A.W.J.
08-08-2017

Altijd weer nieuwe artikelen in de aanbieding

Mijn ervaring : punctuele levering

Mart

Over koopjedeal

Snelle levering, maar 'alle waar naar z'n geld' blijft .

Jacqueline

Fantastisch

Super snelle levering

Doortje

Snelle levering, goede service

Ook retourneren van produkt ging gemakkelijk

Mindy
08-08-2017

Top site, nieuwe verslaving !

Ik had nog nooit van deze site gehoord maar kijk er nu elke dag op! Leuke artikelen voor weinig geld, me moeder is vooral verslaafd aan deze site geworden die heeft elke week wel weer een pakket van jullie binnen!

Super service! Had zelf per ongeluk verkeerde maat besteld en werd niet moeilijk over gegaan en snel gehandeld Harstikke bedankt!

Cornelis

Mijn Koopjes deal.

Ik heb er een goede ervaring mee opgedaan.

Prima service, lage prijzen

Tot nu toe goede ervaringen

Levering

Geen klachten alles goed en snel geregeld

Gert

Voortreffelijk geregeld!

De bestelling werd in sneltreinvaart afgerond en de communicatie ten aanzien van bezorging was perfect. Grote klasse!

08-08-2017

Ben zeer tevreden over de afhandeling

Alles was goed geregeld

Goed en goedkoopje Deal

Over Koopjedeal niets dan lof ,Meestal snelle levering ,indien op voorraad ,en anders duurt het een paar dagen ,niks mis mee ,daar reken ik al vaak op .

Prima

Soms direct,soms heeft het meer tijd nodig

Mening

Jullie service is goed maar ook jullie zijn afhankelijk van leveranciers en daar schort het soms aan . Bv bestelling niet meer beschikbaar, bestelling vertraagd, bestelling niet compleet en moet nagezonden worden. Gr Henk Heuverling

Harry

Snelle leverantie

Koopjedeal doet wat ze beloven: snelle levering en op het moment dat ze dit aangeven. Zeker het vertrouwen waard!

Goede prijs-kwaliteitverhouding

De artikelen van Koopjedeal zijn (een enkele uitzondering daargelaten) van goede kwaliteit en vormgeving. De prijs is verrassend laag en daar kun je verder mee!

Otto

Prima site

Vandaag besteld binnen soms 1 dag al thuis bezorgd. Prima service.

Gertie

Boxspring komt later

Boxspring kwam later, vertraging door meerdere bestellingen. Door dat het 3 weken later werd gebracht kregen wij er 2 kussens bij(moet nog komen)werd nog na geleverd. Wat ik fijn vond dat zij mij op tijd belde dat het later kwam.

Jacqueline
08-08-2017

Ben slim wil je een goed en betaalbaar product bestel dan bij koopjedeal

De informatie van een product vond ik niet optimaal. Door te chatten met een medewerker kreeg ik meer duidelijkheid wanaar ik mijn bestelling heb gedaan. Goede en snelle levering.

Paula
07-08-2017

Goede begeleiding.

Ik ben niet zo voor aankopen via het internet te doen. Helaas was mijn artikel beschadigd aangekomen en heb deze na telefonisch overleg waar ik uitstekend geholpen ben een voucher per mail ontvangen waarmee ik het beschadigde artikel weer terug kon sturen. Over de verdere afhandeling zoals het terug ontvangen van het geld kan ik nog geen mening vormen want dat heeft nog niet plaatsgevonden.

Wilma
07-08-2017

Super service

Houden je op de hoogte waar je bestelling is / als je bestelling later komt dan afgesproken melden ze dit! Producten zijn altijd goed, zo niet kun je het makkelijk terugsturen.