Alice
08-05-2020

Duur!

Ik heb een muizen en ongedierte verjager gekocht. Bij nader onderzoek bij Bol.com en anderen verkrijgbaar voor de helft van de prijs.

Iris
08-05-2020

Betaalde bestelling blijkt niet meer leverbaar te zijn

Op 6 mei zou ik volgens de informatie van Koopjedeal mijn pakket met 5 zilverkleurige militaire zaklampen ontvangen. Op mijn mail waarin ik vroeg om de beloofde Track & Tracecode werd nooit gereageerd. Wat schetst mijn verbazing: zojuist ontving ik een email waarin Koopjedeal aangeeft dat de door mij reeds op 29 april 2020 bestelde militaire zaklampen niet meer leverbaar zijn. Met mijn tegoed kan ik iets anders bestellen of ze storten binnen een week het bedrag terug. Ongelooflijk, als je iets besteld en betaald, moet het toch op voorraad zijn en leverbaar! Voor mij nooit meer Koopjedeal.

Ria
07-05-2020

Slechte hoeslakens

Ik had 4 jersey hoeslakens besteld, zogenaamde hotel kwaliteit. Wat een vreselijk slecht product. Na 1 x wassen gigantisch gekrompen en passen gewoon niet meer. Daarnaast gaat het hoeslaken vreselijk pillen, het ziet er niet uit na slechts 1 x wassen, troep!

Nooit meer.

Marian
06-05-2020

Betaald maar niet geleverd

Slecht 2vloerkleden besteld vooraf betaald maar 1 kleed ontvangen mails worden niet beantwoord

Vanessa
05-05-2020

Olijfbomen besteld en niet ontvangen

Op 20 april deden we een bestelling van 2 olijfbomen en 2 lavendelboomjes. Volgens hun vezendmail zouden we de olijfbomen op 30 april ontvangen en op 4 mei de lavendelboomjes. Op 30 april hebben ze de lavendelboomjes geleverd en de olijfbomen tot hiertoe niet gezien. Op de voorlaatste mail (gisterenochtend),waar ik op uitgelegd had dat de planning van levering niet juist was,omdat de olijfbomen als geleverd stonden en de lavendelboomjes niet,kreeg ik als antwoord dat ze op 4 mei zouden komen.Maar wat zou op 4 mei komen? Niets dus.Met hier alles te lezen over bomen en planten maak ik me wel zorgen. Ik heb eerder bij hen aangekocht en levering ontvangen,zelfs zonder aankondiging,wat ook getuigd van geen opvolging. Zijn er mensen die hun olijfbomen ondertussen wel ontvangen hebben?

Karel
04-05-2020

Onvoldoende

Ik had een parasol besteld en die zou 1 mei worden geleverd. tot onze verbazing kwam dat ding 10 dagen eerder. Wij blij, maar nu blijkt dat er geen rem op zit, bij windkracht 3 zakt het ding heel langzaam naar beneden. Gebeld erover, regelmatig hoor je, we zijn er niet, LEKKER MAKKELIJK,

We stoppen daarom het kopen bij koop je deal.

02-05-2020

Geen reactie s’ op e-mailen

26 maart product gekocht en nooit ontvangen, maar wel afschrijving.

01-05-2020

Product gekocht en niet ontvangen

In tegenstelling van eerder heb ik hele slechte ervaring met leveren van product! 26 maart gekocht en nog niets geleverd.

En diversen mailen gestuurd en geen reactie deze worden geblokkeerd.

Dus € 70,00 armer.

Desirée

OPGELOST

Zoals in mijn eerste mail al gezegd: onze ervaring met koopje deal was altijd positief! Nu kan ik melden dat de tweede ontharder al onderweg is!

Snelle service!

Meer dan een 10 kan helaas niet. Top!

Gerda

Hortensia struiken

Zo juist heeft Koopjedeal mij benaderd over de geleverde stekjes ipv struiken. Ik moet eerlijk zeggen dat de snelheid van reageren en t naar tevredenheid oplossen een positieve ervaring is.

Ze hebben het meer dan fantastisch opgelost en dat mag ook gezegd worden. Dank voor de keurige afhandeling

BETAALD GEEN BEVESTIGING

Ook ik heb twee olijfboompjes besteld geen order bevestiging wel betaald. probeer de klanten service te bellen kreeg een bandje dat ze gesloten waren. Ook meerdere mailtjes gestuurd naar de klantenservice maar dan krijg ik een orderbevestiging met antwoord dat de boompjes 27 april worden geleverd terwijl het nu al 30 april is. Misschien iets voor het Programma 'Opgelicht' van de AvroTros.

Andre
04-05-2020

Klacht na tevreden opgelost

WEL BETAALD GEEN BEVESTIGING

Heb twee olijfboompjes besteld geen order bevestiging wel betaald.Heb de reviews gelezen ben me een aap geschrokken Dit bedrijf zou gelijk met z,n activiteiten moeten stoppen. probeerde de klanten service te bellen kreeg een bandje dat ze gesloten waren. op de nationale tv wel reclame maken en vervolgens de klanten in het sop gaar laten koken.Dit ruikt niet erg fris.Geld binnen harken Daarna zien wel.Zo komt het bij mij over het is een grote schande om zo met klanten om te gaan.

