12-10-2018

Snelle bezorging (bijna altijd)

Bij de laatste bestelling (2 artikelen) werd het ene snel bezorgd, maar de andere niet. Al 2x gebeld. Zou komen, maar na een week nog niet.

Jolanda

Scherpe prijzen

Mooie scherpe prijzen, voor tal van artikelen. Daarnaast ook nog eens een snelle levering. Ik ben zeer tevreden

Leuke aanbiedingen

Artikelen zijn prima. De levering kan beter. Het ontbreekt na bestelling aan informatie wanneer het artikel bezorgd wordt. Bij vertraging wordt je niet geïnformeerd.

Rinus

Goede webshop

Ruim assortiment tegen scherpe prijzen. Een webwinkel die nakomt wat ze beloven.

Jammer

Ik heb onlangs een laptop bij Koopjedeal besteld en betaald. De uiterste leverdatum zou 10 oktober 2018 zijn. De laptop is tot o heden echter nog niet geleverd. Bij telefonische navraag bij Koopjedeal werd gezegd dat er een computerstoring was bij de leverancier en dat we een mail zouden krijgen omtrent de levering. Zowel de mail als ook de laptop zijn nog steeds niet bij mij op het adres gearriveerd. Dat is erg jammer. Ik moet dus zelf actie ondernemen om te vernemen wat er aan de hand is en vraag mij af wanneer het bestelde daadwerkelijk geleverd wordt. Dit ben ik niet van Koopjedeal gewend. Ik hoop dat een en ander spoedig wordt opgelost.

Marcha

Supper

Ik hou vd mijn koopjedeal en alles us supper en je kan op 3 manieren betalen ik hou vd mijn koopjedeal bendank ???????

11-10-2018

Goede prijzen, maar levering duurt langer dan voorzien.

Levering van het goed duurt langer dan de vooraf geschetste termijn van 2 tot 3 dagen. Tel daar maar een week of meer bij op!

Nel
11-10-2018

Bestelling niet geleverd wel betaald

Op 5 oktober bericht gekregen dat vaatwastabletten deze dag niet geleverd worden ,komt zo spoedig mogelijk op 11 oktober nog niets ontvangen,waar blijven mijn vaatwastabletten? Zijn deze niet te leveren dan graag geld retour sturen.

After sales

Heb voor de eerste keer schoenen besteld, en deze werden op het toegezegde tijdstip geleverd. Dus nogmaals dezelfde schoenen besteld, wel in een andere kleur uiteraard. Schoenen zouden 5 oktober geleverd worden. Echter niets daarvan. Enkele dagen later een e-mail verstuurd, geen reactie binnen twee dagen, ondanks toezeggingen. Vandaag 11 oktober maar eens gebeld, waar mijn schoenen bleven. Na ruim 10 minuten kreeg ik daan, service medewerker, aan de lijn en due wist te vertellen dat er vandaag of morgen nog 18 paar schoenen zouden binnenkomen voor verzending naar klanten. Echter, waarom niet tussentijds klanten geÏnformeerd dat levering op nabestelling stond. Dat hoort er volgens mij ook bij.

Ik hoor graag uw reactie

Wim severijnen

Verwarring maar wel bezorgd

Na online bestellen kreeg ik direct een melding dat mijn aankoop nog voldoende op voorraad was en dat het in 3 tot 5 werkdagen zou worden bezorgd. Na 5 dagen was er niets terwijl in de bevestigingsmail zichtbaar was dat mijn pakket naar het sorteercentrum vervoerd was en zelfs al uitgeleverd zou zijn. Bij bellen met helpdesk kreeg ik via messenger en telefoon (2x) uiteindelijk 3 uitleggen die alle 3 elkaar tegenspraken. Het werd mij alleen duidelijk dat men geen enkel idee had waar mijn bestelling was, dat was wat de 3 uitleggen met elkaar gemeen hadden. Ondertussen kreeg ik van DPD bericht dat mijn pakket bij hen in het sorteercentrum was en de volgende dag bezorgd zou worden. Dat is uiteindelijk gebeurd.Ik heb Koopjedeal.nl aangeraden om als je niet weet wat er met een bestelling gebeurd is dit gewoon eerlijk te zeggen met de toezegging dat je het direct gaat uitzoeken en zal laten weten hoe of wat (en dit dan ook doen).

Roy

Geweldige webshop!

Ik heb de afgelopen tijd veel besteld bij Koopjedeal! Goede produkten voor een zeer voordelige prijs. Levering altijd vlot en op tijd! Ook het puntensysteem heeft me al veel voordeel opgeleverd! Ik kan Koopjedeal bij iedereen aanbevelen!

11-10-2018

Te lange wachttijd aan de telefoon

Tot op heden zijn heel tevreden over koopje deal het is heel jammer dat het nu een deuk heeft opgelopen dank zij een bestelling van een laptop die nog niet is geleverd en nog wel 10 dagen kan duren Jammer Jammer

Cor

Snel bedrijf

Alle bestellingen en ook de retouren worden op een professionele manier en snel behandeld.

Dick

Levertijd onbetrouwbaar / geen terugkoppeling

Heb 2 keer wat besteld bij Koopjedeal. 1e keer ging goed. 2e bestelling echter niet, moet nog steeds geleverd worden. Op de site en de bevestiging stond geplande leverdatum vorige week maar heb tot op heden nog niets mogen ontvangen. Ook geen enkele reactie vanuit Koopjedeal, na aantal E-mails, om aan te geven waar mijn bestelling blijft.

Sne besteld sel in huis

Heb regelmatig ervaring mee gehad

Cees

Winterjas

Goede levering en zeer goede jas met een lekkere vulling en goed warm

Johnny
10-10-2018

Veel reklame en dan stopt het

Heb voor de tweede keer op rij iets besteld EN betaald maar NOOIT aangekregen Echt knap en betrouwbaar

Waardeloos bedrijf

Heb klacht ingediend over niet volledige levering maar wel volledige rekening, krijg geen reactie, bellen is onmogelijk nummer 18 in de wachtrij na vele minuten verbinding na indienen van klacht krijg ik de melding er wordt zo snel mogelijk contact met u opgenomen, ja je raad het al niets van waar. nooit weer iets van Koopjedeal over de kwaliteit van de geleverde artikelen zal ik maar niet eens beginnen.

Esther

Super deals!

Altijd mooie deals die ook echt in prijs schelen . Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden bij verzending.

Sjef
10-10-2018

Bij koopjedeal haal je altijd het goede en voordelig

Ik heb goede ervaring met dit bedrijf ze zijn hulpvaardig en altijd korrect. ze doen wat ze beloven en wordt altijd op de juiste anier geholpen