04-02-2014

ik wacht al meer dan een week op een zonnenbril met cammera

koopjedeal beweerd de goedkoopste daar mee te zijn maar in middels heb ik andere site,s gevonden waar ze een paar euro goedkoper zijn en vandaag besteld morgen in huis

'dus geen weken wachten en maar blijven bellen en mailen

dit is de eerste en zeker de laaste keer dat ik iets koop bij koopjedeal.nl

ik raad het iedereen af

21-01-2014

Zoals eerder gemeld; de scheermesjes zijn onder de maat.

Goed ingezeept, lekker warm water gebruikt en zoals altijd tegendraads scheren, één maal per dag.De normale mesjes gaan vier a vijf weken mee.

Na één streek voel je het al: de haren worden eruit getrokken ipv gesneden. Het voelt nog erger als de enkelmes wegwerpsetjes. Halverwege de hele boel in de prullenbak gegooid. Eens maar nooit meer.

Jimmy
20-01-2014

scheermesjes gekocht via marktplaats via ene hennie, het moment dat ik ze toekreeg verschillende mails gestuurd, zelfs via hun rechtstreeks mailadres, tot op heden nog steeds onbeantwoord. de eerste keer dat ik er eentje uitnam brak het, het 2de heb ik mij proberen schermen maar mijn baard is te hard. Ik snap niet als ze weten dat het bagger is dat ze het dan nog uitleveren. Gaat hier over 100 mesjes dus zou toch wel graag mijn centjes terugzien. Dus beste koopjedeal, als ik onderstaande reacties mag geloven zijn jullie klantvriendelijk, ook voor de Belgen ?

Loek K.
17-01-2014

Heb ook de scheermesjes gekocht en inderdaad, het is bagger. Heb een mail gestuurd naar koopjedeal met mijn ervaringen. Heb inmiddels bericht teruggehad met de toezegging dat mijn geld teruggestort word op mijn rekening. Inmiddels is dit gebeurt, dus chapeau voor koopjedeal. Misschien een advies voor koopjedeal, probeer het eerst zelf uit. Zo word een hoop ergernis voorkomen. Overigens niet door mij, want ben keurig netjes geholpen, en jammer dat de mesjes niet voldoen.

Si
15-01-2014

klote scheermesjes, erg scherp!!

Wim uit Zutphen
11-01-2014

De Mach 3 scheermesjes gekocht en vanochtend getest.

De eerste klapte om en haalde daardoor alleen de scheerzeep weg.

De tweede gleed over de baardharen en hapte ineens in mijn huid.

Hier blijkt maar weer eens "goedkoop is duurkoop"

Het overkomt mij eigenlijk nooit, ...........maar nu dus wel.

Groetjes

Wim uit Zutphen

09-01-2014

Krijg de neusclip opgestuurd met chinese beschrijving op de achterkant , daar moet je het maar mee doen.

Het ding werkt niet en had net zo goed 2 pluggen bij de Gamma kunnen halen.

Hier trap ik nooit meer in.

31-12-2013

Ik heb een kussen gekocht bij Koopjesdeal van zgn NASA traagschuim. Helaas het zijn gewoon kleine stukjes (afval)schuim in een hoes. Heb vandaag een mail gestuurd en mijn geld teruggevraagd.

Ik heb ook andere zaken besteld bij Koopjesdeal en daar ben ik in het algemeen wel tevreden over. De afhandeling van mijn klacht is bepalend of ik er nog ooit iets koop. Bas

G.gerritsen
27-12-2013

Begin november een rood vest besteld (aanbieding via Marktplaats). Op de genoemde leverdatum nog niets ontvangen. Dus gebeld. Ik werd netjes te woord gestaan en mij werd medegedeeld dat de levering wat vertraging had. Op mijn vraag of het vest ook nog in het zwart verkrijgbaar was kreeg ik te horen dat, vanwege de wat latere levering van het rode vest) mij het zwarte vest GRATIS toegestuurd zou worden.

