Aat

Fouten moet je herstellen

Het is mij nooit overkomen een fout van Koopjedeal.

Daarvoor niets dan lof!

Bedenk waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt, waar hard gewerkt wordt worden meer fouten gemaakt, maar als die fouten naar tevredenheid worden herstelt, tellen deze niet als fout maar als betrokkenheid met de klant. Ga vooral zo door!

Joan
10-11-2017

Koop je deal is de perfecte naam voor Koopjedeal.nl

Goede deals. Goede prijzen. 1 keer iets niet goed gegaan, maar uiteindelijk perfect opgelost. Een aanrader dus.

Josette
10-11-2017

See it, buy it, love it !

Alles tot nog toe gekocht bij koopje.deal is real(ly) good!

Josine

Leuke koopjes

Snel en prima kwaliteit. Leuke prijzen

Nel

Zeer betrouwbare leverancier

Mijn ervaring met Koopjedeal is erg goed!

Ellen
10-11-2017

Koopjedeal, de beste deal!

Een fijn assortiment, altijd wel iets dat je goed kunt gebruiken. Zeer scherpe aanbiedingen en goede snelle afhandeling en bezorging!

Rijk

Mooie aanbiedingen elke keer

Ik ben heel tevreden ga zo door. Met vriendelijk groet Rijk Beker

Rico
10-11-2017

Een fijne en leuke webchop

Een fijne en leuke webchop en een goede levering met kortingen tot 90 % en soms gratis verzending

Verwarring

Bij de bestelling niet duidelijk wat de levertijd is.

Soms komt de bestelling gelijk en soms duurt het een week zonder dat het duidelijk is staat altijd 5 Dagen

Roos

Superkoopjes

Al veel artikelen gekocht bij Koopjedeal. Goede kwaliteit tegen bodemprijzen. Hiernaast bouw je ook nog een tegoed op. In een woord geweldig.

Tineke

Altijd een oplossing !

Een bestelde koeler was niet meer leverbaar. KoopjeDeal vond dit heel vervelend, ik kreeg toen een luxere koeler !

10-11-2017

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Altijd heel goede spullen heel goedkoop. Goede service bij het melden van de voortgang van de verzending. Soms duurt het wat langer om zaken te krijgen maar dat zal met de prijs te maken hebben.

Auke
10-11-2017

Vertrouwen op elkaar, geeft enig recht van zekerheid!

Elkaar vertrouwen is de basis van een goed bestaan. Ga je het vertrouwen verliezen door niet na gekomen afspraken en of voorwaarden, dan is dat slecht voor de basis van een gezond bedrijf.Mijn aankopen via jullie netwerk zijn naar grote tevredenheid uitgevoerd, hierdoor groeit het vertrouwen. Heel veel succes.

Betrouwbare webwinkel

Alle bestellingen worden altijd netjes op tijd geleverd. Heb ondertussen al een tiental bestellingen gedaan bij Koopjedeal.nl. Een echte aanrader dus!

Altijd de beste deal

In mijn mailbox krijg ik altijd aanbiedingen tegen aantrekkelijke prijzen. Wanneer ik die aanbiedingen vergelijk met andere webwinkels, blijkt telkens weer dat ik bij Koopjedeal.nl de beste deal heb. De snelle leveringen bevestigen bovendien de betrouwbaarheid van Koopjedeal.nl Koopjedeal.nl is voor mij top!

Me

Verkeerd adres

Laats had ik per ongeluk mijn adres verkeerd door gegeven dus kwam mijn pakket niet aan. Koopjedeal heeft de verzendkosten voor haar rekening genomen om het pakket nogmaals te verzenden. Top service!

Jonne

Doen wat beloofd wordt!

Ik ben uiterst tevreden over Koopjedeal. De service is goed, de site werkt prima en niet te vergeten:"er zijn echte koopjes bij. De levering is sneller dan wordt aangegeven en dat is een zeeeeer positief punt.

Jelle
10-11-2017

Koopjedeal.nl is gewoon DE BESTE!

Ik heb heel goede ervaring met koopjedeal

Gunstige prijzen, snelle levering.

Koopjedeal is zonder meer aan te bevelen!

Jaap
10-11-2017

Ilse doet wat ze belooft

Goede prijs/kwaliteitverhouding Acceptabele levertijd

Zeer vertrouwd.

Ik ben blij jullie te hebben gevonden. Goed professioneel bedrijf. Regelmatig bestelling gedaan en altijd bijzonder prettig. Ook het chatten tijdens bestelling of retourzendingen is bijzonder prettig.