Koopjedeal altijd goed

Al diverse malen artikelen gekocht altijd vlotte levering.Een enkele maal beviel mij het product niettemin en het was nooit een probleem betreffende terugzending en terugtrekking geld op mijn rekening.

Teatsche
10-11-2017

Hier koop je een prima deal

Veel keus en de prijzrn zijm altijd prettig. of je nu op zoek bent naar iets of gericht kijkt. ik heb prima ervaringen ook als het soms iets niet goed ging. snelle en giede service. en je spaart punten.en dat s heelt al gauw een leuk bedrag. alleen de relatief hoge verzendkosten maken soms dat ik niet bestel omdat het soms bijna net zoveel of de helft van je besteding is.

10-11-2017

Bij Koopjedeal nooit een miskoop!

Diverse keren al besteld via Koopjedeal en zeer goede ervaringen zowel met bestellen als leveren en garantie op artikelen mocht er iets niet goed gaan met het product. Buiten het feit dat de prijzen laag zijn is er ook nog eens een spaarsysteem wat leuk kan aantikken, af en toe gratis verzending maar als je voldoende bestelt ook gratis verzending. 1x een probleem met zonnecel lampjes gehad, dit werd zonder discussie zeer coulant direct vervangen en de lampjes opgestuurd. Dat bedoel ik met service zonder gezeur over mogelijke fouten van mijzelf, wat in dit geval ook moeilijk kon maar je maakt wel eens anders mee. Fijne club en ik bestel zonder zorgen en goedkoop!

Solide! Service! Informatief!

Wij bestellen regelmatig bij koopjedeal. Wat opvalt is dat het bestellen zeer eenvoudig is, gevolgd door een snelle levering. De prijs/kwaliteits verhouding is heel gunstig en de geleverde artikelen voldoen dusdanig aan de verwachtingen dat we nooit zoeken op andere websites!

Waardering

Cijfers toekennen doe ik op de volgende wijze:

10 is voor God 9 is voor mij 8 is de hoogste score die ik geef

Koopjedeal: 8

Micheline

Goede ervaring met koopjedeal

De bestelling is goed en korrekt verlopen. Ruilen is ook mogelijk en verloopt korrekt.

Sonja

Door de deal koop je

Snelle service, goed spoul

Service

Wanneer je problemen hebt met het bestellen wordt dat via chatten met de medewerkers gelijk opgelost. Dus hele korte lijnen, wat dus prima werkt. Ben zijn tevreden met koopjedeal.

Marly

Betrouwbaar en Goed !

Wat je besteld krijg je ook. Kwaliteit is prima. Bezorgdatum klopt meestal,zoniet jullie kunnenhet niet voor 100% in de hand hebben.

Jasper
10-11-2017

Goed en goedkoop en een geweldig goede service

4 x wat besteld een artikel defect en de volgende dag weer een nieuw artikel ontvangen. Goede service.

Cees

Bestelling

Wij hebben geen klachten over de bestelling. En het af werking hier van.

Pascal
10-11-2017

Gaat iets mis word het mooi opgelost

Ik had iets besteld na een paar dagen was iets defect na een paar keer te hebben gebelt en gemaild is het mooi opgelost zonder boe of bah

Loes

Retourzending

Vaak tevreden maar helaas ging het met de retourzending mis. Lakens die niet uit de verpakking waren geweest , teruggestuurd vanwege de tegenvallende kleur en dan wordt er extra geld ingehouden omdat de verpakking beschadigd was. Ik kon er op de foto’s niets van zien. Dat belemmert om bepaalde artikelen te kopen.

10-11-2017

Kwalitatief zit het niet goed

Koopjedeal verkoopt spullen waarvan ze zegt dat ze weerbestendig zijn. Echter de deurbellen etc zijn na een maand al kapot vanwege de regen. Als iets weerbestendig wordt genoemd dan dient het minimaal isolatie protectie IP 65 te hebben. Uw spullen komen niet verder dan IP 45. Dus rotzooi. Verder zijn uw verzendkosten sky-high. Zeker omdat, wanneer er meerdere orders tegelijk worden gedaan, u de verzendkosten iedere keer apart in rekening brent. Kijk es naar Bol.com in dezer. Door deze opsommingen zal ik wel niet in aanmerking komen voor de Apple

Goed, makkelijk en voordelig

Tot hier en nu geen negatieve ervaringen, bestelde artikelen, konen op tijd, en voldoen aan de omschrijving op de site,

Teunis

Leuke hebbe dingetjes

Wat ik besteld zit ik met spanning te wachten tot dat bestelbus voor komt rijden perfect

Mirjam
10-11-2017

Veel goede keus bij koopjesdeal.nl

Ik heb al een aantal keren goede en leuke dingen besteld bij koopjesdeal. Alles is van goede kwaliteit en ze bezorgen vaal binnen een week. Ik kom via de site vaak leuke en verassende dingen tegen voor een degelijke prijs. Ook is de uitleg van het product duidelijk omschreven! Zeker een aanrader om te kopen bij koopjesdeal

Irma
10-11-2017

Je wordt altijd goed gehlopen

Mijn ervaring is dat koopjedeal leuke spullen verkopen en voor leuke prijzen. Als je een probleem ergens mee hebt en die heb ik gehad helpen ze je zo goed mogelijk. En dat vind ik van een bedrijjf altijd fijn. Daar ko m ik altijd weer terug.

10-11-2017

Leuk aanbod van artikelen en effectieve afhandeling

De producten , welke ik in de laatste jaren gekocht heb , waren alle zeer goed te gebruiken en voor een acceptabele prijs. De bezorging kwam snel, verpakking solide en kwaliteit is tot op heden goed tot redelijk (1 te snelle niet functionerende waterkoker)

Maks

Koop jou deal hier

Inmiddels heb ik al meerdere bestellingen gedaan bij Koopjedeal. Telkens was ik uitermate tevreden over de snelheid van de levering en de kwaliteit en prijs van het bestelde. Van harte zou ik het iedereen aanraden, en heb ik dat inmiddels ook gedaan, om een bestelling te doen bij koopjedeal, omdat ik al mijn kennissen hetzelfde gun als mijzelf.