Louise
01-09-2017

Goed product met flinke korting.

Snelle levering. een maal een product teru gestuurd. Snel geld terug gestort. Geen gezeur.

Janny
31-08-2017

Heel erg klantvriendelijke webshop!

Beloften worden nagekomen. Bij klachten wordt er adequaat gehandeld! En uiteindelijk altijd opgelost. Ik ben dan ook een zeer tevreden klant.

Herman

Doen wat ze beloven

Goede service en bestelling is goed te volgen via post NL

Niets op aan te merken

Ik heb al een aantal keren dingen gekocht en alles positief ontvangen. Ook een keer de service afdeling nodig gehad en hierover ook alleen maar lof. Nagenoeg geen wachttijd en direct goed geholpen. Ga zo door, zou ik zeggen.

Annemiek
31-08-2017

Een koopje bij koopjedeal voelt betrouwbaar en veilig!

Elke dag leuke gadgets voor betaalbare prijzen!

Hennie

Lijkt Overtoom wel

Complimenten voor jullie precisie en snelheid

Carola
31-08-2017

Steeds met een kluitje in het riet gestuurd

Bijna een maand geleden 2 tapijten besteld, hetzelfde motief maar in verschillende kleurstelling. Een tapijt was goed, het andere was totaal anders. Na veel telefoontjes en beloftes, nogmaals hetzelfde tapijt wederom ontvangen en weer retour, mailtjes en beloftes over een andere levering, steeds naaste foute leveringsdata etc. nog steeds niets.

Tilly

Koopjedeal.nl wat anders?

Bruikbare artikelen tegen interessante prijzen! Snelle levering

Top, snel en goed

Ik ben erg tevreden met de lampjes

Koop jouw Deal

Een gemakkelijke wijze van bestellen en een snelle levering, zelfs eerder bezorgd dan was toegezegd en uiteraard keurig verpakt.

Jantine
31-08-2017

Te kleine lakens konden geruild

Ik had hoeslakens besteld. Hierbij er van uit gegaan dat tweepersoonsbed 2 bij 2 meter zou zijn. Het bleek 1,40 m bij 2 meter te zijn. Voor mij niet duidelijk bij de advertentie. Dit verteld. Er werd rustig geluisterd en mij aangeboden de lakens zonder verdere kosten retour te zenden en te ruilen voor de juiste maat; kingsize! Ze zullen binnenkort bij mij bezorgd worden.

Afke

Goed en goedkoop

De lampjes die ik had besteld waren snel binnen, eerder dan stond aangegeven en ze doen het prima

Afhandeling bestelling

Snelle en correcte afhandeling van de bestellingen.

Esther
31-08-2017

Koop je beste deal bij koopjedeal

Super leuke, handige en hippe "hebbedingetjes" heb ik al gekocht bij koopjedeal. Alles wordt super netjes afgehandeld en op tijd verstuurd. En je wordt netjes op de hoogte gehouden van je bestelling.

Bertus

Snelle levering

Snelle levering van het door mij bestelde,het zou 5 werkdagen duren ,maar het was de volgende dag al bezorgd.

Thomas

Altijd goed en handig.

Matras,molton,hoeslaken,kussens,dekbedovertrekken en donsendekbed. Ik slaap weer beter,veel dank !

Ria

Levering

Zijn erg tevreden over koopjesdeal. Horen optijd de leveringsdatum. Laten weten wanneer er vertraging is. Dik tevreden

Perfecte levering

Alles tot in de puntjes en binnen de verwachte tijd van levering verzorgd

E.C.

Goed aanbod

De aanbiedingen van Koopjedeal zijn veelvuldig, maar er zit altijd wel iets van je gading bij. Vandaar: Koopjedeal? Goede deal!

31-08-2017

Wat mij goed beviel is Koopjedeal

Tot nu toe prima, met de live chat werden mijn problemen opgelost.