Gert Hardeman
24-09-2013

Niet bekend in de webwinkelchecker.nl. (Hoe kan dat met een bedrijf met soms paginagrote advertenties in de kranten?) Heb het bedrijf daar een tijdje geleden aangedragen, omdat ik graag een onafhankelijke beoordeling wilde, maar zit nog niet in de database. Hieronder zie ik vooral slechte beoordelingen en hier en daar eentje die te mooi is om waar te zijn. Toen ik ze belde, werd de telefoon acuut opgenomen met een mens aan de lijn. Blijf nog afwachten.

Inge
23-09-2013

Ik kan mij totaal niet vinden in de reacties hieronder. Ik heb al meerdere keren iets gekocht bij Koopjedeal.nl en alles werd keurig op tijd geleverd. Wat de opzetborstels betreft: deze kosten 4,95 per 8 en worden ook nog gratis verzonden. Ik vind het dan ook niet zo vreemd dat ze niet zo zijn als de echte van Oral-B. Ze zijn echter bijna net zo goed en gaan gewoon lang mee bij mij.

Ik ga door met bestellen, want dit is gewoon een top webshop en ben altijd netjes geholpen.

René
20-09-2013

Drie weken geleden een Ipad toetsenbord en muis besteld bij deze firma.

De geleverde kwaliteit zat ver onder de "kermis" variant, terwijl ik er wel €35,90 voor betaald heb.

Zeer goedkoop plastic en scherpe randen aan de muis.

De volgende dag conform de regels geretourneerd maar na twee weken nog steeds geen credit ontvangen.

Intussen verschillende mailtjes gestuurd, en heb verschillende reactie gehad, met de mededeling, we kunnen uw gegevens niet meer vinden tot we zetten de creditering in gang, maar helaas zonder resultaat.

Ook via de telefoon zijn ze onbereikbaar en zijn ze volgens de site nog steeds aan het verhuizen.

Ik ga vanavond dit geschil escaleren en indien nodig volgende week omzetten in een claim.

Tevens zal ik hiervan aangifte doen bij de politie, dis is in mijn optiek onacceptabel !!!!!

Ook zal ik via zoveel mogelijk social media mijn ervaringen delen!!!

Twitter is daar erg handig voor... ;-)

Arjen
15-09-2013

Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het ook zo. In ieder geval de set van tandenborstels voor de Oral B electrische tandenborstels. Wat een troep! Afrader dus!

Cinderella
10-09-2013

Vorige week zondag een bestelling geplaatst waarbij stond dat deze binnen 5 werkdagen bezorgt zouden worden. Inmiddels zijn we al ruim een week verder en ik heb nog steeds niks ontvangen. Gisteren een mails gestuurd maar hier wordt gewoon niet op geantwoord.

Ria dijk
10-09-2013

ik ben zeer tevreden tot noch toe vlotte aflevering keurig verpakt en als er eens een keer iets niet goed is wat mij nog nooit overkomen is dan wordt het pico bello in orde gemaakt!! nee ik ben er heel blij mee en ik heb al heel wat leuke mooie en nuttige aangeschaft en spreek dus uit ervaring nee hoor van mij een groot compliment voor Koopjedeal !!

31-08-2013

Hij zijn oplichters. Geven niet de produckten.die op de website staan

Kijk uit

Moon
31-08-2013

Wij hebben al verschillende producten besteld bij Koopjedeal, en alles keurig op tijd ontvangen.

Geen klachten dus.

Harry Crijns
28-08-2013

Ik heb vandaag de matrassen en de topper ontvangen via een koeriersbedrijf. Men geeft aan dat de levertijd 3 weken kan bedragen. Binnen die tijd werd echter al geleverd. Zo heb meerdere artikelen besteld bij Koopjedeal.nl. Alles bezorgd in goede verpakking. Een van de bestelde artikel was een I pad aansluiting. De levering weer zoals verwacht, maar nu het verkeerde artikel. Even gebeld en een twee dagen laten werd het juiste artikel geleverd met de verontschuldigingen van de zaak. Deze service bij een webwinkel tref je niet vaak aan op internet. Ik heb als ik een vraag had gebeld, maar eerlijk gezegd ook na de negatieve commentaren van "klanten". Er werd niet altijd direct opgenomen, maar na een paar keer bellen werd ik vriendelijk te woord gestaan met een passend en tevreden antwoord aan de andere kant. Nee ik onderschrijf de negatieve publiciteit absoluut niet. Ik wilde daarom via deze weg een vette pluim geven aan Koopjedeal.nl. U heeft mij als klant en dat blijf ik ook.

Harry C. uit Elsloo

Mar
27-08-2013

eachte heer/mevrouw M

Uw betaling is succesvol verlopen. Het bedrag van 11.90 EUR is overgemaakt aan Koopjedeal.nl.

