Michael
09-05-2017

Je dagelijkse strakke selectie superdeals!

We hebben hier al een meerdere mega goede deals gescoord. Kwalitiatief hoogwaardige producten voor een spectaculaire prijs. En als er dan een keertje iets niet goed is wordt het probleem snel en professioneel opgelost. Top!

Leuke producten, goede service

Veel besteld en altijd goed gegaan. Ook als er iets mis is wordt dat goed opgelost. Het hele proces van bestellen, bezorgen en nazorg is gewoon goed geregeld. Prima mijn account omgeving en prima contact mogelijkheden waar snel op wordt gereageerd. Geen klachten tot nu toe.

Herman
09-05-2017

Altijd betrouwbaar en nooit moeilijk doen

Alles tot nu toe uitstekend afgehandeld zelfs een keer verkeerd geleverde overzet zonnebril dit had een nachtbril moeten zijn een excuses ontvangen mocht de zonnebril houden en de nachtbril werd alsnog snel nageleverd TOP iets nodig kijk altijd eerst op koopje deal

09-05-2017

Werkt prima vlot en netjes

Lekker makkelijk niet duur

Klasse!

Elke bestelling door mij gedaan is tot volle tevredenheid en kwaliteit afgehandeld. Ga zo door!

Herman

Beddengoed

Altijd op tijd bezorgd, bij de klantenservice altijd vriendelijk

Goed

Geen klagen over levertijden en kwaliteit en een goede prijs

Joke

Een goed(koopj)e deal met Ilse

Of het nu gaat om olijfboompjes of handschoenen, het bestelde wordt vlot thuis afgeleverd. Snel uitpakken en het gekochte is klaar voor gebruik. Gadgets noem maar op. Altijd voor bodemprijzen. Wij zijn heel blij met Ilse!

Ans
09-05-2017

Vertrouwd one line bedrijf!

Al jaren bestel ik regelmatig artikelen bij Koopjedeal en zeer naar tevredenheid. Het aanbod is heel variabel, de verpakking uitmuntend, bezorging te volgen via de mail die je ontvangt. TOP!

Dirk
09-05-2017

Vlotte bemiddeling via live chat

Keurig en correct handelen

Koopjedeal.tevreden deal!

Tot nu toe ben ik tevreden over mijn aankopen bij Koopjedeal! Ja, ik zeg dat voort.

Teunis

Bezorging van bestellingen

Bestellingen worden te vaak te laat geleverd

André
09-05-2017

De service die vroeger gewoon was vind je hier terug

Wat valt er te zeggen ik ben altijd up to date geholpen

Joop

Buitenlamp op batterij

Na installatie opgehangen. Nu blijkt de sensor niet te werken, dus nu nog maar twee standen, aan of uit. Juist de sensor deed mij dit kopen.

Jammer van produkt

ZORGVULDIG

Naar mijn mening is de beste manier om Koopjedeal te omschrijven: " ZORGVULDIG". Zorgvuldig in -communicatie; -informatie; -levering; -klachtenafhandeling. Kortom een bedrijf waar je prima zaken mee kunt doen.

Altijd voordelig!

Wat je ook koopt via Koopjedeal, je krijgt de beste service, de beste prijs en de beste kwaliteit!

Leendert

KoopjeDEAL is iDEAL

Al mijn bestellingen zonder klachten ontvangen.En was een bestelling niet wat ik verwachte,was het makkelijk terug te sturen en geld zonder gezeur retour.

09-05-2017

De juiste keuze maken, "Social Deal" vragen!

Ik koop al lang via Social Deal en mijn ervaringen bij jullie zi8jn positieve ervaringen! De assortiment is uitgebreid en divers!

Jopie
09-05-2017

Bestel, betaal en ontvang ( op tijd!)

In de loop der jaren al heel wat bestellingen gedaan. Nog nooit problemen ondervonden.

An

Klantenservice

Ben zeer tevreden over Koopjesdail!

Ik heb een keer verkeerde printerinkt besteld en al open gemaakt en toen ik het vertelde tegen de klantenservice, mocht ik het gewoon terug sturen en kreeg de printerinkt die in mijn printer kon.helemaal super!

Verder alles wat ik tot nu besteld heb, is naar alle tevredenheid opgestuurd!