Magalie
11-03-2019

Verschrikkelijl

De gordijnband waar de haakjes in moeten om het gordijn op te hangen was verkeersongeval opgestikt! Kunnen geen haakjes ingebracht!

En ook nog eens te weinig haakjes als je ze überhaupt aan kon brengen!

Conny
11-03-2019

Wat er geboden wordt klopt ook me het geen je krijgt en met een goede service .

Het geen wat ik besteld heb is tot nu toe nog nooit een miskoop geweest en kan ik er tevreden mee verder.

Ad
10-03-2019

Retourzendingen

Het doen van bestellingen gaat prima. Alleen als er een retourzending gedaan wordt, duurt het wel lang eer dat je je geld terug hebt. Dit was de eerste keer dat ik wat bestelde en omdat het artikel niet volledig was heb ik het teruggestuurd met het verzoek om het geld terug te storten. Heb wel wat artikelen gezien die ik zou willen bestellen , maar durf het op dit moment nog niet. Maar wie weet.

10-03-2019

Lage prijzen, snelle levering

Meestal wordt je bestelling, binnen 3 dagen keurig afgeleverd, kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen, raadt iedereen koopjedeal aan, voor iedereen en voor iedere portemonnee wel iets te vinden!

Aukje
09-03-2019

Goed ,snel en betrouwbaar.

Elke keer als we wat bestellen is het goed en snel ,

bevalt ons heel goed en kwaliteit .

Beloftes worden nagekomen!

Inmiddels diverse artikelen bij Koopjedeal.nl besteld. Tot volle tevredenheid. Op een artikel na, dat kapot geleverd werd. De oorzaak? Na e-mail contact met enkele foto's van het gescheurde product en de nog niet geopende verpakking, werd op mijn voorstel ingegaan om na ontvangst van het nieuwe product deze zelf naar de milieustraat te brengen. Dit om verzendkosten te besparen. Dit komt de verdere prijsstelling van andere artikelen ten goede. Ik heb echt het gevoel dat ik een persoonlijke behandeling heb gekregen! Mijn complimenten voor Koopjedeal.nl!

09-03-2019

Koopjedeal, het is voor die club dat ik viel.

Wie op zoek is naar iets moois, iets handigs, iets nuttigs, iets technisch, iets. van alles wat, is bij Koopjedeal aan het goede adres. Je wordt nooit teleurgesteld.

Angelo
09-03-2019

Retouren zijn een probleem en meer

Het terugsturen van items die niet naar wens zijn / anders zijn dan verwacht / defect, geeft veel problemen. Maanden wachten op een vervanging / terugbetaling bevordert niet een volgende aankoop.

Ook het moeten doen van een minimumbedrag voor een bestelling past niet in deze tijd.

Dit geldt ook voor m.n. door jezelf verdiende punten die pas bij een minimum te besteden bedrag mogen worden ingevoerd.

Dit alles maakt het niet dat je graag als klant terugkomt!

07-03-2019

KoopjeDeal heeft het!

Ik bestel regelmatig bij KoopjeDeal en ben daar bijzonder tevreden over. Van de bestelling naar ons adres, het verloopt perfect. KoopjeDeal heeft het!

Dirk

Altijd voordelig en tevreden

Bij een nieuwe aankoop is Koopjedeal altijd de eerste keuze

Frinus
06-03-2019

Topproducten voor een schappelijke prijs.

De bestelde artikelen voldoen aan het verwachtingspatroon en worden conform de afspraak keurig op tijd geleverd

MMF

Geven Goede service.

Er zat een barst in de bak die ik toegestuurd kreeg, maar kreeg keurig het geld terug gestort omdat het niet meer op voorraad was.

Carla
05-03-2019

Goedkoop en zeer slechte service

In november 2018 een Zespresso-apparaat besteld. Na enkele dagen gebruik werkte het apparaat niet goed en een retouraanvraag gedaan. Kreeg een retournummer en ik heb het apparaat geretourneerd. Daarna heb ik diverse mails moeten sturen met de vraag wanneer het nieuwe apparaat geleverd zou worden. Telefonisch zijn ze niet of nauwelijks te bereiken, 40 of meer wachtende voor je. Iedere keer krijg je vage antwoorden en of we het retournummer kunnen doorgeven. Daarna moesten we het ordernummer doorgeven omdat ze zelf niets kunnen vinden in de administratie. Het is nu maart 2019 en ik heb aangegeven dat ik geen nieuw apparaat wil maar mijn geld terug wil. Ik heb tevens mijn Rechtsbijstandverzekering ingeschakeld. Het is toch van de zotte dat we 4 maanden verder zijn en ik nog op mijn geld zit te wachten.

Jac

Goede webshop

De bestellingen worden correct en snel afgeleverd.

Prijzen zijn erg laag!

Albert

Retourzending

Probeer al dagenlang een pakket terug te sturen, maar dat lukt dus niet. De op de website vermelde pagina voor retourzendingen werkt al een week niet. Heb vervolgens een vragenlijst gekregen. Deze ingevuld en teruggestuurd. Daarna niks meer gehoord. Waardeloos!

Ingrid
04-03-2019

Artikel langer onderweg dan gezegd

Afgelopen vrijdag artikel besteld, zou zaterdag geleverd worden. Nu nog niets gehoord, zelfs geen bericht waar de zending is. Via track and trace vind ik ook niks, helaas moet je van tevoren betalen. Verder laatst de boxershorts besteld, van Pierre Jardin, deze vallen erg tegen en erg klein uit. Volgens mijn partner. En je mag ze niet retour zenden, dus duidelijk een miskoop van 20 euro. Jammer.

Variatie doet kopen

Ik sta versteld van het enorm gevarieerde aanbod dat Koopjesdeal dagelijks wet te presenteren.

Omdat ik dagelijks ook de advertenties in mijn dagblad zie lees ik niet de vele mails. Ietwat opdringerig werd ik daar op aangesproken.

Dick

Koopjedeal voor iedereen.

Wij maken regelmatig gebruik en zijn zeer tevreden met koopjedeal.

Niet duur,engeen gedoe!

Eigenlijk maar 1woord PRIMA!

Toon

Een klacht, wat is dat

Nog nooit een klacht gehad, dus kan ik hierover geen mening geven.