Transactiegegevens

Bedrag: 11.90 EUR

Omschrijving: Order #200076378 at Webshop

• 1 x : Fringe Bikini's! Dé hit van komende zomer. In 5 mooie kleuren verkrijgbaar.

wel betaald bikini via koopjesdeal, NOOIT ontvangen

Het MultiSafepay team.

Kalsbeek
26-08-2013

Ik heb de opzetborsteltjes bestelt. Meteen 2 weggegooid. Waren al stuk. De anderen zitten zo vast, dat ik ze met een tang eraf moet halen. Het is wel het goede type borstel. Dat was 1 maal maar nooit geen opzet borstels meer. Ook een horloge bestelt dit duurt zo lang. Nog steeds niks ontvangen. Waarschijnlijk was dit de laatste keer dat ik iets bestel.

25-08-2013

Opzetborstel zijn na 2 keer gebruik kapot

Herman
25-08-2013

Vaak al bij Koopjedeal.nl gekocht.

Er wordt zeker antwoord gegeven op je melding als je wat hebt en reactie zelfs binnen 2 dagen.

2keer wat gehad en is opgelost binnen 1 week.

1e keer was is Huis nr. Niet vermeld Parket is op nieuw gratis weer toegestuurd zodat wij de bestelde product toch hebben binnen gekregen.

Bij de 2e melding werkte de verlengkabel niet deze was na de melding binnen 4 dagen een nieuwe toegestuurd.

Dus gezien de lage prijzen heeft Koopjedeal.nl een prima service

En ik hen zeker geen klachten over ze.

B.
22-08-2013

Ik heb twee stoelen gekocht en me toch bedacht. Ik ben toen gaan mailen en bellen, maar kreeg niemand te pakken. Vervolgens heb ik via de leverancier de levering afgezegd. De stoelen zijn dus nooit bezorgd, mijn geld is wel van mijn rekening af en ik heb tot op heden mijn geld niet teruggekregen. Ik heb meerdere mails gestuurd, maar geen enkele reactie gehad (behalve een automatisch gegenereerde mail dat er binnen 24 uur contact zou worden opgenomen).

Gert Hardeman
20-08-2013

In mijn review van vandaag (hieronder) geef ik aan dat Klacht.nl van Consuwijzer is. Dat is waarschijnlijk toch niet zo. Ik ben op een subpagina, waarop ik de site binnenkwam, misleid door een misleidende link naar Consuwijzer. Denk ik nu. Wat ik in het hoofd had, is klachtenkompas.nl. Dat is van de Consumentenbond.

15-05-2013

Op 20 april opzetborstels besteld en betaald, levertijd 1 week. Na ruim 2 weken nog niets ontvangen. E-mails worden niet beantwoord, ook niet als via webformulier vragen worden gesteld. Telefoon wordt niet opgenomen. Volgens mij is het gewoon een stelletje bedriegers daar bij koopjedeal. Weet niet wat ik heb gekocht, maar zeker geen goeie deal! En dan zetten ze doodleuk deze tekst boven hun bevestigings e-mail: Bedankt voor uw bestelling bij Koopjedeal B.V.. Indien u vragen heeft kunt u contact met ons opnemen door een email te sturen naar info@koopjedeal.nl of ons per telefoon bereiken: 0320-764046. Tsja, dat is dan misschien wel waar, maar ze zijn vergeten erbij te zetten dat dit vergeefse moeite is.

Ik heb twee keer bij dit baggerbedrijf gekocht: de eerste en de laatste keer!!! Oplichters zijn het.

Na het online zetten van mijn klacht ontving ik 2 e-mails van hen, toen konden ze wel lezen!? Ik wil ze u hier niet onthouden:

Dit is de eerste:

Beste Klant,

Wij zitten op dit moment midden in een verhuizing, dat het niet helemaal goed gaat met de telefoonlijn dat klopt inderdaad, maar dat zal na volgende week verholpen zijn. Excuses hiervoor.

Uw bestelling hebben wij echter tijdig en netjes verzonden. Helaas komt het bij PostNL wel eens voor dat er iets verdwijnt, kunnen wij weinig aan doen, behalve dan opnieuw versturen. Dit hebben wij ook gedaan. Als het goed is ontvangt u het uiterlijk begin volgende week.

Klantenservice Koopjedeal

En dit is de tweede e-mail.

Beste xxxx,

Ik snap dat u niet tevreden bent en dat u erg boos bent als de mailtjes niet beantwoord worden. Excuses hiervoor.

Zou u uw klacht kunnen verwijderen op internet? Dan mag u nog een product uitzoeken van 10 euro, die wij dit keer als pakket zullen opsturen zodat u het zeker weten tijdig ontvangt.

-Excuses als dit mailtje later aankomt, onze servers liggen eruit-

Ilse A

Koopjedeal B.V.

Daarna werd het weer stil. Ik heb dus nog steeds mijn bestelling niet, en ook geen refund. Ben ik even blij dat ik met mijn creditcard betaald heb!