28-05-2018

Snelbestgoed. SBG

Ik ben dik tevreden en met de spaarpunten kun je ook veel.

28-05-2018

Altijd correct

Levering is altijd correct: wat gevraagd is wordt geleverd. Meestal wordt de leverdatum echter meestal uitgesteld.

27-05-2018

Opgelicht

Op 12 mei bestelde ik 2 dekbedden en heb deze gelijk betaald. Op 23 mei een mail gestuurd met de vraag waar mijn dekbedden bleven. Niets op gehoord en niets ontvangen. Ik voel me echt opgelicht. Bellen heeft geen zin heb ik al gelezen. Denk erover mijn rechtsbijstand in te schakelen en aangifte te doen van diefstal. Ik voel me echt opgelicht. Nooit iets kopen bij koopjesdeal dus!

26-05-2018

Aan het lijntje houden

Powerbank besteld en ontvangen. Helaas bleek deze defect. Contact opgenomen met klantenservice. Ik moest uitleggen wat er aan de hand was. Er werd een retourmogelijkheid geboden. Powerbank retour verzonden. Op enig moment ontving ik een email dat er een nieuwe Powerbank verzonden zou worden. Even later ontving ik een pakketje zonder schrijven. Pakketje bleek mijn defecte Powerbank te zijn. Bij navraag wat hier de bedoeling van was, volgende geen antwoord. Na diverse pogingen werd mij gevraagd om aan te geven wat er scheelde. Er werd voorgesteld om opnieuw een retourzending te sturen. Op mijn vraag waarom ik mijn defecte Powerbank terug kreeg, krijg ik geen antwoord. Kortom: er volgt geen oplossing, geen terugkoppeling, ik ben al weken bezig en er volgt geen oplossing. Toppunt van klantonvriendelijkheid en niet willen luisteren.

25-05-2018

Bedroevend!

Te laat. Klantenservice onbereikbaar ( 20 wachtenden voor u) Artikel beschadigd

Een grote afrader dus!

Col
22-05-2018

Blijf weg van Koopjedeal!

Vorige week mijn relaas gedaan op ervaringen.nl over koopjedeal. Nog dezelfde dag kreeg ik een mail van ervaringen.nl met de mededeling: Goed nieuws Col! Koopjedeal.nl wil jouw klacht in behandeling nemen. Inmiddels zijn we weer een week verder en rara.het blijft oorverdovend stil. Geen contact, geen geld helemaal niets! Ik heb net wederom gebeld met koopjedeal. In eerste instantie probeerden ze me af te schepen met een wazig verhaal dat het mis was gegaan met retourneren. Ik zei dat ze me nota bene een creditnota hebben gestuurd en wéér kreeg ik de mededeling dat ze een aantekening zouden maken en de crediteurenadministratie zouden informeren maar dat ze helaas niet meer voor me kunnen betekenen. Ik ben er hélemaal klaar mee en heb de dame te kennen gegeven dat als ik vandaag niets hoor van koopjedeal, ik aangifte ga doen van oplichting.

Dorothe
22-05-2018

Slecht bedrijf!

Komen hun afspraken niet na. Wacht al een maand op mijn spullen, maar wel betaald! ik ga ze aanmelden bij kassa en/of opgelicht! wat een stumperds. Ze beloven van alles, maar niets daarvan kunnen ze hardmaken. Stelletje onprofessionele mensen daar. Niets bestellen dus

Rowan
17-05-2018

Verschrikkelijk bedrijf

Reageren nergens op, leveren veel te laat. Schande! Bestel hier NIKS.

Michael
16-05-2018

Levering veel te laat, klantenservice niet beschikbaar

Mijn bed komt blijkbaar ineens een week later. De opties: 90 euro betalen voor spoedtransport, of zelf komen halen (2,5 uur rijden). De klantenservice van koopjedeal is niet te bereiken. Dat laatste lijkt mij nog het meest kwalijke.

Angela
14-05-2018

Nooit iets bestellen bij Kooje deal!

Zijn gewoon een stelletje oplichters. Je krijgt ze niet te pakken via de telefoon, livechat en op email geen reactie.Ik had wat besteld voor mijn bejaarde moeder want die was verleid door een advertentie in de krant. Ik had beter op moeten letten en eerst de ervaringen met dit bedrijf moeten lezen. Stom Stom Stom valt in de categorie "Hang op, klik weg, bel uw bank"

07-05-2018

Bij terugsturen bestelling nooit je geld terug

Ik heb op 19 maart een stofzuiger teruggestuurd en tot op heden 8 mei nog steeds mijn geld niet terug. 4/5 keer gebeld met de klantenservice, na minimaal Eem kwartier tot een half uur krijg je ze aan de lijn en ze hebben elke keer een andere smoes en houden je aan het lijntje. En met de mededeling we gaan het voor u uitzoeken is het gesprek ten einde en kun je wachten tot je een ons weegt maar geen geld!

Janus
05-05-2018

Slecht!

Speciaal voor deze site een beoordeling hier. Levertijden niet als geadverteerd, geen communicatie over vertraging, geen reactie op vragen. Kortom, slechte site die ik compleet afraad. Wees gewaarschuwd

Daan
04-05-2018

NIET DOEN!

