Klaas

Leuke producten, aantrekkelijke prijzen

Al jaren koop ik met enige regelmaat producten bij Koopjedeal. In het assortiment zitten veel leuke dingen tegen heel aantrekkelijke prijzen. De leveringen verlopen eigenlijk altijd soepel en snel, heel soms wat langer, maar bezwaarlijk is dat niet. Een enkele keer is de kwaliteit van het geleverde niet top, maar van de meeste dingen die ik via Koopjedeal heb gekocht heb ik veel plezier. Ik denk dat ik in de toekomst nog regelmatig aankopen via Koopjedeal zal doen.

Onbeantwoorde vraag

Over een artikel vraag gesteld echter nooit een antwoord gekregen.

Albert
29-05-2018

Hoe eenvoudig bestel bij Koopjedeal voor al je gemak en voordelig.

Snelle levering en niet duur

Ries

Prima webshop

Overzichtelijk, klantvriendelijk en doet naam eer aan.

Betrouwbaar

Al verschillende spullen besteld, wordt volgens afspraak snel geleverd, kwaliteit is ook naar wens dus niet te klagen. Zou het ook aanbevelen aan anderen.

Ad

Bestellling

Snelle levering,goed verpakt en prima artikelen!.

Gredi

Goed verzorgd

Mijn bestelling worden altijd correct verzorgd. Ik krijg op tijd bericht wanneer de bestelling geleverd wordt. Goed te volgen via track en trace. Klachten worden snel behandeld, maar een klacht komt zelden voor. Ik ben zeer tevreden over de door mij bestelde producten.

Nog nooit een probleem.

Sinds 2015 21 bestellingen, zonder problemen steeds correct en op tijd afgeleverd. Goede betaalbare producten.

Feilloze afhandeling

Duidelijke site, dus simpel een bestelling plaatsen. Na betaling gaat het in een stroomversnelling met informatie-mail wanneer levering plaats vindt. Supersnelle levering daarna. Helemaal top.

Alles klopt.

Een bestelling bij koopjedeal verloopt perfect. Vriendelijke en correcte services.

Jan en Mien

Koopjedeal is uitstekend

Alles loopt perfect, goed verzorgd, vragen worden naar tevredenheid opgelost. heb helemaal geen klachten.

Goede deals en efficiënt

Je wordt keurig en als je problemen hebt, of iets is niet meer beschikbaar, had ik al binnen een paar uur het geld op mijn rekening staat. Werkt voor mij, JB

Ine

Altijd fijn kopen bij Koopjedeal

Ik koop op gezette tijden bij Koopjedeal en ook mijn gezinsleden doen dat. Altijd tot volle tevredenheid. De enkele keer dat een artikel niet aan de verwachtingen voldeed werd het probleem snel en adequaat opgelost.

Jo

Vertrouwen is de basis.

Je kunt er op vertrouwen dat het goed gaat met je bestelling. gaat het soms wat langer duren ,ook dan komt het goed of worden problemen opgelost. ook kapotte artikelen worden vervangen. super goede service.

Leuke aanbiedingen

De meeste bestellingen zijn correct afgehandeld, soms is niet alles wat je ervan verwacht maar voor zulke prijzen kun je niet op de eerste rang zitten, maar dik tevreden!

Deborah

Veel voor weinig geld!

Hele goede producten voor hele betaalbare prijzen. Snelle levering.

Alles oke

Vaak sneller als de streefdatum super goed verpakt

Ger

Prima website

Snelle service.ook bij retourneren

Bets
28-05-2018

Sorry maar ik vindt alle artikelen maar vooral de scheermesjes

Mijn ervaring met jullie is gewoon geweldig bestellen het doorgeven wanneer mijn pakketje kom geweldig het aanbod en dan de prijzen wat wil een mens nog meer in deze moeilijke tijd gewoon voor mij fantastisch

Dirk

Altijd volgens afspraak!

Intussen een aantal artikelen gekocht waaronder een paar matrassen waar we nog steeds heerlijk op slapen!