Shannon
19-09-2016

Koopjedeal.nl is betrouwbaar en levert goede spullen

Ik heb een fijne ervaring met Koopjedeal.nl. Het duurt soms iets langer voordat je je product hebt, maar ik ontvang het altijd en het product is altijd van goede kwaliteit.

19-09-2016

Kwaliteit van sommige producten.

Aangeschaft in mei 3 stijlvolle ledlampen voor € 14,95. Gemonteerd in de tuin. Na 2 weken deed de eerste het niet meer. de tweede volgde enkele weken later en de derde heeft het 2 maanden uitgehouden. Dit was een miskoop. De overige producten welke wij daarna besteld hebben zijn prima.

Ed

Prima webhop

Alle bestellingen zijn tot nu toe snel en goed afgeleverd. Er is een ruim assortiment en de koopjes zijn aantrekkelijk en echt de moeite waard.

Marlies
18-09-2016

Leuke aanbiedingen voor een leuke prijs

Diverse keren bestelde ik een product ; prima kwaliteit en vlot bezorgd

Koopjesdeal geweldig

Tot heden alleen maar lof al verschillende artikelen besteld bij koopjesdeal nog nooit problemen gehad daarom geweldig

Leo
18-09-2016

Een plek waar je te gekke deals tegenkomt

Bestellingen worden snel en netjes afgeleverd en je spaart ook nog voor korting bij je volgende bestelling. En dat alles voor zeer schappelijke prijzen.

Elke

Goed!

Scherpe prijzen en snelle levering. Niks mis mee

Uitermate tevreden.

Grote variatie in aanbiedingen en altijd hoge kortingen. Prima service en snelle levering.

18-09-2016

Alleen bij koopjesdeal vind u de juiste deal.

100% goed ga zo door

Gerrie

KOOPJEDEAL TE GEK ZO GOEDKOOP

Ik heb hele fijne en goede ervaringen met koopjedeal.nl En wat je koop het is echt geen rommel. Het is heel goed. altijd op tijd geleverd en als het anders is krijg je bericht. Ik hoop dat ik nog veel koopjes binnen te halen.

Ga zo door prima.

Gerrie Leliveld

Inge

Schitterende aanbiedingen!

Ze hebben zulke super aanbiedingen en de kwaliteit is prima! Ben zeer tevreden over datgene wat ik besteld heb.

Werner
18-09-2016

Koopjedeal, een deal van een koopje

Goede en vlotte correcte afhandeling!

Artie
18-09-2016

Goede producten, snelle service!

Interessante aanbiedingen. Wij hebben reeds diverse producten besteld die prima bevallen en snel aan huis worden afgeleverd.

Harald

Praktische aanbiedingen

Via de nieuwsbrief ontvang ik wekelijks aanbiedingen van producten die je vaak gebruikt. Erg nuttig dus. En eenmaal besteld, snel in huis. A-merk producten!

kees

Super deal

Alle bestellingen keurig ontvangen

Leuke en goede koopjes

Camera en diverse items gekocht, snel en goed afgeleverd

Goedkoper kan niet

Zeer snelle levering en goede prijs zeker een aanrader

Gerda

Een tevreden mens

De bestellingen die ik gedaan heb werden correct en vlot geleverd. Ik raad koopjesdeal dan ook aan bij vrienden en bekende!

Geweldige aanbieding!

Ooit schoenen besteld voor mijn man, hoge kwaliteit en een stuk goedkoper als ik andere winkels. Nu tandenborstels besteld en die zijn ook stukken goedkoper.

Ian

Vlot loopjes deal

Als de klok 17.00h slaat, dan zakken jullie bijna door je knieen. want 3000 cliënten zijn er flink veel. Sucses. Jan