Han

Retouren

Hallo Ilse

Sorry dat ik niet erg te spreken ben, ik heb diverse keren een mail gestuurd over het retour nemen van mijn defect geleverde hoofdtelefoon.

Hoop dat het nu snel voor elkaar komt.

Fijne feestdagen!

met vriendelijke groet,

Han Verhoeven

Henry
14-12-2018

Service, degelijkheid en vriendelijkheid.

Deze kenmerken staan in het kwaliteitprofiel

en zit in het DNA van Koopjesdeal.

Ineke

Hoezo leeftijd!

Tijdens de Sinterklaasweken kreeg ik problemen met online bestellen. De telefonische hulp was super en zeer behulpzaam. Alle tijd voor deze 86 jarige!

Anita
14-12-2018

Je Deal koop je ook echt.

Goede en duidelijke artikelen en wat het meest belangrijk is,betaalbaar,goed materiaal en er wordt waar gemaakt wat er wordt aangeboden.Snelle levering.Anita Walraven Zuid-Limburg.

Catharina

Slecht!

Een bestelling gedaan, word deze dubbel besteld. Wil je bellen om de ene te annuleren. (want 1 was genoeg). heb je 26 wachtende voor je aan de lijn, ben je eindelijk aan de beurt, verbinding verbroken!

Mails gestuurd, via fb messenger berichten gestuurd, geen reactie!

Vind alles aan deze webwinkel gewoon slecht!

Het artikel was niet wat we er van verwachte!

Sj
14-12-2018

Koop nooit niks bij koopjes deal .nl

Bijna alles wat je besteld kun je niet terugsturen en klanten service is niet te bereiken of je moet n paar uur aan de telefoon blijven .

Dus kijk uit wat je doet bestel niks

Schoenen retourneren is onmogelijk

Schoenen een maatje te groot, dus terugsturen.

Later de goede maat aanschaffen. Retoursturen lukt niet. Bellen, mailen enz enz. geen contact. Uren in de wacht, nooit iemand gesproken. Uiteindelijk een mail, waarin staat dat de schoenen niet teruggestuurd kunnen worden om hygiënische redenen. Wat een onzin, in een schoenenwinkel mag je toch ook je schoenen passen.

Ga nooit meer iets kopen bij Koopjedeal.nl

Geen eerlijk bedrijf!

Leen
14-12-2018

Koopjedeal is vriendelijk voor de portemonnee

Bij de bestelling die je plaatst , wordt je goed voor gelicht en zijn er vertragingen goed ingelicht , het is een feest om bij koopjedeal te kijken of te kopen

Uitstekend

Mijn aankoop was prima in orde en heel makkelijk te installeren zoals in de aanbieding stond. Het was de regendouche

Marie
14-12-2018

Je maakt een goede deal met koopjedeal

Was allemaal heel snel binnen,zelfs in de drukke tijd

Joost

Maak het simpel

Omdat mijn bestelde Smartwatch niet aan mijn verwachtingen voldeed, wilde ik hem terugsturen. Via de website een retourticket uitprinten wilde steeds maar niet lukken omdat het horloge nog steeds de status "In behandeling had". Na meer dan twee weken frustratie door mailen en bellen wilde het uiteindelijk lukken.

Maak het simpel en stuur tegelijk met het bestelde product een retourticket mee!

14-12-2018

Komen belofte niet na en hebben geen respect voor klanten

Koopjedeal is een organisatorische puinhoop. Van alles wat ik er bestelde, deugden de meeste spullen niet of werden niet geleverd. Over niet leveringen of vertragingen word je niet ingelicht, ook niet als het om grote bedragen gaat en je al weer weken verder bent.

Waar halen ze het recht om zo met klanten en mijn geld om te gaan?! Voor de helpdesk kan je uren in een wachtrij staan. Koop hier echt NIET!

Jaap

Duidelijk en betrouwbaar

Altijd voldaan aan de voorwaarden, nooit problemen

Maria
14-12-2018

Een ideale site voor uw aankoop

Mijn ervaring is super positief altijd perfecte ahandeling en verzending.

groetjes maria v kalkeren

Komen afspraken niet na.

Op 23 november een dekbed bestelt. Het zou 30 november geleverd worden. Tot op heden niets ontvangen. Gisteren maar weer eens gebeld (voor de 2e keer). Deze medewerkster (Britt)was tenminste slagvaardig en ging er meteen achteraan. Enkele minuten later had ik een mail waarin mij beloofd werd dat het artikel binnen 5 dagen geleverd worden. Dus ben ik benieuwd!

Killian

Bestelingen

Alle sis goe dbinne gekomen op de airpod oordopjes die waren stuk we vonden het vervelend dat we geen nieuwe kregen of ons geld terug kregen

Fré

Het begin is veelbelovend

Bestellen gaat soepel en de eerste info lijkt prima.

Maar het vervolg laat te wensen over. Het op de hoogte houden van het verloop van jouw bestelling klopt voor geen meter. De mail met wanneer het geleverd wordt komt niet en de bestelling wordt dan onverwachts door een gestreste bezorger om de hoek gegooid.Dan komt het grootste knelpunt de communicatie. Niet tot zeer moeilijk bereikbaar met als vreemd detail dat s´morgens 5 minuten na aanvang kantoortijd de wachttijd al 38 minuten wordt gemeld.

Bij de afhandeling van orders vallen er nog grote stappen te maken voor Koopjedeal

Vitaday
13-12-2018

Goedkoper en razendsnel met bezorgen

Twee artikelen bestelt bij jullie ze waren snel bezorgen en goed verpakt

13-12-2018

Niet goedkoop en bestellingen duren lang

Regelmatig vind ik de artikelen elders goedkoper. Bestellingen laten soms erg lang op zich wachten. Zo wacht ik nu alweer bijna 4 weken op een artikel.

Karel
13-12-2018

Snelle levering en goede prijs

Onlangs een telescopische ladder gekocht. Goede prijs en levering sneller dan gemeld.