Leen

Prima service

Goede ervaring prima service

Ronny

Perfect behandeld

Wel zoals iedereen weet heb je ook wel eens een pakket dat beschadigd kan toe komen ik contacteerde hen via mail en kreeg te horen dat ze dit zo snel mogelijk gingen verhelpen en dat deden ze ook ik werd perfect geholpen

ik vind deze site een aanrader en zal er ook blijven bestellen als ik iets nodig heb maar zoals op vele site's zijn er ook spullen die zelfs als ze hier geprijsd

met 80% korting ze dan nog duurder zijn dan op andere websites

Louis

Goeie deals

Top: levering en prijd

Bianca
21-07-2020

Nette oplossing, eindelijk iemand die het snapt van een klantenservice

Slechte productomschrijving, kapotte stoel, beter communicatie

Hierbij heb ik 4 aluminium standenstoel besteld, bij uitpakken bleek 1 stoel bijna niet ingepakt te zijn en leek al gebruikt geweest te zijn. Er miste ook een schroef. Ook nog slechte productomschrijving 'luxe standenstoel' nou dat is echt niet er stond breedte 55cm het zitoppervlak is maar 42 cm duidelijker erbij zetten. Ik heb dus met de klantenservice gelijk gebeld omdat ik ze kosteloos retour wilde doen ivm kapotte stoel en ander product zoals beschreven. Heb gelijk foto's gestuurd en ze zouden binnen een uur afhandelen dan kon ik ze gelijk retour doen. Helaas zit ik nu nog te wachten op antwoord.

Harm
20-07-2020

Superslecht, wel betaald niets geleverd en klantenservice onbereikbaar

Koopjedeal zijn gewoon oplichters. Zijn ook bij radar of kassa in het Programma geweest met deze klachten.

Veel mails gestuurd of geen reactie of is in bestelling.

Oplichters!

Rie

Super

Ik had een klacht snel en zonder problemen opgelost.

Helemaal top. Kan het een ieder aanbevelen

Erwyn

Precies als afgesproken

Alles netjes én op de afgesproken tijd. Ook eventuele retouren netjes behandeld en binnen de tijd teruggestort

Andre
18-07-2020

Prima geholpen

Airco bevalt heel goed

Liske
18-07-2020

Goed kwaliteitsartikel

Goed product , voldoet aan de verwachtingen

Monseigneur
17-07-2020

Goede aanbiedingen

Gevariëerd aanbod met mogelijkheid om achteraf te betalen.

De klanten service kan beter: goed (in)lezen voorkomt herhaalmeldingen. Uiteindelijk komt het wel goed in mijn ervaring.

Mira
16-07-2020

Super goed gegaan!

Het plaatsen van de bestelling ging heel gemakkelijk, het was een mooie aanbieding.

De levering ging razendsnel, binnen 3 dagen was het binnen!

Het pakket zag er prima uit en de inhoud was in uitstekende staat en naar volle tevredenheid!

Ik zou zeker nog een keer bij koopjedeal.nl bestellen als ik nog een keer ergens naar op zoek ben!

Walter

Waardeloze lavendelboompjes

Heb in maart 2 lavendelboompjes besteld voor 35 euro. Ze hebben niet gebloeid en zijn nu aan het verpieteren.

Ik zou ze het liefst terugsturen.

Agnes

Nachtkijker

Klein, past in mijn tas.

Snelle levering.

Ko

Snel geleverd

Voldoet aan verwachting

13-07-2020

Perfekte service

Koop al jaren bij koopjes deal. Nog nooit teleurgesteld. Kijk niet naar die krankzinnige korting maar naar de prijs die je betaalt. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Top

Johanna

Top was het

Wat we besteld hadden was op tijd,,Prima dus.

Eugenie

Levering zoals beloofd!

Mijn ervaringen met bestellen bij Koopjedeal zijn positief. Bestellen en leveren gaat eenvoudig en zoals beloofd.

Het enige wat niet makkelijk gaat is je puntensaldo korting inzetten. Over de rest ben ik zeer tevreden.

Dinie

Supersnelle service

Bestellen via site snel en klantvriendelijk! Na bestelling duidelijke berichten die je laten weten dat je bestelling is geplaatst, daarna dat er aan wordt gewerkt en tot slot een bericht waardoor je je pakket kunt volgen. Van de bezorger dan een bericht met de bezorgtijden. EN . de bezorging precies op tijd. Kortom: erg goede service en goede keten-samenwerking!

Super site

Een geweldige site met zeer mooie aanbiedingen. Snelle levering en een perfecte klanten service

Bruno
11-07-2020

Aircooler die doet wat hij moet doen

Appataat voldoet aan mijn eisen. Is niet geheel geruisloos maar doet wat hij moet doen, koelen! Niet geschikt als je een geheel geruisloze koeler wilt aanschaffen.

Prijs prestatie meer dan ok.

Ideaal met afstandsbediening.

Levering zou door Post.nl uitgevoerd worden, uiteindelijk door DPD, die er weer eem potje van hebben gemaakt door op het verkeerde adres te staan, waar de zending werd geweigerd. Dankzij de bemoeienis van koop je deal, nog dezelfde dag geleverd op het juiste adres.

Ik ben er tevreden over.