Vincent

Niks ontvangen

Besteld en gelijk betaald via Ideal. Inmiddels 2 weken geleden en niks ontvangen.

Op mail en reactieformulier wordt niet gereageerd.

Beter hier niet kopen dus!

Christien
13-11-2018

Geen bestelling.gekregen maar wel de rekening

En geen antwoord op alle mails

AliEpress product

De promotie van een zaklamp waarmee de politie werkt is een mooi verkooppraatje. Het product lijkt wel van AliExpress te komen. Voor mij nooit meer een koopjesdeal!

Wat een afknapper!

Besteld product zou bezorgd worden: geen track&trace. Zou alsnog bezorgd worden, niet dus. Op mailtjes en FB berichtjes alleen automatisch antwoord, zelfs verzoek om niet meer te mailen/bellen. Wat een arrogantie en klantonvriendelijkheid!

Gerwout

Levering uitgesteld

Van Ilse kreeg ik een mail dat mijn bestelling uitgesteld was omdat het product niet op voorraad was.

Echter onderaan de mail bevond zich een kortingscode waarmee ik 3 keer geen bezorgkosten betaal op volgende aankopen.

Dat een product niet op voorraad is kan gebeuren, maar deze kortingscode had ik niet verwacht.

Super service van Ilse!

Late aflevering

1 week later geleverd dan de uiterste afgesproken datum. Had boormachine nodig maar kwam bedrogen uit.Geleverd zonder ook maar iets van een garantiebewijs. Ga voortaan naar de winkel.

Lourens

Bestelling half geleverd.

5/11 een bestelling gedaan.

9/11 een deellevering ontvangen.

Vandaag, 13/11, nog niets gehoord. Telefonisch geen contact; als (automatische) reactie op mijn email te horen gekregen dat ik binnen 7! werkdagen een mail zou kunnen verwachten.

Had dus sneller een bestelling bij Aliexpress in China kunnen doen!

Dit waren dus twee bestellingen in één keer: de eerste en de laatste

Hopeloos

31 oktober bestelling geplaatst en betaald.

9 november gebeld :niet bereikbaar gemaild:niet bereikbaar,gechat: antwoord zaterdag:storing in magazijn ,bestelling komt dinsdag 13 nov. niet dus.

Vandaag meerdere keren gebeld,niet bereikbaar,gemaild:niks chatten : niets

Schandalig!

Erna

Niets ontvangen

21 oktober een dekbed besteld, zou uiterlijk 30 oktober binnen moeten zijn. Gemaild.geen reactie. Gebeld.uiterlijk 8 november heeft u het in huis. Nog steeds niets ontvangen. Mail gestuurd. hey antwoord! We hebben uw mail ontvangen maar gelieve niet meer te bellen of te mailen! Een eerdere bestelling was goed verlopen maar dit is schandalig!

Greetje

Bestelling niet geleverd.

Bestelling geplaatst, betaald en bericht gekregen dat het na 7 dagen bezorgd zou worden. Na 10 dagen nog niets ontvangen. Bestelling heeft geen track en trace code, dus is niet te volgen. Gebeld, maar vanwege te lange wachttijd wordt aangeraden te mailen. Dat heb ik gedaan. Daarop niets gehoord.

Nu, 2 weken later, nog niets gehoord of gezien. Zeer slechte ervaring dus. Terwijl ik wel elke dag mailtjes met nieuwe aanbiedingen krijg. Niet intrappen dus!

Riet

Niets ontvangen

4 lampen besteld. Niets ontvangen. Ik had eerst de betrouwbaarheid van deze webwinkel moeten checken. Laat het een waarschuwing zijn voor anderen.

Dick

Uitmuntend!

Prijs-kwaliteit is prima,service en on line info zeer goed!

Rikie
13-11-2018

Een bestelling gedaan.en nog steeds niet gekregen

Slechte ervaring en zal nooit weer wat bestellen bij Koopjedeal

Tiny

Prima koopsysteem via internet

Heb nooit vervelende ervaringen gehad. Altijd geleverd en binnen een redelijke tijd

Duidelijke en goede aanbiedingen

Tevreden klant en ben blij met de diverse aanbiedingen die met regelmaat gedaan worden heb hier al diverse malen gebruik van gemaakt

Roelof
13-11-2018

Tot nu toe altijd teverden

Ik heb regelmatig wat besteld en ben nooit teleurgesteld

Ed
13-11-2018

Ten onder aan eigen succes

Ben al jaren klant. In de eerste jaren verliepen de aankopen volgens afspraak. Nu echter, na blijkt uit eigen- en anderen ervaring, blijven leveringen geheel dan wel gedeeltelijk achterwege. Dit dan zonder bericht van Koopjedeal. Gisterenavond Radar gezien en werd er niet vrolijk van. Ben benieuwd of ik de door mij bestelde- betaalde lamp nog ooit krijg. Koopjedeal: bellen wachttijd verwacht 34 min.! Mailen: 7 werkdagen voor antwoord! Hoe is het mogelijk?!?!

Interessante aanbiedingen

De aanbiedingen sluiten goed aan op de seizoenen en de verschillende trends.

Maak gebruik van AfterPay. De wijze van facturering moet duidelijker.

Best ok

Tot heden heb ik ervaren dat wat jullie beloven dit ook nakomen

Te druk

Ik denk dat jullie het te druk hebben, ik wacht nog steeds op een bestelling en weet niet waar ik aan toe ben telefonisch niet te bereiken en wacht nog op antwoord via de mail.

Tot nu toe altijd met veel plezier bij jullie gekocht en was altijd zeer tevreden hoop dat jullie de problemen snel oplossen.

Hoop dat ik mijn order nu snel ontvang.