Randy

Geen bevestiging, wel betaald

25 april een bestelling geplaatst, inmiddels 3 dagen verder en nog geen bevestigingsmail gekregen. Levertijd maximaal 1 tot 3 werkdagen, maar gelet op de ervaringen die mensen hier delen niet heel veel vertrouwen in een goede afloop. Uiteraard ook geen ordernummer aangezien ik geen bevestigingsmail heb gekregen. Ben benieuwd naar de afloop.

Fred

Retour sturen gaat niet

Wat een bagger bedrijf.

Koop nooit meer iets hier.

Ik winkelen trui retour sturen en heb gemaild geen reactie. Bellen lukt niet ze zijn er niet geeftveen bandje aan.

Oplichters zijn het mijn advies is koop hier niet.

Kwaliteit is ook bagger slecht. Dat ditvsoort bedrijven online mogen. Ik overweeg stappen te nemen tegen dit bedrijf.

Leonie
28-04-2020

Wel betaald nooit iets ontvangen

13 april fruitbomen besteld en betaald helaas. Levertijd 5 tot 7 werkdagen. Nu 28 april en nog steeds niets ontvangen. In de tussentijd nog een mail gestuurd en via messenger contact gezocht maar tot op heden ook geen reactie, telefonisch zijn ze ook onbereikbaar. Ook is de status van de fruitbomen nog niet aangepast.

Jerrel
28-04-2020

Geen factuur & geen bevestiging wel betaald.

Geen factuur & geen bevestiging wel betaald via internet bankieren,

Een nieuwe Controller voor mij kind. Heel schandalig hoe deze mensen te werk gaan. Sinds ochtend heb ik het besteld nog niks gekregen in mij email, geen order nummer geen bevestiging hun site ligt plat veel deals die leugens zijn en nooit aankomen word het niet eens tijd dat deze bedrijf even nagekeken moet worden hun maken wel heel veel geld op deze manier. 40 euro aan een controller! Hele dag nog niks gehoord van deze mensen. Dit gaat ook op facebook.

Update van 28/04/2020:
Ze vragen om een order nummer ik heb niks gekregen geen email niks ! Maar wel betaald mij bank liegt daar niet over. Gaat om Dutch Originals PlayStation 4 Game Controller die heb ik besteld en betaald daarna niks gekregen geen email niks dus ook geen order nummer.

Myriam
27-04-2020

Belazerd?

Ik deed op 24 april een bestelling bij Koopjedeal.nl en betaalde onmiddellijk met Bancontact.

Tot op heden kreeg ik geen bevestiging van mijn bestelling, noch van de betaling.

Ik zou dan ook graag, of een bevestiging ontvangen, of mijn geld teruggestort gekregen.

Cheryl
27-04-2020

Onbetrouwbaar.

Ik heb planten besteld (49,95) op 18 april en deze netjes betaald.

Ik heb geen order bevestiging ontvangen, en ik heb ook geen factuur ontvangen. Vanaf het moment dat ik heb besteld is er precies niks gebeurd.

Op de site zelf staat dat het product verzonden is maar het pakket zelf is uiteraard niet te volgen er staat ook geen track and tracé bij.

Telefonisch zijn ze niet te bereiken alleen via de mail. Als je ze mailt dan krijg je een automatische mail terug gestuurd dat het maximaal 5 dagen kan duren dat je antwoord krijgt! op deze site en de site van trust pilot vernam ik al dat er vele gedupeerde met mij zijn. Ik heb ontzettend veel spijt van mijn aankoop en wil ook zo snel mogelijk mijn geld terug! maar ben bang dat dat een lang weg word! lieve mensen koop niks bij deze webshop!

Dafne
25-04-2020

7 Fruitboompjes niet geleverd via koopjedeal.nl

Vorige week woensdag 15 april een sterspotje op TV gezien van Koopjedeal.nl

Het betrof een aanbieding van fruitbomen.

7 fruitboompjes van 2/3 jaar oud voor 79,99 euro + 9,99 euro verzendkosten.

Vrijdag 17 april de boompjes besteld plus betaald. Geen email met betalingsbevestiging gekregen.

Het is nu zaterdag 25 april. Ik heb niks gehoord en de boompjes zijn niet gekomen.

Lijkt dit er op of ik ben belazerd?

Annely
23-04-2020

Krijg géén reactie!

Vorige week vlinderstruiken besteld én betaald. Dat het lang kan duren neem ik op de koop toe maar dat ik geen eens een bevestiging van bestelling krijg neem ik ze wel kwalijk! Hoe weet ik of mijn bestelling door is gekomen? Betaald is het wel.

Geen telefoonnummer te zien, je kunt mailen. Inmiddels 3x een mail gestuurd. wat is dit voor een bedrijf? Mag dit zomaar?