Robin
14-10-2016

Compleet waardeloos

Proberen er alles aan te doen om niet te laten ruilen, afspraken worden niet nageleefd en zit nog steeds te wachten op mijn geld. Ook hierin doen ze alles maar dan ook alles om niet terug te hoeven betalen. Moderne oplichters!

Harry
08-10-2016

Retour niet mogelijk

Retour zenden is niet mogelijk, ook niet na de probleemstelling bij Gembird te hebben neer gelegd. Dit duurde langer dan 14 dagen en het werkt nog niet. JAMMER, wordt gezegd, de 14 dagen zijn om. GEEN RETOUR MOGELIJK. Dit terwijl de leverancier er van af weet.

Maarten
03-10-2016

De deal is snel rond, levering en service kost je belminuten!

Ik wacht nu al bijna een maand op mijn bestelling, Heb er meerdere keren achteraan gebeld, maar wordt telkens lang aan de lijn gehouden en heb tot op heden nog geen duidelijk antwoord wanneer ik mijn bestelling kan ontvangen. Zeer slechte zaak dit! Als ik iets bestel en gelijk betaal mag ik toch verwachten dat ik mijn goederen zsm kan ontvangen en mocht er wat zijn dat ik hierover op de hoogte wordt gehouden. Ben benieuwd of ik mijn bestelling één deze dagen nog krijg, en wat ze doen met de rente van mijn betaling en de 40 minuten aan wachttijd kosten die ik gemaakt heb.

Suze
01-10-2016

Orthopedische memory foam inlegzolen.

Na 1 uur dragen zijn de zooltjes helemaal plat. Veert niet terug. Maatvoering klopt niet, na het knippen zijn de zooltjes veel te klein. Weggegooid geld!

Daniël
29-09-2016

Leuke aanbiedingen

Niet altijd zijn er voor mij interessante aanbiedingen. Maar af en toe komt er wrl edns iets leuks voorbij. En dan werkt het zeer gemakkelijk en snel.

27-09-2016

Apple earpods

Twee Apple earpods gekocht die beide een defect vertonen. Bij de ene klopt het stereobeeld niet en bij de andere werkt de microfoon niet. Het lijkt erop dat Koopjedeal producten voor een krats opkoopt die bij de fabriek niet door de kwaliteitstest komen. De reactie van koopjedeal op mijn klacht was dusdanig dat het vaker lijkt voor te komen. Ik citeer: "onze excuses dat het product een euveltje vertoont". Ze geven geen garantie.

ROW
27-09-2016

Retourneren doen ze moeilijk over

Het product dat ik besteld heb wil ik retourneren binnen de door hun bepaalde tijd. Zij doen hier moeilijk over en stellen er voorwaarden aan zoals "product moet in de verpakking zitten; het product mag om hygiënische redenen niet gebruikt zijn (dat is het ook niet); de verpakking mag dus niet geopend zijn en nog geseald zijn". Dit terwijl er op hun website staat dat je ALTIJD gratis kunt retourneren. Dit is dus niet zo, want zij stellen er HUN voorwaarden aan. Nog iets: je moet op hun toestemming wachten om het product te retourneren. Wat een onzin allemaal. De wet in Nederland is hier duidelijk over, maar zij houden zich hier niet aan en zetten die extra voorwaarden niet op hun site. Ik bestel niets meer bij Koopjedeal.nl en koop toch liever in een winkel of via een andere website waar niet moeilijk doen over retourzendingen en terugbetalingen.

Eduard
23-09-2016

Bestelling

Op tijd geleverd en goede conditie

Alice

Leuke aanbiedingen

Leuke aanbiedingen en netjes op tijd bezorgd

Marian

Goedkoop

Snelle levering, maar vooral: echt goedkoper dan elders. Vooral als het gaat om merkproducten.

Deze site is een echte aanrader!

Jacob

Boxspring besteld

Ben al 6weken bezig om het bed retour te krijgen want ik vind het een B keuze kan het hoofdbord niet vast zetten missen gaten in een bed om vast te zetten en voeteindstuk kan ik niet vast zetten gat in de stof dus zeer slechte kwaliteit. We worden gewoon aan het lijntje gehouden wordt steeds gezegd dat ze de leverancier inlichten maar ik hoor niets tot op heden.

Wendy
21-09-2016

Leuke en handige spullen, goed contact.

Ik heb al een aantal keer wat besteld. 1x kwam 1 de 2 bestelde rolgordijnen helemaal verbogen binnen. Dat is wel even een lange weg geweest, want de retouren gaan via kiala/ups en die nemen geen lange dingen aan. En ik kreeg steeds geen retour etiket binnen maar dat lag aanijn mail instelling ofzo. Uiteindelijk is t opgehaald door dhl en een paar dagen later kreeg een goed rolgordijn binnen.

Leah
21-09-2016

Koopjesdeal

Er staan leuke aanbiedingen op met veel korting. Ik heb nu een paar aanbiedingen gekocht. Daarvan zijn alle gekochte aanbiedingen een succes.

Hinny

Leuke koopjes

Goede levering,en waar voor je geld!

Joseph
20-09-2016

Bedenk je goed voor je iets besteld!

Ik had een artikel besteld (Mini Wifi-versterker) wat ik met geen mogelijkheid aan de praat kreeg. Onduidelijke handleiding. Ik heb inmiddels 4 e-mails moeten verzenden om het artikel te kunnen retourneren. Je wordt net zo lang aan het lijntje gehouden totdat je de moeite opgeeft.

Brenda
20-09-2016

Goede site om artikelen te kopen

2e keer dat ik wat besteld heb. Artikelen worden snel geleverd en zijn goed. Bij meerdere artikelen blijven de verzendkosten hetzelfde. Leuke bijkomstigheid is dat je over hetgeen je koopt weer punten spaart die je kunt gebruiken bij je volgende bestelling. Dit levert dan weer een leuke korting op. Als er weer leuke artikelen zijn die ik nodig heb, bestel ik er graag weer.

Arnold

Vor iedereen een koopjedeal

Makkelijk te bestellen, kan punten sparen voor korting, echt voordelig, geen B merk maar A merk

Hoge verzend kosten

Jammer van die hoge verzend kosten bij anderen zaken soms gratis verzenden daar gaan de klanten opletten groeten jan

Mirjam
19-09-2016

Leuke aanbiedingen en goede kwalliteit

Ik heb afgelopen jaar verschillende artikelen besteld. Groot en klein. Allemaal stuk voor stuk prima. Voordelige prijs en meestal een hele vlotte levering,.

Michel
19-09-2016

Tot op heden, zeer tevreden.

De producten komen netjes aan, enige aandachtspunt is een iets snellere levering>>>