Anna
18-04-2016

Zeer goede, duidelijke en nette service

Alle spullen waren netjes verpakt en zijn correct afgeleverd binnen korte tijd na de bestelling.

De prijs en kwaliteit laten niets te wensen over!.

Itie

Koop met Gemak!

Goede service, snelle levering!

Als een product niet werkt of naar tevredenheid is, kan er snel retourzending plaatsvinden.

Pluim voor allen die dat mogelijk maken, van administratie tot inpakken!

Jaap

Voor minder veel meer

Ik heb de eerste keer besteld met de gedachte niet geschoten is altijd mis. Ik heb geen misser gemaakt en Ilse ook niet. Vlotte afhandeling tegen een zeer scherpe prijs enga vaker van een aanbod gebruik maken dat mij past. Dat wel natuurlijk.

George

Prijs bewust snellelevering

Goeie service en een snele levering

A.E.
18-04-2016

Met koopjedeal altijd prijs.

Ik heb reeds een groot aantal keren bij koopjedeal wat besteld en in de meeste gevallen voldeed het product geheel aan mijn verwachtingen, maar soms viel het een beetje tegen, maar dat kan wel gebeuren, omdat je met een webwinkel te maken hebt.

In dat geval was het retourneren en het terugkrijgen van mijn geld snel en goed geregeld.

Ik zou mijn vrienden en kennissen zeker aanraden met koopjedeal in zee te gaan.

Gea

Super Snelle Service

Mijn ervaring met Koopjesdeal is supergoed te noemen. Snelle levering en prima service. Echt een aanrader om iets te bestellen bij KOOPJESDEAL.

Elly
18-04-2016

Het opnieuw uitvinden van het wiel, ja bij Koopjedeal.

Verschillende artikelen gekocht voor scherpe prijzen en van goede kwaliteit.

Groot aanbod, eigenlijk voor ieder wat wils.

Lekker vanaf de bank je bestelling doen, en je hebt het ook nog snel in huis.

Top!

Snelle levering, nooit problemen ondervonden.

Gerrit

Future is koopjesdeal

Efficiënt en doelmatig dus geen tijdverlies, just in time en prima prijs kwaliteitsverhouding.

Dus wat doen we met stenen winkels? Koopjes deal ?

succes

Sylvester

Betrouwebaar

Helemaal hardstikke tevreden

Cees

Punctueel en servicegevoelig

Daar heb ik weinig aan toe te voegen. Korte tot zeer korte levertijden en dienstverlenend als er een enkele keer iets misgaat.

No

Goedee afhandeling

van mijn bestelling. ik heb geen klachten

Tevreden, op verzendkosten na

I.h.a. ben ik heel tevreden. Maar , voor een paar scheermesjes werden meer dan € 4,-- aan verzendkosten gerekend. Op die manier ga ik geen bestellingen meer doen.

Wies

Op tijd!

Bestelling werd keurig op tijd afgeleverd.

Is altijd belangrijk, dat je weet wanneer je je bestelling

kunt verwachten.

Trudy

Ronddraaiende mop

Voor het eerst heb ik bij Ilse een bestelling geplaatst en het is me zeer goed bevallen.

2 dagen later had ik mijn bestelling in huis - netjes en goed verpakt.

Regelmatig een leuke nieuwsbrief met mooie aanbiedingen.

Rhody
18-04-2016

Prima service. Mooie aanbiedingen.

Altijd mooie aanbiedingen. Als ik iets nodig heb, kijk ik ook altijd even hier.

Alles redelijk vlot bezorgd en het puntensysteem werkt goed.

Fia

Mijn ervaring

Ik heb vaak iets besteld en het is nog nooit fout gegaan dus ben heeeeeeeeeeeel tevreden over jullie.

It is real bij Koopjedeal

Mijn ervaring is met Koopjedeal is positief....

Alleen al de gedachten dat achter dit bedrijf een media/pers/courant/dagblad zit.....

Koopjedeal kan zich geen slecht materiaal en/of slechte klantvriendelijkheid veroorloven....

18-04-2016

Goede producten tegen een prima prijs

Regelmatig zijn er goede aanbiedingen, die via de nieuwsbrief onder de aandacht worden gebracht. Na bestelling worden de producten snel geleverd. Fijne winkel om te bestellen!

Lisa
18-04-2016

Slechte artikelen en late reacties

Na mijn aankoop van nieuwe Apple oortjes kreeg ik mijn aankoop binnen de verzenddagen, dit was in orde. Helaas voelde de oortjes zelf heel nep aan en ze waren ook binnen een paar uur al kapot. Toen ik vroeg of ik ze retour kon zenden kreeg ik pas een reactie naar 3 keer contact opgenomen te hebben. Nu een ingewikkeld traject afgaan voordat ik me geld terug kan krijgen.