Ad

Snelle levering

In de advertentie stond een leveringsdatum. Tot mijn grote vreugde werd het product enkele dagen eerder bezorgd. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de levering van mijn product.

Rini

Echt een koopje!

Tot op heden kan ik alleen maar positief reageren op mijn ervaringen met koopjesdeal.nl

Maureen

De beste online winkel

Snelle en goede service, betaalbaar . Retoneren eveneens geweldige service. Houden zo jullie doen het zoals het hoort.

PERFECT

Edwin
10-10-2017

Goede kwaliteit voor altijd zeer intetessante prijs men

Leuke verassende deals, sommige dingen zou je zelf niet op komen, maar dankzij de deals loop je interessante nieuwe dingen tegen t lijf

Probleemloos kopen

Al verschillende artikelen via Koopjedeal probleemloos gekocht. Geen probleem indien ik in een artikel teleurgesteld was en terug zond. Goeie communicatie leidt tot geen misverstanden!

Jacob

Snel, correct.

Bestellingen worden snel bericht, incl duidelijke statueldingen. Ook voldoen ze prima aan de verwachtingen, dus ook goede beschrijvingen.

Koopje deal .goed, beter, best

Alles is helder, duidelijk. De aflevering vind ik geweldig, alles wordt duidelijk uitgelegd via internet.

Harry

Foutje bedankt.

Doordat ik zelf een foutieve bestelling heb geplaatst is dit door de uitstekende service toch nog prima hersteld. Omdat ik de verkeerde inktcartridges heb besteld en dit in overleg met koopjes deal kosteloos heb mogen retourneren, waarbij ik mijn foutieve bestelling heb verbeterd mocht ik een paar dagen later toch nog de juiste inktcartridges ontvangen. Het bovenstaande is geheel kosteloos verlopen dank zij de uitstekende service van koopjesdeal.

Madje

Goedkoop , goede kwaliteit

Het is verbazend goed

Toos

Pantoffels

Super kwaliteit en snel ontvangen! Ben er heel blij mee, heb lastige voeten , ze paste heel goed

Sjoerd

Safe!

Alle leveringen en evt retouren gaan vlekkeloos. Een grote pluim!

Yvan
09-10-2017

Deal is Deal met Koopjesdeal !

Mijn bestelde pantoffels m 46 in goede orde via Post NL ontvangen op de dag na van thuis uit op PC te volgen reisweg !

Shower set

Het is jammer dat de shower set geen goede inbus sleutel zit. bouwmarkten hebben ook niet de inbus sleutel, dus apart besteld bij toolspecialist.com ,helaas kosten 10 euro ,denk je een koopje te hebben maar op deze manier toch nog duur vindt ik jammer . Vindt ik wel een dikke minpunt waar betaal je anders voor ,als je de shower set koopt hoort gewoon de goede inbus sleutel bij.

Reuven
09-10-2017

Zoals eigenlijk van zelf sprekend:

Ik heb meerdere bestellingen bij Koopjesdeal gedaan. De aankopen zijn tot nu toe altijd volgens de aangeboden afspraken geleverd, de goederen waren zoals beloofd, dus kan ik zeggen: Koopjesdeal is betrouwbaar en kan meerdere aankopen van mij verwachten. Reuven Treep

Henri

Vlotte afhandeling retour

Ik had verkeerde cartridges besteld ( mijn fout) en ze niet volgens procedure teruggestuurd ( mijn fout). Na contact met de klantenservice en overleggen PostNl bon is mijn geld zonder problemen meteen teruggestort. Topservice !

Maurice
07-10-2017

Altijd scherpe deals

Koopjesdeal levert dagelijks interessante en scherpe deals die de moeite waard zijn. Van aanbieding to bezorging loopt alles zonder problemen en snel. Ook als je zaken terug moet sturen levert dat nooit problemen op. Kortom de moeite waard om in de gaten te houden.

07-10-2017

Bij de les

Want dat zijn ze, de medewerkers

Arie
06-10-2017

Kaf van koren scheiden , maar dan koopjes

Veel aanbiedingen zijn ook elders vergelijkbaar te vinden, maar soms zijn er echt interessante aanbiedingen te vinden. Levering altijd zonder problemen en conform afspraak.

Antonie

Boxchersbroekjes

Deze broekjes waren na enkele keren gedragen al stuk , foto op gestuurd, ik had er al 2 weggegooid , kreeg mededeling dat er een oplossing voor kwam , met als resultaat dat de boxers er niet meer waren , en kon ik wat anders bestellen, dit heb ik gedaan voor scheermesjes (Gillette fusion ) niet gekregen was het geld terug gestort, raar deze actie.

J.C.

Bijna altijd goed

Heb naast veel goede ervaringen één slechte ervaring met koopgedrag. Heb 6 "Solar led buitenlampen met bewegingssensor" aangeschaft. Al vrij snel was het merendeel (4) hiervan kapot. Heb keurig nieuwe gekregen, zover geen probleem dus. Ondertussen zijn ze allemaal wederom kapot. Heb niet de moeite genomen kapotte lampen te blijven terugsturen. Had ik misschien wel moeten doen maar ben het vertrouwen kwijt in dit product.