Jacob

Goed en goedkoop

Waar het in eerste instantie misging omdat de bezorging in onze vakantie plaatsvond. Daarna werd de misser snel en zonder mankeren hersteld.

Topervaring.

TOEN EEN PRODUKT MIJ NIET BEVIEL WERD HET RETOURNEREN MIJ UITERST GEMAKKELIJK GEMAAKT.

Super verkoopadres

Alles wordt geheel volgens beloftes afgeleverd!

Lia

Design waterkoker

Mooi design, gebruiksvriendelijk

Jaco

Snelle en goede service!

Telkens weer komen we uit op koopjedeal. Of het nu bulk scheermesjes of groot vloerkleed is. Echt waar voor je geld.

Heidi

Snelle levering

Keurige snelle levering van handige spullen

Mirjam

Alcoholblaastest

Snelle levering, prijs/kwaliteit in orde

31-07-2017

Alle kwaliteit naar zijn geld.

Niet alle artikelen die ik besteld heb leveren de kwaliteit die beloofd wordt, maar doorgaans ben ik erg tevreden over de spullen. De kortingen zijn echter niet xo groot als je gaat zoeken naar hetzelfde artikel elders op internet. toch: tevreden!

Astrid
31-07-2017

Formidabel meer kan ik niet zeggen dus een tevreden klant.

Ik vindt het belangrijk als ik eerst mijn bestelde artikelen kan bekijken. Door daarna mijn bestelling met tevredenheid via Afterpay tebetalen. Geweldige constructie.

Gerrit

Mooie producten

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Acceptabele prijzen.

Berrie

Eerlijke producten

Levertijd klopt niet altijd, maar een kwaliteit kan zijn door altijd een juiste oplossing door te geven, bijvoorbeeld over twee dagen heeft u uw product en dan klopt het ook.

Marjo

Top Koopjedeal.nl

Prima service conform afspraak

31-07-2017

Leuke aanbieding ,binnen een dag in huis!

We hadden een leuke aanbieding ,maar we waren bang in de knoei te komen met de levering vanwege een geplande vakantie en zie daar in een dag ontvangen!

Maarten
31-07-2017

Klante service was en is uitstekend

Had een bureau stoel gekocht maar was te laag. Had de stoel in elkaar gezet maar kreeg de poot niet meer van de wieltjes af en dus kon ik de stoel niet in de juiste verpakking doen. Heb toen voor een tweede doos gezorgd ,maar daar ging de vijfde poot niet in dus moest ik de doos iets inknippen en verpakken. Had had ook moeite voor de retour bon hoe dat nu verder moest met nu twee dozen. Met wat heen en weer mailen en telefoontjes is het toch nog gelukt. Was wel bang dat ik niet al mijn geld terug zou krijgen. Maar 4 dagen later stond het al op mijn rekening bijgeschreven. Klassen

M Koek

Petra

Snel, goed en goedkoop

Goede informatie betreffende de bezorging

Zeer tevreden!

Makkelijk te bestellen. Prijs en kwaliteit zeer goed.

J.M.

Prime bedrijf

Levert goede producten voor een lage prijs en een snelle levering

Betrouwbaar

Nooit problemen gehad en altijd prettig en adequaat geholpen.

Reactie op mijn bestelling

Bij mijn aanmelding werd mij 5 euro extra korting beloofd.Ik betaalde het volle bedrag voor de gereedschaps troley maar de 5 euro werd niet in korting gebracht

Arthur

Koopjedeal, de juiste stiel

Inkopen doen via koopjedeal verloopt as lijden makkelijk.