Frits

Verrassend

Bijzondere artikelen die je niet zomaar elders tegenkomt.

S.

Goede ervaringen

Ik heb steeds goede ervaringen gehad bij Koopjedeal. Artikelen voldoen steeds aan mijn verwachtingen. De bestellingen en de afhandeling daarvan zijn altijd prima in orde. Ik dan Koopjedeal bij iedereen aanraden.

Top bedrijf

Ben al jaren klant. En ik ben zeer tevreden. Soms ging de levering niet zoals was geplant maar dan werd er altijd naar een oplossing gezocht of je kreeg je geld terug . Top bedrijf

Joop
09-05-2017

Geloof het of niet: in al die jaren was er nog nooit iets mis.

Ik ben al vele jaren klant en heb vele bestellingen gedaan. Prima producten en snelle levering, ook bij omruilen. Hulde!

Dick

Bestellingen

Alle bestellingen tot volle tevredenheid ontvangen. Zelfs een keer, terwijl ik abusievelijk een foutief huisnummer had opgegeven. Nr. 1 ipv 107. Na telefonisch overleg is de bestelling keurig en tijdig op het goede adres afgegeven. Ga zo door. Succes.

Jan Willem

Altijd op tijd !

Ik heb reeds meerdere keren producten van verschillende aard besteld en altijd is alles prima verlopen ! Dus Koopjedeal is een echte aanrader !

Snel en goed

Heel tevreden over de service, de kwaliteit en de snelheid. De site werkt goed en de bezorging verloopt prima. Je kunt aanzienlijk besparen bij de aankoop van dingen die je nodig hebt. Assortiment is adequaat.

Joop
09-05-2017

Super koopjes voor super prijzen

Alleen maar lof voor aanbiedingen, prijzen en levering

Cor

Goed-goedkoop-snel

Alle artikelen , klein of iets groter waren er binnen 2 dagen. Goed verpakt en juist geadresseerd. Duidelijk als je bestelt en de richtlijnen volgt.

Max
09-05-2017

Vertrouwt kopen bij Koopjedeal.

Na verschillende aankopen met een snelle levering toch één keer een probleempje gehad met een retour zending. Deze is "na de chat" naar tevredenheid opgelost. Dit heeft geen blijvende gevolgen gehad voor een volgende aankoop.

Top services!

Alles is zeer overzichtelijk en makelijk te bestellen.De levering is snel en goed geregeld!Betaling is ook op verschillende manieren mogelijk en goed te begrijpen voor iedere leeftijds groep!

Voor ieder wat wils

Leuke site waarbij je elke dag toch weer in de mailbox kijkt wat de aanbiedingen van de dag zijn.

In bijna alle gevallen is de levering correct maar wanneer er iets fout gaat is de afhandeling ook correct.

Ik ga zo weer in mijn mailbox kijken

Alfons

Succes. verzekert

Al diverse malen heb ik artikelen gekocht doch slechts eenmaal ging het niet goed maar de service was zo goed dat alles perfect is opgelost ik kan iedereen aanraden om zaken te doen met koopjedeal.Ga zo door!

Ruth
09-05-2017

Niet te vrede over laatste tijd qua mijn bestelling.

Op dit moment erg on te vrede van koopjedeal.

Caroline

Perfect

Alle info staat bij de producten + eventuele verzendingskosten en de geschatte levertermijn. Bestellen gaat vlot, alsook de betaling. De producten komen onbeschadigd aan en op tijd.

09-05-2017

Handig, voordelig en vaak snelle levering.

Positief, zie voorgaande

Marlé
09-05-2017

Koop geen planten bij koopjedeal!

Ik kocht diverse planten, ze voldeden totaal niet aan de door de advertentie gestelde verwachtingen, wat betreft de foto en de beschrijving. Je mag ze niet terugsturen. Wanneer je erover klaagt krijg je als antwoord, ze worden vanzelf groot. Bij uitzondering mocht ik ze terugsturen, kosten € 8,95, dus je bent en het geld van de planten en het opsturen kwijt, daarna hoor je niets meer! Je kunt ook verder nergens terecht want Koopjedeal is niet aangesloten bij een overkoepelende organisatie. Dus. bezint eer ge begint.

Marianne

Supersite

Ik bestel regelmatig bij koopjesdeal, echt te gekke aanbiedingen en wat heel belangrijk is: echt een zeer goede kwaliteit. Omdat ik regelmatig bestel krijg ik ook altijd kortingscodes en spaar punten, hierdoor wordt de aanschaf van producten nog goedkoper. Het scheelt echt veel in je portemonnee en dat maakt me blij.

Aanbevelingen

Soms een dag langer wachten op bestelling maar wel de moeite waard Zelfs retourneren geen probleem

Waarom Koopjedeal?

Ik heb gedurende de afgelopen jaren verschillende artikelen bij Koopjedeal besteld variërend van huishoudartikelen/kleding/electronica tot aan sieraden toe. Alles is in goede staat afgeleverd, de bezorging via Post.nl was altijd op tijd en volgens afspraak. De kwaliteit van alle goederen was prima. Eén keer was het door mij bestelde artikel niet geheel correct. Het betrof een sieraad met een foutieve kleur. Mijn klacht werd prima en tot volle tevredenheid afgehandeld. Ik beveel derhalve Koopjedeal aan iedereen aan.