Nooit schrijf ik een review, maar voor koopjedeal.nl maak ik nu echt een uitzondering!

Onderstaand puntsgewijs mijn zeer slechte ervaringen met deze organisatie: 1. Koopjedeal komt structureel zijn afspraken niet na! 2. Een bestelling van 8 producten wordt niet uitgeleverd omdat 1 product niet op voorraad was. 3. Er wordt toegezegd dat dit product binnen 2 dagen weer op voorraad is zodat de gehele order kan worden uitgeleverd. 4. Na meerdere telefoontjes en toezeggingen wordt er niets geleverd! 5. Lange wachttijden om iemand aan de telefoon te krijgen. Met standaardantwoorden; u ontvangt morgen uw bestelling en via de email een track & trace om uw bestelling te volgen, proberen ze je het bos weer in te sturen. 6. Je ontvangt geen mail en zeker geen track & trace, sterker nog. je ontvangt helemaal niets! 7. Intussen de producten die niet op voorraad zijn telefonisch geannuleerd en gevraagd om een creditnota. 8. Koopjedeal wordt voorspelbaar. na een aantal dagen is ook de credit niet bijgeschreven. 9. Wederom bellen en lang in de wacht staan. Uitgelegd dat ik mijn geld terug wil. De telefoniste geeft aan alles uit te moeten zoeken.(!?) * Een goed geoliede organisatie geeft dit door aan de administratie om te verwerken. Hoe simpel kan het zijn. 10. Ik hoop na ruim 3 weken dan toch de rest van mijn bestelling te mogen ontvangen.

Koopjedeal heeft zijn zaken niet voor elkaar!

Een gefrustreerde klant.

02-05-2018

NIET DOEN

BIj producten worden prijzen genoemd alsof je geweldige korting krijgt. Dit is niet het geval. De meeste producten zijn elders, tegen zelfde prijs of goedkoper te krijgen.

BIJ producten wordt ook een te mooi verhaal neergezet.

Niet alle producten kunnen geretourneerd worden. Advies: koop niet bij koopjedeal

OTTO
02-05-2018

Wees voorzichtig met bestellen

Ik heb al eerder bij KoopjeDeal besteld, en inderdaad de levertermijn die hun bij de bestelling opgeven is niet heilig. Zonder informatie tussendoor wordt de termijn overschreden, en mailen, benaderen via Twitter hier komt geen reactie. Ook bellen waar je dan ± 20 minuten in de wachtrij zit is ook geen oplossing, hier kan het ordernummer niet gevonden worden en via de postcode komt de bestelling dan boven tafel. Maar de uitleg , hier wordt je ook niet vrolijk van “de bestelling zijn ze aan het inpakken” en op navraag wanneer geleverd wordt is het antwoord? misschien aanstaande vrijdag? (over 4 dagen ) maar ik heb naar 3 weken nog steed de bestelling niet ontvangen. Al met al kan ik zeggen, KoopjeDeal heeft een serviceprobleem en kan haar beloofde niet waarmaken, wees voorzichtig met bestellen.

Miep
26-04-2018

Lavendelbomen bezorgd in Heeeele Grote manden

Twee lavendelboompjes gekocht in rieten manden.Gisteren werden zij bezorgd.Ik moest goed kijken in de grote doos.Twee miezerige lavendelboompje in kleine mandjes.dat was het dan.Terug bezorgen is voor ons moeilijk, maar voor de tweede keer een miskleun bij Koopjesdeal.teleurstellend.

Nick
26-04-2018

Koopjedeal.nl

Hier niks kopen echt niet doen onwijs slecht Parasols besteld binnen 2 weken krijg je is antwoord dat ze het niet meer kunnen leveren onwijs slecht

WRO
25-04-2018

Olijfboompjes blijken miniatuur

Twee prachtige olijfboompjes besteld, althans zo leek het op de foto. Van 99 euro afgeprijst naar 49 euro. Bij uitpakken blijkt het om hele kleine boompjes te gaan. Goedkoop is zeker duurkoop in dit geval. Alhoewel, goedkoop? Denk dat ik goedkoper uit was geweest bij onze locale bloemen”juwelier”.

Yoshi
23-04-2018

NIET DOEN

Bestelling geplaatst, 3 dagen later zou hij binnen komen. 3 dagen later, geen bericht en geen pakketje ontvangen. Er werd verteld dat er een storing was in het systeem, maar maandag zou het met spoed ingepakt worden en verzonden worden. Op de maandag nogsteeds geen bericht, en ze wisten ons te vertellen dat het nogsteeds niet geleverd was en dat er ook niks binnen was gekomen. Dus een onbekende levertijd zou erop zitten. Uiteindelijk de bestelling geannuleerd. Kortom; slechte communicatie naar de klant toe, misleidende info geven over je pakketje, en afspraken niet nakomen. Mijn advies; koop hier geen spullen.

22-04-2018

Misleidende advertentie

Lavendel platen werden aangeboden. Bij ontvangst lavendelplanten blijken dit miniatuurplantenjes te zijn. Behoorlijk misleidende advertentie waar grote lavendel planten zijn afgebeeld. Contact gehad met koopjedeal maar zij geven niet thuis.