Thea

Super deal

Keurig geleverd en korte levertijd, produkten van goede kwaliteit

Probleemloos

Verschillende bestellingen geplaatst en alles probleemloos en volgens afspraak verlopen. Een aanrader in de wereld van de webwinkels.

Aldert
28-05-2018

Voor totale tevredenheid ga je naar Koopjesdeal !

Alle tot nu geleverde goederen waren van de beloofde kwaliteit en keurig verpakt thuis afgeleverd! Een echte aanrader dus!

Top

Doen wat ze beloven

Gevarieerde artikelen

Koopjedeal: ik heb er verschillende artikelen gekocht en. met succes! Heel voordelig en geen miskoop: wat wil je nog meer?

Prima afhandelingen.

Bestellingen zijn tot nu toe correct geleverd. Aanvraag Retour zendingen zijn snel behandeld Een retour zending is nog in behandeling. Groet Johan

Ab.

Albert.K

Nog geen enkele strubbeling ondervonden.

J.P.
28-05-2018

Kopen bij Koopjedeal is dealen bij het koopje.

Iets leuk gevonden , besteld en op tijde afgesproken tijd geleverd. ik noem het een goede organisatie met een goede service.

Kampioen webshop.

Wij hebben diverse artikelen gekocht bij Koopjesdeal, zoals een prullenbank met automatische deksel-opener en sluiter, verschillende keren hoeslakens, een serie T-shirts etc. Alle artikelen hebben wij binnen de kortste keren (enkele dagen) prima verzorgd en ingepakt thuis ontvangen. De factuur mochten wij in elk geval achteraf betalen via After Pay. De bestelde artikelen voldeden geheel aan de omschrijvingen, de prijzen zijn beslist niet te hoog en de kwaliteit is prima. Daarom geven wij Koopjesdeal een 10 en raden deze webshop aan.

Koos
28-05-2018

Helaas kan ik niets negatief schrijven

Simpel besteld snel gebracht voor een simpel prijsje.

Eugène
28-05-2018

Koopjedeal, goede producten, goede service

Leveringen en afwerking tot nu toe prima verlopen!

Ed

Outlet prijzen

Veel interessante aanbiedingen voor vaak zeer aantrekkelijke prijzen

Gerda
28-05-2018

Goede produkten voor weinig geld.

Wij hebben al vaak dingen bi U gekocht zoals Lampen, Windscherm, kruk, beddengoed, bij alles zijn we nog steeds erg tevreden, behalve bij de douche grepen die blijven echt niet op de muur zitten, dus dat is gevaarlijk als je wat ouder ben, en op het houvast vertrouwd, dus dat is het engste wat jammer is.!

Joh.
28-05-2018

Haast alles komt op tijd .Zelfs met de feestdagen.Proficiat!

Zelfs op zaterdagavond.Prima.

Geen titel

Het gaat prima

G.J.A.
28-05-2018

Aanraden bij meerdere personen.

Uitstekende service! Wordt op de hoogte gehouden als een artikel niet op de aangegeven tijd geleverd kan worden. Alle producten van zeer hoge kwaliteit.

Leo

Echte koopjes

Produkten geleverd op het aangegeven tijdstip en prima produkten een echte aanrader en vooral de prijs maakt het zeer aantrekkelijk

Snel supergoed en betrouwbaar

Alleen maar goed, volgende dag al in huis, goedkoper dan de winkels en nog eens goed verpakt. Maar vooral: niet tevreden, zonder gezeur geld terug

28-05-2018

Handige en/of leuke spullen voor een nette prijs

Ik bestel al enkele jaren regelmatig handige, nuttige en/of leuke spullen bij Koopjedeal. De omschrijving van de spullen op de website is duidelijk. De bestelling is snel geplaatst en de leverdata wordt vooraf aangegeven. Incidenteel lukt het niet om op tijd te leveren, maar daarvan krijg ik altijd bericht. Kortom: keurig.

Thea

Goede ervaring met koopjedeal

Ik bestel regelmatig bij koopjedeal, omdat ze leuke aanbiedingen hebben met een leuk prijsje. Is iets toch niet naar je zin dan stuur je het retour, geen probleem.