Retourzenden

Uiterst ingewikkeld en als het dan uiteindelijk gelukt is , krijg je een bericht , dat dat artikel nou net niet geruild kan worden. Van te voren niet bekend gemaakt. Het betrof hier thermische kousen.

Philippus
19-10-2018

Zeer lange levertijd en slechte bereikbaarheid

Na bijna 10 dagen wachten had ik nog niets vernomen over de te verwachten levertijd! Geen enkele mededeling, dus toen heb ik geprobeerd te bellen. Ik was 36e in de rij. Na negen minuten wachten was ik opgeschoten naar nummer 25. Toen heb ik het opgegeven en heb een email gezonden, die na 24 uur nog steeds niet was beantwoord. Tot mijn verbazing kreeg ik dan gisteren bericht dat mijn bestelling op die dag geleverd zou worden en dat is dan ook gebeurd. Het zou erg prettig zijn als u uw klanten tijdig laat weten als er eventueel vertraging gaat optreden .

19-10-2018

Zou het niemand aanraden en eens verder zoeken

Geen goede ervaring werd niet geleverd op de dag die jullie afspraken binnen vijf werkdagen maar ook geen bericht hier over op een mail werd niet gereageerd wel op Facebook maar zo maar een zoethoudertje volgens mij heb wel vooraf betaald hebben het toch over een kleinde tweehonderd euro dus even afwachten ik hoop dat het goed komt

19-10-2018

Onmogelijk contact te krijgen/antwoord is steeds wisselend en blijft uit

Op 23 september een bestelling gedaan, 1 oktober geannuleerd, vier keer gebeld. Wachttijd gemiddeld 30 minuten, geld zou terug komen/niet gebeurd. Weer gebeld er zou eerst een creditnota komen. Weer gebeld bestelling was uitgezet/ bij extern bedrijf,maar nog niet geleverd,geld zou pas teruggestort worden na weigering pakket. Vervolgens mail gestuurd op 13 oktober, geen antwoord gehad.Mail vandaag herhaald. Geld niet terug, geen creditnota, geen antwoord geen pakket. Voor bellen zijn er teveel wachtenden, stuur een mail wordt gezegd, maar ook die wordt niet beantwoord.Geen bevestiging annulering gekregen

Rienn

Hoezo snelle levering

Op 8 oktober heb ik een bestelling gedaan (Ordernr.202976269) Tot op heden , 19 okt. heb ik maar de helft ontvangen, ondanks een klacht per e-mail. Hoe moet dat nou verder?

Ad

Goed en goedkoop

Koopjedeal levert aantrekkelijke producten die nog aantrekkelijkere prijzen, doen dus

William

Scheermesjes niet geleverd

Scheermesjes besteld en verder niets meer van vernomen. Bij bellen vanaf de 25e in de rij. Mail wordt niet beantwoord. 1e en laatste keer besteld. Waardeloos.

Cees

Verbeteren

Heb reeds meerdere keren bestellingen geplaatst en zonder problemen geleverd gekregen. Echter de laatste bestelling zou 12/10 geleverd worden maar werd pas 18/10 geleverd. 15/10 gebeld met de klantenservice, na ruim 10 minuten in de wacht, werd verbinding verbroken. Daarop heb ik mail gezonden, 16-17 en 18/10 reminder gezonden. Tot op vandaag geen enkele reactie ontvangen!

Ed

Klacht behandel door Koopjesdeal.nl

Bericht gekregen dat annulering van 3 oktober niet is terug te vinden of ik de naam van de medewerker nog weet?ik heb dus 25 minuten voor niks aan de telefoon gehangen nu word bestelling binnen 5 a 10 dagen toch geleverd dus 20 a 25 te laat kan bestelling dan weigeren ben benieuwd hoelang het gaat duren eer ik mijn betaling terug dan heb.

Deal met een loopje

Niet oplossingsgericht en autoritair. Consumenten zouden moeten boycotten en niet alleen willen profiteren van een aanbieding.

Cristian
18-10-2018

Waardeloos bedrijf! Niet efficiënt en niet klantvriendelijk!

Na 3 weken wachten op mijn bestelling heb ik ervoor gekozen om deze te annuleren. Ik krijg namelijk weer een belofte dat het nog een week gaat duren. De bestelling is nog steeds niet verstuurd en je zou dus denken dat het geen enkel probleem is om deze te annuleren.

Nee dit kan dus niet. Om je geld (€400,-) terug te krijgen moet je eerst wachten totdat de bestelling wordt verstuurd en aangeboden. Bij ontvangst moet je het pakket weigeren om deze als retour te laten kenmerken. Het zal naar alle waarschijnlijkheid minstens 5 weken gaan duren voordat ik mijn geld terugkrijg. Ongelooflijk dat er op zo'n domme niet efficiënte en klantvriendelijke manier gewerkt word. Doe wat aan je aftersales!

Henno

Het gaat zoals het moet

De titel zegt het al, dus alleen maar complimenten voor de afhandeling van de bestelde producten. Ook de variatie en kwaliteit van de aangeboden producten is van een hoog niveau, en dit voor een lage prijsstelling die elders zelden te vinden is.

Fred

Bezorgen pakket

De bezorging van 3-5 dagen is niet gehaald. Na bellen werd mij verteld dat er problemen waren en een externe bezorger is ingeschakeld. het pakket is na 9 dagen alsnog bezorgd.

Ria
18-10-2018

Zeer goede service bij niet functioneren van artikel.

Had mini airco gekocht,maar vanwege herrie terug moeten sturen. Was snel en zonder kosten geregeld.

Ad

Geweldige aanbiedings site

Bestelling worden correct, conform order, en snel geleverd.

Simon
18-10-2018

Overzichtelijk, handige betaalmogelijkheid en snel geleverd

Altijd goed geregeld. Behalve nu een keer niet goed. Hebben gisteren een e-mail hierover gestuurd naar Koopjedeal.nl . Wij kopen vrij veel vinden we.

Super irritante nieuwsbrief

Ik heb me al -tig keer afgemeld en blijf die nieuwsbrief ontvangen. Verboden, maar vooral super irriant!

Dick
18-10-2018

Heb er geen woorden voor

Ik bestel vrij regelmatig wat. Maar nu wil ik mij uit laten schrijven lieve ilse van de nieuwsbrief. Of je moet ontiegelijk veel van mij houden of je kan niet lezen maar mij lukt het niet om dat gedaan te krijgen. m.v.g. van je grote liefde

Tjeerd
18-10-2018

Je goede geld het best besteed.

Uitstekend verpakt; Keurig afgeleverd Product voldeed aan verwachting. Leevertijd kan misschien iets korter.

Christel

Krijg bestelde niet.

Heb begin oktober al een bestelling gedaan maar nu nog niet binnen en ook geen reaktie. Bij telefonisch contact paar dagen geleden (18 wachtenden voor mij!)werd verteld dat er een storing was (geweest?)?. Nu ,18 oktober nog steeds niets, dus zeer ontevreden. Eerdere aankopen gingen wel goed dus ik snap dit niet helemaal.