Voor jong en oud

Via een advertentie van koopjedeal een "partylight" (glazen kubus) gekocht met 9 theelichtjes. Het geheel was goed verpakt in een doos met de nodige opmerkingen "pas op, breekbaar, deze kant boven

etc ". Echter om deze door zat een plastic zak met daarop de adressering. Gevolg. de bestelde glazen kubus was een beschadigd bouwpakket geworden. Na contact kregen we direct ons geld terug en de beschadigde kubus hoefde niet terug.

Nol

IPhone hoesje

Tot tweeter toe het verkeerde hoesje in de brievenbus

Remco

Service nivo

Wat ik tot op heden besteld heb op koopjedeal is goed afgehandeld. Uitstekende prijs/service verhouding.

Ina
03-01-2020

Een deal die waar maakt wat je koopt.

Snelle correcte levering. Goed verpakt en waar voor je geld.

Rinus
03-01-2020

Koop jouw deal met "koopjedeal"

Snelle levering; precies wat men belooft.

Renny
03-01-2020

Wel een deal, maar geen koopje!

Bestelling geplaatst, op tijd geleverd. Een goed product.

Rudi

Koopjes bij koopjesdeal

Wat ik tot nu toe heb gekocht bij koopjesdeal was van prima kwaliteit en een snelle levering

Cheyenne

Ervaring met koopjedeal

Tijdje terug had ik wat spullen bestelt bij koopjedeal, helaas ging 1 van de producten kapot. Koopjedeal was heel vriendelijk en stuurde mij me aankoop geld terug.

Ook voor vervanging van het product was ik extreem tevreden met de hulp die zij boden over de vragen die ik had.

Koopje deal vind ik een goede website om je spulletjes bij de kopen en zou het ook zeker aanraden

"Bijzondere Waxilichthouder" is mooi

Product voldoet. Was we l wat vies maar kon gemakkelijk gereinigd worden. Voor pakweg een kwart van de prijs wat je er elders voor betaald nem ik er blij mee.

MCA

Opzetborstels voor de tandenborstel

Meer dan genoeg opzetborstels voor een mooi prijsje - voorlopig hoef ik er geen meer aan te schaffen

Student

Een echte aanrader!

Ik heb een mooi dekbedovertrek besteld via koopjesdeal.nl.

Deze was snel bezorgd ondanks de feestdagen drukte! De dekbedovertrek slaapt heerlijk zacht en de kleur is precies wat ik verwachte.

Rudi

Goede service

De bestelling was makkelijk geplaatst, en snel geleverd.

28-12-2019

Nooit lezen we uw berichten deel 2

Ik had eerder al gereageerd op het feit dat we via Koopjedeal aanmaningen krijgen van Afterpay inzake een aankoop van een andere klant waarbij Koopjedeal.nl ons E-mailadres heeft opgegeven en wij dit reeds meerdere malen hebben gemaild. Wanneer wordt dit opgelost?

José
28-12-2019

Vlotte levering.

Vlotte levering, gewoon in orde.

Sylvia
27-12-2019

Super goed!

Met blackfriday een boxspring besteld, door de vele aanvragen, werd de levertje langer. Contact met de klantenservice hierover, zeer snelle en goede reactie. Afgelopen maandag het bed gebracht door de Meubelmontages. Alles super geregeld

Caro
23-12-2019

Slechte kwaliteit

De buitenlampen met bewegingssensor die zogenaamd eigenlijk 60 euro zouden kosten maar nu voor 10 euro werden aangeboden waren van een bedroevend slechte kwaliteit. Plastic rotzooi. Zonde van het geld.

Ernard
22-12-2019

Wel prima, maar ik heb wat vraagtekens

Ik heb een memory foam/traagschuim kussen gekocht voor ongeveer 15 euro. Er stond bij dat het ter waarde van zo'n 160 euro was. Ik vind het raar dat koopjedeal zo veel van de prijs er af kan halen. Ik klaag niet, maar het klinkt verdacht, alsof het extra aantrekkelijk moet lijken.

Hoe dan ook, ik ben tevreden met de producten die ik gekocht heb, en ik ben ook tevreden met de bezorging. Koopjedeal is veel beter dan al die chinese rommelwebshops

Bilge
21-12-2019

Goede producten

Goede producten goede en snelle levering .Op de telefoon behulpzaam .Tevreden ik kan het iedereen aanraden

The
20-12-2019

Mooie witte designbureaustoel dat heerlijk zit.

De stoel is mooi en zit goed! Goede steun zodat ik goed door kan werken. De afwerking van de stof voor de leuningen is broddelwerk en de wieltjes rollen niet lekker over laminaat. Ik heb nieuwe stof voor leuning ontvangen maar die slaan nergens op. Dus nog kijken hoe dit wordt opgelost want daar zijn ze wel mee bezig. Verder zit de stoel super! Niet zacht maar wel stevig en ondersteund goed.

Maarten
20-12-2019

Snelle levering

Leveringen waren er eerder dan gemeld via de website. Werd alleen ook een gedeelte geleverd op zaterdag dat was wel handig als het gemeld was