04-08-2017

Degelijk product, supersnelle levering!

Na research op het internet kwam ik bij Koopjedeal uit voor een onkruidbrander tegen een aantrekkelijke prijs. Dit lijkt een goede keus: de onkruidbrander werkt makkelijk en goed.

04-08-2017

Maak met Koopjedeal je deal!

Een beschadigde bureaustoel ontvangen. Gereageerd. Vlot antwoord en tenslotte van Sander van der Buurt een uitstekende oplossing aangereikt. Super.

Edwarn
04-08-2017

Leuke producten met een geweldige service!

Van een bepaald besteld product waren de toepassingsmogelijkheden anders dan wij dachten. Terug sturen was geen probleem. En dan kiezen we een andere versie uit. Kan gewoon. Super.

Apolonia

Blij met koopjesdeal

Erg tevreden met producten

Gina
04-08-2017

Bij Koopjedeal maak je de juiste deal!

Mijn ervaring vertellen? Haha! Wat moet ik in hemelsnaam vertellen als ik tevreden ben met Koopjedeal?! Nou, vooruit. Ik heb nog nooit problemen gehad. Het is goed georganiseerd, ik krijg wat ik wil, kwaliteit is goed, 't wordt duidelijk uitgelegd, beloofd = beloofd en een snelle levering. Ik blijf erbij: een deal = een deal!

Ad

Gewoon goed!

Correcte afhandeling leveren en retour!

Ingrid

Kleed

Keurig op tijd geleverd en prima in orde

Prima service

Snel en betrouwbaar

Mafy
04-08-2017

Sla je slag bij Koopjedeal!

Ik ben heel content over de producten van Koopjedeal en vooral met de prijs - kwaliteit verhouding.

Maria

Koopjedeal.nl is TOP.

Goede service en snel. Alles wordt perfect afgehandeld. Een heel goede webwinkel.

Leo

Eerlijk en makkelijk

Vlotte levering. interessante prijzen. eerlijk en soepel en snel bij terugzenden.

Piet.
04-08-2017

Jullie hebben heel veel leuke aanbiedingen.

Hier kan ik nog weinig over zeggen na twee zendingen. Bedoelde zendingen zijn keurig afgewerkt door jullie, en de mailtjes waren duidelijk,alles klopte met wat beloofd werd.

Alfons

Veel voordeel

Koopjesdeal.nl heeft niet alleen veel nuttige artikelen, maar is ook nog voordelig in prijs. De afhandeling van je aankoop is prima, vlot bezorgd.

Interessante aanbiedingen

Bestelde goed en op gemelde tijd in mail ontvangen.

Marianne

Willemien

Goed&Goedkoop

Prijs/kwaliteit garantie is goed

Goed en snel geleverd

Overwegend tevreden maar soms ook echt kwalitatief slecht spul.

Arend Jan

Goed en goedkoop

Aangeschafte producten voldoen kwalitatief goed.

03-08-2017

Leuke aanbiedingen

Aanbiedingen zijn leuk maar het zou prettig zijn wanneer je de bestelling kunt volgen met track en trace. Elke dag aanbiedingen hoeft van mij persoonlijk niet zo, een keer in de week is voldoende