Arie
07-12-2020

Dealen doe je bij Koopjedeal.

Alles super geregeld en vertrouwd.

Marijke

Elke keer weer snel

Het heeft me echt verbaasd hoe snel er steeds weer bezorgd werd!

Vicky

Goede service :-)

Bestelling snel en correct aangeleverd.

Makkelijk te bestellen

Ik heb m'n bestelling nog niet binnen

Addy
06-12-2020

Het is top om daar te kopen /een aanrader

Snelle bezorging. leuke prijs. top artikelen

Harry

Graag tegelijk leveren

Het bestelde kwam goed binnen maar niet alles tegelijk zodat je daar dus twee keer voor thuis moet zijn.

Beter is om ze tegelijk te leveren, tenzij er één op nalevering staat

Ardegra
05-12-2020

Check vooral alle prijzen van Koopjedeal

Ondanks de kerstmuts van Frans Duits, die zo toch nog zijn zakken kan vullen, en al zijn favorieten ( zijn huis moet inmiddels behoorlijk vol staan ) blijken steeds de prijzen (veel) hoger te zijn dan bij andere bedrijven. Trap niet in die absurd hoge kortingen en nog krankzinniger adviesprijzen. Hoorbatterijen Extra 312 van Rayovac komen bij Koopjedeal op € 31,00 inlcusief verzendkosten en bij Bol.com en andere leveranciers op € 15,50 inclusief verzendkosten. Ze zijn in dit specifieke geval 100% duurder. Tel uit je wint en u mag uw verlies uittellen. Fijn met de feestdagen.

Uiteraard ben ik er zelf ook ingetuind, maar dat mag de pret niet drukken.

Mia

Topper zin jullie

Snelle en goede levering

Succes

Dekbed

Heeft mijn verwachting overtroffen een geweldig dekbed lekker warm en niet te zwaar.

Hele goede service !

Ik had 2 dekbedovertrekken besteld maar die waren in de verkeerde kleur geleverd dat was geen probleem ik kon ze gewoon retour sturen.

Karine
04-12-2020

Koop je rijk! Deal!

Grote kortingen, correct verloop van bestelling tot ontvangst thuis.

Ronnie
04-12-2020

Snel en goedkoop

Alleen een artikel (de duurste toevallig) bleek langer te duren en ik moest navragen hoe of wat,wel

begrijpelijk in deze drukke tijd maar betere informatie over levertijden zou wel kom zijn.vr.gr.ronnie.

Joke
03-12-2020

Tevreden klant

Totaal proces verliep vlot en goed

Skyrider
03-12-2020

Black Friday Secret Box, een teleurstelling. Wel volledig vergoed.

Afgelopen week een Black Friday Secret Box t.w.v. minimaal €250,- (voor mannen) gekocht. En ik moet zeggen, nooit meer. Zaten een paar "mannen" spullen in zoals Dove, Axe en scheermesjes en Bluetooth in-ear oordoppen. (Oordoppen die ik online nergens kan vinden). Maar ook een Workout set dat voor vrouwen blijkt te zijn.

Maar bizar/vreemd genoeg zat er ook vaatwas tabletten en wasmiddel in, en maoam snoep. Wie doet nou zoiets in een Mystery Box?

Je krijgt er zelfs "reclame" in om producten van hun site met korting te kopen. En 3 maanden "gratis" meespelen in bankgiroloterij wat al 30 november was verlopen (ik ontving mystery box pas 2 december).

Sorry, maar dit is wel een gigantische teleurstelling van een mystery box, en ik denk dat ik echter niet de enige ben. Het is je geld echt niet waard.

Enige redenen dat ik dit 3 sterren geef is omdat koopjesdeal mij volledig heeft terug betaald, zonder enige moeite.

Komt dat misschien omdat er meer klachten over binnen komen?

Catrien
02-12-2020

Kwaliteit

De producten zijn kwalitatief prima en de verhouding prijs-Kwaliteit is geweldig. Verder snelle en correcte levering.

Trudy
01-12-2020

Super leuk

Snelle levering goed verpakt superrrr.!

30-11-2020

Snel en goed

Goed verpakt en snel verstuurd

Geert
29-11-2020

Klacht-afhandeling

Snelle reactie op een vraag over een bestelling.

Opvallend was de snelle afhandeling welke tot

volle tevredenheid mijnerzijds is uitgevoerd!

Siebe
29-11-2020

Prima product, snelle correcte levering

Ik heb een mooie Langkamp (Melanie) besteld.

Werd snel geleverd en zag er in het echt fraaier uit dan op de foto op de site.

Rita
28-11-2020

Top

Zeer goede service ,niets negatief ,doe zo verder . gewoon een aanrader!