Nel
10-08-2017

Een site die doet wat het belooft

Met enige regelmaat bestel ik artikelen via Koopjedeal.nl. Het is nog nooit voorgekomen, dat de vooruit betaalde artikelen niet aankwamen. Ook is de kwaliteit altijd precies datgene wat ik uit de omschrijving kan verwachten.

Kortom: een site die ik anderen voor 100% aanbeveel.

Niet moeilijk met retourzending

Goede hulp bij retourzending, producten duidelijk op tijd ! Prima service! Aanrader !

Stofzuiger van 70 euro,

Stofzuiger van 70 euro normaal +- 200 euro, goede koop?Bij ALDI zelfde stofzuiger aan +- 39 euro . Wat een verschil toch?

Marrit
10-08-2017

Bestelling komen ze niet na

Telefonisch wat besteld bij koopjedeal, via Jenna Bedt. Ik heb nooit een bevestiging ontvangen. Zij kon het zich niet meer herinneren en deed alsof ik fout zat. Onproffesionele houding. Ik heb de bestelling geannuleerd omdat mij dit erg onbetrouwbaar overkomt. De bestelling en bezorging zou ook erg lang duren. Ze toonde onzekerheid hierover. Toen had ik helemaal laat maar zitten. Bij de bestelling had ik nota bene dezelfde Jenna Bedt gesproken en haar naar haar naam gevraagd. Ook of ik een bevestiging van de bestelling zou ontvangen. Zij verzekerde mij dat ik die vanzelfsprekend zou ontvangen. Niet dus! Ze deed alsof zij niets verkeerds had gedaan. Slechte service en houding bij koopjedeal, onbetrouwbaar dus.

Toine

Goedkoop soms duur

Omdat je geen recensies kunt lezen/plaatsen, koop je soms een katje waar je een knolletje verwachtte. Verkleinwoordjes, omdat de artikelen dan ook wel weer niet helemaal als citroentjes smaken. Zo kocht ik laatst een koffer met gereedschap, die 500 euri waard zou zijn. NOU, DE DOOR MIJ BETAALDE 80 WAS IE WEL WAARD, MAAR HEB ER TOCH MAAR GAUW EEN GOEDE WATERPOMPTANG EN NOG ZO WAT APART ELDERS GEKOCHT.

Marjolein

Goeie deals, veel besparen

Heb al regelmatig artikelen besteld via Koopjedeal. Altijd snel en correct geleverd. Veel variatie in het aanbod. Ben zeer tevreden.

Armand

Goed service

Un peu du attendre longtemps pour la livraison

Koopjesdeal?, Beste deal

Al wat ik besteld heb, je krijgt keurig direct een bericht dat het ontvangen is en men wordt op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling en wanneer deze geleverd wordt. Kan een ander bedrijf nog een puntje aan zuigen! TOP!

Rinia

Altijd correct

Wij hebben altijd naar onze tevredenheid besteld.

Compleet, actueel en snel

Bestellen en afhandeling zijn snel en voortreffelijk

Annet

Snelle reactie bij vragen

Volgende dag reactie op mijn vraag; vraag moest doorgespeeld worden aan de leverancier. Volgende dag antwoord. Prima!

Irene

Voor ieder wat wils .

Koopjedeal geeft wel erg vaak reclame, maar zo nu en dan zit er iets tussen wat je al altijd had willen hebben, van goede kwaliteit en goede prijs. De levering van het gekochte is goed en wordt wat tijd van levering goed aangegeven. Kortom: ik ga nog wel even door!

Marti
10-08-2017

Een goede deal voor een goede koop!

Steeds een goed product gekocht tegen een erg aantrekkelijke priijs en goede afwerking van het gekochte product!

Altijd leuke aanbiedingen

Al redelijk wat besteld bij koopjedeal voor zeer aantrekkelijke prijzen. Niet alles was van goede kwaliteit maar het meerendeel wel en wij gebruiken dit dan ook met veel plezier. Wij kopen dan ook regelmatig als er iets bij zit wat ons leuk lijkt of wat we praktisch goed kunnen gebruiken.

Philip

Alles volgens afspraak

Makkelijk bestellen en op tijd bezorgen.

Hendrik

Prima Hulp

Bij retourneren stofzuiger ( snoer veel korter dan aangegeven) uitstekende persoonlijke hulp gehad van. Jolanda de Boer. Mijn complimenten. Vriendelijke groeten H.Nijhuis

Julienne

Gemakkelijk en betaalbaar

Maar het duurt wat een beetje te lang

Super service !

Ik heb een artikel geretourneerd. De stofzuiger maakte meer geluid dan een F 16. Maar dat ter zijde. Creditering ging zeer snel en zelfs de verzendkosten van de heenzending werden terugbetaald. Dat is super!

LMC

Fair Trade

Eén grote misser op een prima site: duidelijkheid over en dus vermelding van de BTW !

José

Snel en simpel

Geen problemen bij retourzendingen en goed kwaliteit van de producten