Cees

Prima service

Ook nu ervaring met terug sturen, geen enkel probleem

Ary

Langzame verandering!

Vroeger werden kussenslopen altijd per 2 st. verkocht.In jullie aanbieding staat er niets over het aantal. Ook als je er dan 2 besteld worden de verzendkosten iineens verdubbelt. Het pakketje van 2 slopen kon in de brievenbus. Verzendkosten:€ 5,95. Na een belletje naar jullie kreeg ik overgens wel een kortingcoupon van € 5,95 , dat dus wel weer! Ik wil hiermee zeggen: heel langzaam en met kleine dingen komen er toch veranderingen bij jullie. Blijf nederig en oplettend. Mag ik een reaktie op deze ervaring?

Joop

Snel e. Goed!

Een beschermhoes voor de iPad besteld, binnen een paar dagen in huis! Super!

Marion

Doen wat ze beloven.

Ik heb al een aantal keer een artikel besteld en altijd werd het bezorgd binnen de beloofde termijn en uitstekend verpakt. De aanbiedingen zijn ook werkelijk goede deals.

Gustav

Goed en snel bezorgd!

Ik ben al 3 keer tevreden

Berry

Schutting verlichting

De verzending is heel snel. Vragen worden via chat snel beantwoord, vriendelijk.

Eduard

Nvt

Snel goed betrouwbaar

Herman

G.B.

Gewoon zeer goed

Atze

Super Shop

Regelmatig bestellen levert echt veel voordeel. De klantenservice is goed bereikbaar en via de chat altijd snel antwoord. Ook omruilen is geen probleem.

Sra
05-09-2017

Goede prijs voor goede kwaliteit

Naast dat de bestelling net iets te lang duurt vind ik de service uitstekend. De prijzen liggen goed en de kwaliteit ook

Marja

Every"body"s Deal.

Alles wat ik heb besteld was goed en betrouwbaar. Het is ook voor de gewone mensen Ben er heel blij mee.

Annie

Kusens

Goede kussen slaap er goed op

Carina

Prima produkten

Vlot leverbaar. Produkten can goede kwaliteit.

Esther
05-09-2017

Koopjedeal een betrouwbaar adres.

Nooit ellende gehad . Alle artikelen die ik heb gekocht voldeden aan mijn verwachting. Als er ooit iets niet naar de zin zou zijn geen probleem. Mijn mening is een goed betrouwbaar bedrijf. Je kunt ook chatten . De mensen die je te woord staan doen hun uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen. Een tevreden klant.

Sophie

Snelle levering

Prima kussen ondanks de nekklachten.

Goed

De afhandeling van de bestelling was goed en snel

Goede service

Prima per telefoon te bereiken en snel en goed geholpen

Cindy

Webshop

Goede service en altijd snelle levering. Tenzij vertraging een bericht.

Prima bedrijf

Op de track en trace code na goede service In de e-mail wordt een datum genoemd maar meestal wordt de bestelling eerder bezorgd Dan is er meestal niemand rhuis

Alles is geen aanbieding

Alleen jammer dat ik dacht aanbieding maar dirk van den broek voor de helft van het geld