13-11-2013

Heb al een aantal keren iets besteld bij koopjedeal en tot nu toe prima service (leveringen duren wel een aantal werkdagen).

Ik had de dekbedden besteld die waren heel laat geleverd, maar dat lag meer aan de koerier van DPD die mijn huis 2x niet kon vinden (POSTNL heeft daar nooit moeite mee) en had niets met de service van koopjedeal te maken. Ik vind het wel een leuk concept want ze weten geregeld op het juiste moment een product aan te bieden wat ik nou net nodig heb.

Ik lees nu dat de opzetborstels waardeloos zijn, dus die ga ik maar niet bestellen (was het wel van plan)

Lia
12-11-2013

Ik heb 20 oktober besteld en betaalt en nu is het 12 november en nog niets ontvangen en zij reageren niet op mijn mail. Ik doe dit nooit meer, slechte service.

H. Garritsen
04-11-2013

Twee keer een produkt gekocht. Levering oké.

Kwaliteit van voor Gillette Fusion geschikte scheermesjes is slecht (zijn erg bot) : scheren wordt een pijnlijke ervaring. Gauw weer terug naar de "dure" originele Gillettemesjes die uiteindelijk veel langer mee gaan en dus goedkoper zijn.

Michel
03-11-2013

Opzetborstels zijn nep! Gaan een tot twee weken mee. Daarna breekt het binnenwerk en kun je weggooien. Goedkoop is dus toch duurkoop. Michel.

03-11-2013

Heb al diverse bestellingen gedaan en altijd op tijd ontvangen.

Eenmaal een een laadsnoer bestelt, dat niet paste op mijn tablet.

Gebeld en direct een creditnota (en geld) gekregen.

Mails werden omgaand beantwoord en telefonisch geen enkel probleem meegemaakt, integendeel.

Een dikke tien voor een bedrijf in deze branche.

Tineke en Cor

Emde
31-10-2013

Heel slecht, wat een nep spul. Horloge was al kapot ,oordopjes naar 1 dag en de opzetborsteltjes zien eruit dat ze niet langer meegaan dan 1 week.

Hendrik
30-10-2013

Perfect bedrijf met goede spullen voor leuke prijsjes

Gw
30-10-2013

Slecht te spreken, levert defect product, reageert niet op mails en is telefonisch niet bereikbaar

Petra
30-10-2013

De tandenopzetborstels blijven na gebruik van twee weken vast zitten draaien dus niet meer mee deze bestel ik ook niet meer dit is al de derde levering die dit heeft.

Joanna
26-10-2013

De stroomkabel voor de iPad werkte niet. Binnen een paar dagen had ik een vervangende kabel maar helaas deze werkte ook niet. Het bedrijf gebeld. Ik werd heel fijn te woord gestaan en men vroeg welke versie van iPad ik had. De nieuwste dus. Ja en daar werkt de kabel niet meer op. Het bedrijf heeft geen schuld daaraan. Men zou direct het geld terugsturen en een andere oplossing zoeken. Ik vond het een geweldige oplossing en ben zeer maar dan ook zeer tevreden over koopjedeal.nl

Joanna
26-10-2013

Ik heb zeer goede ervaringen met dit bedrijf (koopjedeal). Ik had en oplaadsnoertje dat niet werkte. Binnen een paar dagen had ik een nieuwe maar helaas werkte dat ook niet dus nu maar gebeld. Het heeft te maken met de nieuwste versie van Apple iOs7. Ik ben zeer correct en naar alle tevredenheid behandeld. Ik verbaas mij er dan ook over dat dit bedrijf een 5.5 scoort. Ik geef het een tien!! Die 5.5 is alleen maar gebaseerd op negatieve reacties van mensen maar als iets WEL goed is hoor je ze niet. Schrijf over uw positieve reacties ook eens een review.

T.de Groot
21-10-2013

Vele malen iets besteld, snelle levering, goede produkten voor een betaalbare prijs.

1 maal kwam een bestelling niet binnen 3 dagen, gebeld en volgende dag was het binnen.

Els
20-10-2013

Ik heb al heel wat gekocht ,en het werdt heel snel geleverd !

14-10-2013

De scheermesjes blijken niet bruikbaar! Absolute miskoop.

Pieter Janssen
09-10-2013

Koopjedeal.nl

Ik koop geregeld bij Koopjedeal. In alle gevallen heb ik alles naar tevredenheid ontvangen. Echt complimenten aan dit bedrijf. ik heb begrepen dat ze sinds een jaar gestart zijn. Koopjedeal moet iets goed doen, want op facebook hebben ze al meer dan 20.000 likes! Ik ben zeer tevreden en zal zeker klant blijven.

Sylvia uit Badhoevedorp

Petra
07-10-2013

Ik ben zeer tevreden. Ik heb een prachtig set beddengoed besteld en gekregen. Nog mooier als op het plaatje en goede kwaliteit. levertijd was wel wat lang. +/- 1 week.

Wacht nu nog op bestelling hoeslakens van 2.10. dus verwacht ook dat het ongeveer een week gaat duren.

Ook de Arganolie die ik besteld hab, geen verzendkosten, was snel en veilloos binnen.

Ik koop geen producten zonder merk, zoals opzet tandenborstels, of scheermesjes.

Lees dus goed wat je koopt voordat je besteld.

Liever goed gelezen en ietsje meer betaald als teleurgesteld.

07-10-2013

ipad oplader met snoeren gekocht. de ipad meldt dat dit accessoire niet wordt ondersteund. Zelfs het snoer met een goede oplader werkt niet. Op de markt liggen dezelfde prullen. NIET KOPEN!!

06-10-2013

heb ook 1 keer een bestelling gedaan op 22 september fusion scheermesjes en tas met bijpassende portemonnee scheermesjes ontvangen binnen de lever termijn maar de tas nog steeds niet binnen heb mijn twijfels.

dan worden het dure mesjes a 21,95

maar we wachten nog een tweede email af laat het nog wel weten

anoniem

29-09-2013

Heb 2 keer een bestelling gedaan bij koopjedeal en ben helemaal tevreden. Is niets mis gegaan en zou zo weer iets bestellen bij hen.

Koppersjac
25-09-2013

Geen enkel probleem ondervonden, snelle levering en complete zending! Prima