Dick
13-07-2017

Bij Koopjedeal koop je altijd een goed product, niet te vreden dan geld terug.

Ik heb nog nooit een probleem gehad met mijn aankopen, vandaar dat ik jaren bij koopjedeal ben aangesloten.

Prima

Wordt netjes geregeld

Treffend

Artikelen komen exact overeen met de verwachtingen. Makkelijk te bestellen alleen jammer van de bezorgkosten, dat zou wat minder kunnen of bij regelmatige bestellingen een korting verlenen. Voor de rest meer dan geweldig.

Handig en snelle service

Reeds Positieve ervaringen

Fred

Makkelijk bestellen

Leveren normaal binnen vastgestelde termijn.

Adriaan
13-07-2017

Koop een deal met hart en ziel

Correcte behandeling.tot nu toe,hoop meer in de toekomst

Lei

Levering

De afgesproken datums werden niet aangehouden.Zo is het erg moeilijk om thuis te zijn als de dagen dan weer vroeger dan weer later zijn.

Klant gerichtheid

Bestellen van producten gaat eenvoudig, het verloop van de bestelling wordt keurig bijgehouden en goed zichtbaar, de levering gebeurt in goede verpakking en mocht onverhoopt het product niet bevallen dan is retourneren geen probleem en de betaalde bedragen worden netjes terug gestort!

Wilma

Formidabel!

Uitstekende service goede artikelen op een na.

Dat waren de bollen voor licht in de tuin. Deze doen het niet. Jammer. Door ziekte vergeten te retourneren. Mijn man had ze besteld.

Mieke

Een veelzijdige snelle webwinkel

Prima en correcte acties, ook als er problemen zijn . Het retourbeleid vind ik slecht en heel omslachtig. Een retourbiljet bij de bestelling voegen voor eventuele terugzending lijkt me sneller en voor u en de klant veel handiger.Andere webwinkels hanteren ook dit systeem. Puntenactie leuk. Onduidelijkheid bij kortingsacties .2 bij een bestelling is mogelijk? VEEL SUCCES!

Kifayet
12-07-2017

Wat je wilt kopen, moet je bij koopjedeal zijn

Bestellingen zijn altijd op tijd geleverd. Artikelen zijn goed kwalitatief en voordelig

Nell

Geen klachten

Goede prijzen en altijd op tijd

12-07-2017

Shoppen met hart en ziel bij Koopjedeal

Persoonlijk vind ik de verzendkosten hoog verder heb ik al leuke aanbiedingen besteld en ontvangen

Annick

Persoonlijke en goede service

Op de leverdatum zou ik niet thuis zijn. Een mail gestuurd of dat het leveradres nog gewijzigd kon worden. Het antwoord: we kunnen het leveradres wijzigingen, maar ook kunnen we de leverdatum nog wel wijzigen. Super! Zeer flexibel en heerlijk snel schakelen. Dank!

Fred

Netjes op tijd afgeleverd

Bij de omschrijving van de toiletbril stond soft down maar helaas klopt dat niet . Verder is het een goede toiletbril .

Daan

Echte koopjes

Tot nog toe heel tevreden

Pam

Klasse!

Ik wile een bestelling doen op de dag dat je geen verzendkosten hoefde te betalen. Het lukt helaas niet. Heb een mailtje hierover gestuurd en kreeg meteen antwoord: ik mocht de bestelling nogmaals op dezelfde manier (dus zonder verzendkosten) doen.

12-07-2017

Vlotte site met leuke artikelen

Hoe meer ik ervan zie, des te meer ik nog wil ontdekken.

12-07-2017

Goede deals en snelle service.

Bestellingen worden snel en goed geleverd.

Bèr

ZEER BETROUWBAAR!