Johannes
03-03-2019

Mooie goederen

Echt goede kwaliteit/prijs verhouding.

03-03-2019

Vlot geleverd.

Na besteld te hebben werd er vlot geleverd.

Alleen geen bevestiging wanneer de levering via Post NL plaats zou vinden Dit was in de mail wel verteld. Was wel sneller dan verwacht, maar geen track & trace dus.

Maaike
02-03-2019

Erg tevreden

Erg duidelijke info over de status van je bestelling. Producten zijn ook goed. Kortom, tevreden klant☺️

01-03-2019

Afwerking klacht

Koopjedeal heeft op een voortreffelijke wijze een klacht opgelost. Van een aanbieding werkt een product niet volgens verwachting en is in overleg met Koopjedeal teruggestuurd. Omdat het gekochte apparaat niet meer voorhanden was hebben zij in overleg met mij een alternatief gestuurd. Het vervangende apparaat was iets duurder maar ik heb niets extra's moeten betalen.

Tanja
01-03-2019

Beloftes worden nagekomen

Het is eenvoudig om artikelen te bestellen. Altijd goede kwaliteit. En het spaarsysteem zorgt vaak voor leuke kortingen. Heel tevreden.

Hannie

Echte koopjes.

Vier keer een bestelling gedaan.Alles goed en netjes bezorgd.Ook artikelen voldeden aan de verwachting.

Marian
28-02-2019

Een scherpere deal kun je niet maken!

Merendeel bestellingen correct bezorgd. Een keer een niet besteld product gekregen maar retourneren verliep volgens afspraak. Probleem werd dus keurig opgelost.

28-02-2019

Wat goed is moet je goed laten

Vriendelijk en bevlogen mensen die het beste met je voor hebben

Harrie

Geloofwaardig

Heb al een paar maal een bestelling gedaan via Koopjedeal en ben hierover zeer tevreden. Snelle afhandeling en je weet wanneer het bestelde wordt afgeleverd. Ga zo door!

Rien

Snel en volgens afspraak

De keus is groot en via de mail altijd als eerste op de hoogte van de aanbiedingen. Zeer goede ervaring met snelle en accurate levering. Ook in het enkele geval dat er iets terug gaat staat in "no-time" het geld weer op je rekening.

Jacques

Concurrerende webside

Al diverse malen aankopen gedaan via Koopjedeal en in 90% van de gevallen tot tevredenheid, snel besteld en snel geleverd en in 9 van de 10 gevallen tegen een concurrerende prijs t.o.v. andere webwinkels

Gilbert

Alles intresant

Levertijd laat dikwijls te wensen over

Phil

TopSite

Great Prices, Quality Products, Speedy Delivery , friendly advise and service,. Just Top.

Ria

Niet kopen

Zojuist de Sago palmbomen ontvangen die worden omschreven als schitterende XL palmbomen met een schitterende kroon vol met blad en een hoogte van 50-60 cm.

Niets in minder waar, enkele miezerige, weliswaar groene takken, met een hoogte van maximaal 30 cm.

Niet doen dus!

Marie

Koopjedeal.nl is een aanrader

Ik ben een tevreden klant

Jdm
27-02-2019

Een koopje uit de krant werkt plezant.

De artikelen, die we besteld hebben oa. een zonne-energie buitenlamp.

Erd en snel en goed vepakt geleverd en hij doet zijn werk prima door onze schuur 's avonds te verlichten als het nodig is.

H.R

Ilse

Super tevreden!

Nu ik ga samenwonen, is dit echt mijn favoriete site.

Ik hou het dagelijks in de gaten en wat ik nog nodig heb bestel ik direct.

Rens

Koopjedeal is topdeal

Verschillende dingen bij jullie besteld altijd tiptop geregeld ben alrijd weer benieuwd naar de volgende deals ??

Goeie koop(jes) deal

Ik had een set van 10 led lampjes besteld. De aflevering liet ff op zich wachten maar verder waren er geen problemen. 10 lampjes rijker voor weing.

Cees

Levering

Mijn aankoop de Hyundai led Solar buitenlamp heb ik op 5 februari gedaan en deze is volgen jullie op 11 februari zijn afgeleverd bij het sorteercentrum , op 12 februari zou deze op het afleveradres worden geleverd.

Het is nu 26 februari en ik heb nog niets ontvangen,

dat wil zeggen dat mijn bestelling al 15 dagen onderweg is terwijl jullie de mensen beloven dat een bestelling binnen 5 werkdagen geleverd wordt.

Nu vraag ik mij af of ik mijn aankoop nog wel krijg en wanneer wordt deze dan wel geleverd