Kreeg daarover ook een mailtje. 2 dagen later had i het zwarte vest, 2 weken later het rode.

Alles is meer dan keurig geregeld!

G.Gerritsen

F. Wijngaard
18-12-2013

Wat een drama, en dan bedoel ik de zogenaamde scheermesjes waarvan beweerd wordt dat ze net zo goed zijn als het origineel. Zodra je het gebruikt hebt weet je wat ik bedoel. Zijn zo bot als een tang, en je haalt je zelf helemaal open.

De mensen die hier positief over schrijven hebben waarschijnlijk nog dons haartjes en geen normale baard groei want er is niet door te komen met deze mesjes.

Op mail wordt niet gereageerd dus zeg ik weg gegooid geld en koopjedeal in het algemeen niks meer kopen

Elsje
17-12-2013

Koop geen 8 opzetborstels voor 4,95. Weggegooid geld. Ik ben in een paar weken door 8 borstels heen. Na een paar dagen gebruik draaien ze niet meer. Uitgehold? Inferieure kwaliteit.

16-12-2013

De arganolie die zij leveren lijkt meer op smeerolie. Schandalig dat zij beweren originele arganolie te leveren.

Koos
16-12-2013

Tussen goede ervaringen door, toch de sof van de Gillette Fusion scheermesjes en de Oral B tandenborsteltjes beleefd. Een origineel mesjes wat vier weken dagelijks gebruikt is, scheert nog beter dan de geleverde, net zo goed als, mesjes. Tandenborsteltjes werken niet zoals de originele, draait minder en klemt zich vast op de tandenborstel, om vervolgens nooit merr los te laten. Je pakt een tang en trekt vervolgens het asje uit je tandenborstel. Kan je die ook weer wegggooien.

Voor de rest nog geen zeperds gekocht.

D.J.M. Schouten
14-12-2013

Als je van je geld af wil moet iets bij KoopJeDeal bestellen. Zeker 6 keer gebeld en de nodige mailtjes; waar mijn product blijft. We bellen terug, het komt er aan, we gaan het uitzoeken. In het gekkenhuis hangt ook een bordje aan de muur. "Morgen mag je naar huis" Ik ben voor 43 euro genaaid. Zo de balen van dit bedrijf. Dus als je lekker goedkoop van je geld af wil moet je hier iets bestellen. Nu de aanval via het social medium misschien werk wat negatieve reclame op internet!!

Jack
12-12-2013

Op 11 November 2013 een lange USB kabel bested. Deze zou binnen 14 werkdagen worden bezorgd. Is echter tot op de dag van vandaag niet geleverd. Krijg net als anderen geen reactie. Zou hier niet meer kopen. Zou me niets verbazen als hier sprake is van je reinste oplichting.

Wilma
07-12-2013

na aanvankelijke klacht kwam alles toch nog goed. Dus: prima!

Wilma

Johndriessen
01-12-2013

snelle levering. Producten voldoen naar verwachting.

25-11-2013

Aanbieding ( nespresso) koffie is net zo duur of zelfs duurder dan bij andere internetaanbieders. Even googelen dus.

Jaap
23-11-2013

Ik heb tot nu toe 5x besteld bij Koopjesdeal. Leveringen zijn keurig op tijd. Maar de kwaliteit van een aantal artikelen is onder de maat. Opzetborstels gaan heel kort mee. Verlengsnoer voor tablet deed het niet en ook de USB verloopstekker werkte niet. Deurbel werkt perfect, maar dat is een echt merkartikel. Grundig.

Eigenlijk dus alleen maar artikelen van bekende merken bestellen..Soms is goedkoop dus duurkoop..

Aad
17-11-2013

Super slechte kwaliteit. Zijn zo bot als wat. De door mij gebruikte originele zijn nog beter dan deze troep