Sonja

Altijd op tijd geleverd

Ik bestel geregeld iets en moet zeggen het is een goede service wat ze bieden. ben heel tevreden.

Dien

Gemakkelijk en snel

Alle keren dat ik een bestelling heb gedaan is alles naar wens verlopen. Zal daarom zeker vaker artikelen kopen.

Chop & Roll cirkelvormig mes

Donderdag 9 november heb ik dit mes op uw site besteld. In de bevestigingsmail las ik dat het artikel op 14 november a.s. bezorgd zal worden. Toen ik vrijdagmiddag 10 november in de brievenbus keek, zag ik dat het mes er al was. Ik was blij verrast door de supersnelle levering. Hartelijk dank hiervoor.

Martien.

"Koopjedeal", altijd goed.

Ik heb al heel wat bestellingen bij "Koopjedeal" geplaatst en heb daar uitstekende ervaringen mee. Iedere bestelling werd keurig verzorgd, ook de route via de besteldienst qua timing van verzending en aflevering. Ook de afhandeling van eventueel terug- gestuurde pakketten was correct en verzorgd. Gedane betalingen werden dan ook altijd vlot teruggestort. Prima!

Goede service

Ik heb koopjedeal ervaren als een betrouwbare en goede leverancier, service gericht en correcte klant behandeling

José
11-11-2017

Goedkoop koopje, goeie deal!

Al diverse malen aankopen gedaan. Vlotte bestelling, vlotte betaling, vlotte levering! Kan eigenlijk niet beter.

Mariska
11-11-2017

Top webwinkel met ruime keus en goede prijzen

Leuke kortingen en punten-spaarsysteem. Vlotte levering, groot assortiment prima kwaliteit producten en goede service.

Super blij!

Ik bestel met enige regelmaat verschillende soorten producten en ik ben tot nu nog nooit teleurgesteld! Zowel de verwerking en levering van de bestellingen als de gekochte producten maken mij: Super Blij.

Leo
11-11-2017

Koopjedeal zegt wat ze doen en doet wat ze zeggen

Professionele en klantvriendelijke afhandeling van het gehele aankoopproces: duidelijke omschrijving van de aanbiedingen, traceerbaarheid van de status van de levering tot en met de levering van de bestelde artikelen en facturering.

Elly

Mooi, handig en snel!

Goede en gevarieerde artikelen . Ook op tijd thuisbezogd.

Reggy
11-11-2017

Koopjedeal de beste deals die er zijn

Koopjedeals heeft leuke deals voor jong en oud voor een leuke prijs

Leuke aanbiedingen

Leuke aanbiedingen en super dat je afleveradres kan bepalen

Jeannette

Alles steeds naar wens.

Mijn ervaring blijkt uit de titel, de dingen die ik besteld heb bij koopjesdeal zijn goed en snel ontvangen. Ga zo door!

Denny

Geweldig

Goede service en nette levering

Huub

Klachtmelding

Op 31 oktober heb ik een bestelling geplaatst en een bevestiging gekregen via een mailtje. Het beloofde volgen van die bestelling werkte niet. 3 KEER gebeld en dat lukte in eerste instantie ook niet omdat, na dat er was opgenomen, op de achtergrond kennelijk wel mensen aanwezig waren maar geen reactie gaven op mijn telefoontje. Daarna nog een keer geprobeerd en toen werd me verteld dat het bestelde product niet op voorraad was. Op 9-11 mail uw bestelling is verzonden en wordt bezorgd op 10-11 tussen 15.45 en 18.15 op 10-11 een mail uw pakket is vertraagd. Verwacht bezorg moment 11-11 tussen 14.30 en 17.00 uur. Ik zag vandaag een pagina grote advertentie ''1 miljoen tevreden klanten"'. Ik ben in afwachting van het beloofde aflever tijdstip van vandaag . Het miljoen tevreden klanten mag U bijstellen tot een miljoen min 1.

Marianne

Komt belofte na

Alles is bij ons in goede staat aangekomen en ook op tijd prima ga zo door

Leo

Nummer 1

Zeer snelle levering en altijd bij vragen vlot behandeld ,lekker goedkoop en prima produkten

Sjanny

Beslist een aanrader!

De titel zegt al genoeg! Wat ze aanprijzen is wel.degelijl van goede kwaliteit! En een zeer scherp geprijsd! Dus zeker een aanrader!

Marijke

Retourneren

Ik ben redelijk hoogopgeleid. maar een product retourneren is werkelijk bloed-ingewikkeld. Dat moet toch makkelijker kunnen( zie Bol.com bijvoorbeeld). Pas na mailen en bellen is het uiteindelijk gelukt dankzij een telefonische medewerker. Alsnog wil ik hem bedanken daarvoor, Groetend Marijke van Laar

Kevin
11-11-2017

Alles gaat zoals beloofd!

What you see is what you get!