug, kies voor het laatste. Nu na vele mailtjes/telefoontjes waar niet op gereageerd wordt, geen enkel vertrouwen in dit bedrijf meer. Eddy de Wit, Nieuwegein

Fr
14-08-2018

Slechtste online winkel aller tijden.

Bestelling wordt niet op de afgesproken datum verstuurd. Telefonisch niet bereikbaar. Op mails wordt niet gereageerd. Live chat uitgeschakeld. Logisch dat ze bij Radar en Kassa bekend staan.

Update van 14/08/2018:
Koopjedeal beweert wel dat mijn klacht is opgelost maar niks is minder waard . Mijn klacht is nog steeds NIET opgelost.

Sva
14-08-2018

De slechste "service" ooit

Ik wacht al 4 maanden op mijn bestelling, elke keer word ik voorgelogen en aan het lijntje gehouden dat ik mijn product binnen een paar dagen krijg, als ik ze mail reageren ze gewoonweg niet en moet ik dus bellen. bij dit bellen wacht je gemiddeld 30 min. en dat al 3 x. dan krijg je nog meer leugens en loze beloften te horen en weer dat het binnen 2 dagen geleverd word, natuurlijk word dat weer niet gerealiseerd, ook beloven ze je een tegemoetkoming waar ze dan nog achteraan moeten gaan en dat ik dat dan van hun hoor wat ik als vergoeding krijg, inmiddels duurt dat ook alweer een aantal weken en heb ik dus zowel mijn product als een vergoeding/tegemoedkoming niet ontvangen. Ook heb ik al 2 x een week verlof genomen omdat het in die week 100% geleverd zou worden. en het zou nooit meer voorkomen. nu is mij weer beloofd dat het uiterlijk deze week geleverd gaat worden maar hier heb ik inmiddels nog steeds niet van ontvangen en ook erg weinig vertrouwen in!

kortom; -ze liegen je continue voor en maken loze beloftes -tegemoetkoming hoef je niet te verwachtten -service naar klanten kennen ze niet -communicatie vanuit hun kant is er niet, je moet overal zelf achteraan -contact krijgen via de telefoon kost je 40 belminuten per keer!

mijn ervaring is dus heel erg negatief bij dit bedrijf en ik ben er dan ook helemaal klaar mee, ik hoop dat dit via dit medium verspreid word onder de mensen zodat eenieder op de hoogte is hoe het er aan toe gaat bij dit bedrijf!

Sasje
11-08-2018

Wel betalen, niks ontvangen, geen contact

0 service! Hier koop ik niks meer. Tot en met het betalen gaat het goed. Vervolgens krijg je niks geleverd op de dag waarop dit zou gebeuren. Meerdere mails gestuurd, geen reactie. Volgens de site kan je met ze chatten (niet dus), contact opnemen via Facebook, daar zou binnen een paar uur wat geplaatst worden, via Messenger geven ze binnen 1 dag aan, na een halve week ook via dat kanaal niks vernomen. Koop hier niks! Fail!

Christan
11-08-2018

Besteld betaald maar niets ontvangen.

Wacht al weken op mijn bestelling. Contact is nagenoeg niet mogelijk en mailtjes worden standaard beantwoord. Hier bestel ik nooit meer.

Darko
10-08-2018

Top Prijzen

Echt knaller deals, mooie prijzen prima producten. Top!

Henri
09-08-2018

Van het kasje naar de muur.

Niet te geloven hoe deze groot adverteerder zo omgaat met zijn klanten. Ben inmiddels 6 weken bezig met dit bedrijf om een bestelling van 3 artikelen samen voor 119 euro in mijn handen te krijgen. Live chat (inmiddels uit de lucht) E-mail elke keer andere smoesjes en leugens van" het staat klaar voor verzending "en dan weer over 5 dagen, dan weer eind van de week maar niks nada. Het lijkt wel georganiseerde misdaad waar ze hier mee bezig zijn. Zo niet dan is het een ongeorganiseerde bende. Mensen zolang mogelijk aan het lijntje houden,en ondertussen van mijn (ons) geld leven. Ik herken alle verhalen die meerdere mensen hebben. En inderdaad dit lijkt steeds meer op een kassa verhaal of een nieuw programma opgelicht in eigen land. Ik heb nu de bestelling geannuleerd en mijn geld terug gevraagd. Terug storten van geld lijkt ook al moeizaam te gaan terwijl dit een handeling is van 15 seconden.

Maarten
08-08-2018

Veel adverteren, weinig service

Chat uitgeschakeld. Telefonisch niet bereikbaar. E-mail wordt niet beantwoord.