04-06-2019

Leuke prijzen

Soms leuke prijzen voor verrassende items. Gaat over het algemeen prima en snel maar soms gaat het anders. Ik wacht bijv. nu al een week of 4 op een Bluetooth koptelefoon

02-06-2019

Niet de snelste maar wel goed.

Prima materialen/producten.

02-06-2019

Top

Snelle levering, netjes verpakt

Hein
01-06-2019

Nooit te oud om te koopje-dealen!

Eigenlijk wilde ik niet on-line bestellen. Ik dacht: gewoon normaal naar de winkel gaan. Alles wordt onpersoonlijker en mensen hebben geen contact meer met elkaar. Maar. koopje.deal overtuigde mij van het tegendeel: het kan allebei! Online en gewoon naar de winkel!

Tinie

Bestelde artikel niet ontvangen

10 mei een bestelling gedaan, 10 boxershorts. 2 Mailtjes hierover ontvangen dat er vertraging was maar dat het uiterlijk 29 mei verzonden zou worden.

Vandaag 31 mei nog niet gehoord of gezien. Gebeld met de klantenservice en ze konden nog niet zeggen wanneer er geleverd zou worden. Bestelling geannuleerd.

Jean
31-05-2019

Redelijke kwaliteit voor een heel mooie prijs

Doorgaans wordt alles netjes binnen de beloofde tijd bezorgd. En als dat een keer niet lukt, wordt je netjes op de hoogte gehouden van de vertraging.

Ans

Buitengewone artikelen

Alles wat ik besteld heb is keurig en op tijd afgeleverd

Raniero
30-05-2019

Aanbiedingen die je soms niet laat liggen

Interessante aanbiedingen voor huis, tuin, slaapkamer en nog veel meer voor een goede prijs. Bedenkt wel dat ze niet altijd samen worden afgeleverd en dat er flinke vertragingen kunnen optreden, soms van meerdere weken. Dat wordt vaak d.m.v. een extra kortingcode verzoet, maar toch, als je iets dringend nodig hebt helpt je dat niet echt uit de brand. Koop dus nooit vanwege urgentie maar vanwege de scherpe prijs.

Sil
29-05-2019

Afraden

Je besteld en het duurt "eeuwen" voordat het geleverd wordt.

Boudewijn
29-05-2019

Lage prijs snelle levering

Heb er een goede ervaring mee

de prijzen zijn laag en de levering is redelijk snel

Leuke betaalmogelijkheden en zoen er niet moeilijk over als er iets niet helemaal goed is

Topwinkel

Megan Chloë

Again and Again

Helaas daar ben ik weer. ik heb 5 dagen geleden een klacht moeten schrijven op meerdere pagina’s. Daar op kon er gelijk gereageerd worden (door wie eigenlijk) want de klantenservice kon me nog steeds niet helpen. Ik heb nog steeds geen antwoordt waarom ik al 3 maanden aan het wachten ben op mijn bestelling. ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd het houdt niet op. vorige week vrijdag al weer contact gehad met de klantenservice, werdt er me beloofd u wordt begin deze week terug gebelt. “En ja omdat u een klacht heeft geschreven zullen we deze bijvoegen en zal de leverancier echt contact met u opnemen, dat verzeker ik u” nou dames en heren jullie raden het al. NIKS meer mogen horen vanuit koopjedeal of de leverancier. Ik ben er klaar mee en ga morgen per direct de Consumentenbond inschakelen die eens haar fijn mogen gaan uitzoeken welke fouten jullie maken. En ik zal naar waarheid spreken over jullie bedrijf waar ik maar kan, aldus negatief!

Ik ben het zat! Jullie horen jullie klanten serieus te nemen en niet de klachten laten liggen of valse beloftes maken.

Koopjedeal is veiligdeal.

Natuurlijk heb ik niet dagelijks nieuwe spullen nodig, maar er komen wekelijks mooie aanbiedingen voorbij waaruit je een keuze kunt maken. Het aantal artikelen is groot en uitgebreid. De bestellingen die ik heb gepleegd zijn perfect uitgevoerd. Ten eerste is de beschrijving van het artikel duidelijk. Ten tweede wordt de besteltijd doorgegeven en precies volgens opgave uitgevoerd. Als laatste geeft Koopjedeal mij een veilig en vertrouw gevoel zodat ik rustig in de aanloop het woord "veiligdeal" durf te gebruiken. Als je op televisie meerdere keren ziet hoe men de mensen beduveld met laten betalen en niet leveren, dan ben ik blij met jullie en zeg ik: "Ilse bedankt!"

Niet functionerende air defuser

Enkele maanden geleden een niet functionerende air defuser teruggestuurd. Nog steeds mijn geld niet terug. Diverse mails verstuurd, maar -naar mijn idee- weet bij Koopjesdeal de linker hand niet wat de rechter niet uitvoerd. Ik zal daar dus nooit meer iets bestellen

Gijs

Hoofdlamp

Hoofdlamp gekocht bij koopjedeal.nl. Waardeloos ding: de adapter voor het opladen past niet. De accu's zijn van buitenformaat die op geen gewone oplader passen. Om licht te krijgen moet je de accu's niet zoals aangegeven staat, maar andersom plaatsen.

Hoofdlamp teruggestuurd met verzoek betaling te restitueren, maar krijg nu een mail dat ze me de hoofdlamp weer gaan toesturen.

27-05-2019

Met koopjedeal een tevreden deal.

Tot dusver zijn al mijn aankopen bij koopjedeal

naar wens afgehandeld.

Draadloze oordopjes

Duurde deze keer lang voordat de bestelling binnen was, maar daarover werd netjes gecorrespondeerd. Kwaliteit is redelijk maar handig in gebruik

26-05-2019

Vertrouwend en snel

Houden zich aan hun woord, altijd tijdig bericht van verzending, bij retournering snel bericht van ontvangst, kortom aan te bevelen

26-05-2019

Uitstekende services en heldere productomschrijvingen

Ik koop al meerdere jaren bij Koopjedeal en ben nog nooit teleurgesteld. Wel is het belangrijk dat je goed de productomschrijving leest. Je krijgt wat je besteld.

25-05-2019

Goed product en correcte levering

"Oortjes" besteld voor de iPhone. Ondanks de bijzonder lage prijs een uitstekende kwaliteit. Goedkoop is dus niet altijd duurkoop, in tegendeel!

Vatos
25-05-2019

Annuleren

Beste,

Ik zou graag iets willen annuleren hoe doe ik dat?