Farhat
27-03-2014

Opladers

Ik heb nu al 3 opladers gekocht gekocht die elke keer stuk gingen. Goedkope troep. Ook niet gecertificeerd door Apple. Je kunt er niet eens langer dan een maand of 2 gebruiken. En als je wel een oplader wilt kopen die wel gecertificeerd is door Apple betaal je al gauw weer 20 euro. Terwijl het ook zo duur is in de winkel.

Mvg

een boze klant

Joseppe
19-03-2014

Goedkoop blijkt behoorlijk duurkoop!

En daar zit je dan ,als je dertig euro in de week aan leefgeld hebt is tien euro voor zestien opzetborstels duur.

had eerder imitatie borsteltjes gehad en dacht dat deze van soortgelijk kwaliteit zouden zijn. Deze bevielen mij redelijk al waren ze niet zo goed als de originele.

helaas de borsteltjes van koopjedeal gaan zo tussen de een tot tien poetsbeurten mee dus dat is een flinke domper. Jammer dat Men over de rug van klanten die ten goede trouw handelen de boel besodemietert . Ik gooi ze maar in de vuilnisbak en haal wel weer op de markt andere (imitatie)borsteltjes iets duurder maar zeker betrouwbaarder want die man staat er elke week. Heb contact gezocht via e-mail maar krijg geen reactie,dus aan mij kan het niet liggen.

Meessen
16-03-2014

Besteld, betaald en geleverd.

Mijn oude TomTom ging stuk. Die dag was via koopjedeal een aanbieding, besteld,betaald en met wel een paar dagen vertraging geleverd. Kreeg ook nog een kortingsbon voor de volgende deal en mijn gespaarde punten kan ik inwisselen op een volgende aankoop. Geen slechter ervaring. En stukken goedkoper als elders.

Alfred Misker
14-03-2014

Verkeerde maat en kleur gestuurd

Op 27-03 2013 bestelling gedaan van 12 witte shirts van fruit of the loom in de maat XL, zoals die vandaag 14-03-2014 ook weer staan afgebeeld op pagina 7 van de telegraaf.

kreeg na een paar weken 12 shirts thuis maar zwart ipv wit en medium ipv XL. Heb het pakketje retour gestuurd en dacht dat ik per omgaande de juiste zou krijgen...niet dus de bewuste witte XL witte shirts waren niet meer leverbaar. En m'n betaling dan? Tja die heb ik tot op heden nog steeds niet terug! Telefoon naar duur servicenummer en meer dan 40 mailtjes later heb ik het maar opgegeven....... U bent gewaarschuwd voor deze prutsers!

Wassink
14-03-2014

Slecht erg slecht

drama mijn vrouw kan de benen er nog niet eens mee scheren

China producten kun je beter iets meer geld uitgeven dan heb je ook geen ergenis

13-03-2014

Nep scheermesjes

zojuist geprobeerd mij te scheren met de "gillette" mesjes van.koopjesdeal. ze doen letterlijk niets en zijn namaak uit China. mesje viel uit elkaar en heb dit nog nooit gehad. zat ook geen originele verpakking om de houder dus deze firma licht mensen doelbewust op.

Alja
12-03-2014

Na 2 keer poetsen zijn de borsteltjes stuk. Dacht eerst dat de tandenborstel zelf stuk was, maar het zit hem in de borsteltjes.

Ham
06-03-2014

Ik heb een scheermesje 1 keer gebruikt. Bij de 2e keer gebruik schoot het mesje uit zijn ophanging. blijken heel slappe lammelletjes te zijn die het mesje op zijn plaats zouden moeten houden. Het is rommel van de bovenste plank en schande dat een bedrijf dit soort rommel durft aan te prijzen als goed alternatief voor Gillette.

Mijn scheermesjes gaan terug naar dit bedrijf: Wanprestatie!

06-03-2014

Ik heb al diverse dingen besteld bij Koopjedeal en steeds tot volle tevredenheid. Geen tandenborstels of scheermesjes gekocht, die zullen best slecht zijn, maar de artikelen die ik kocht waren prima, erg goedkoop en werden snel geleverd. Een paar kleine probleempjes werden snel en goed opgelost.

Misschien is het verstandig artikelen te kopen van een bekend merk. Dan weet je wat je krijgt en de prijs is veelal stukken goedkoper als elders.

Als vaste klant krijg je ook nog extra korting, waardoor je soms beschamend weinig betaald. Ik ben zeeeeeeeer tevreden.

28-02-2014

Ja hier Peter nog een keer.

Ik heb iets besteld en kreeg scheermesjes ipv rits reparatieset

Na contact kon ik de scheermesjes gewoon in de brievenbus retour afz.

En een paar dagen daarna kreeg ik mijn bestelling .

Nu was ik niet tevreden over het geleverde product en na telefonisch contact Weerdt mij verteld dat ik mijn geld geretourneerd krijg. Het desbetreffende product hoefde niet geretourneerd te worden.

Netjes nu nog even wachten op het geld goede service toch wel.

Groet peter

CB
25-02-2014

Bestellingen van resp. 13-02 en 18-02 moeten nog altijd geleverd worden. Zojuist een klacht ingediend en ik ben benieuwd naar de uitkomst. Had ik deze reviews maar eerder gelezen.

"...Bestellingen #200232692 en # 200235590 zijn nog altijd niet afgeleverd en ik maak mij zorgen over uw dienstverlening.

Inmiddels is het reeds 25-02 en zolang na dato nog niets ontvangen stemt mij zeer ontevreden.

Uw aanbiedingen zijn aantrekkelijk maar iets dergelijks motiveert mij niet tot vervolgbestellingen, noch tot aanbevelingen naar anderen.

Graag per omgaande uw antwoord..."

25-02-2014

Nou zoals u ziet 22-02 verstuurd nog steeds geen reactie

Ben bang dat ik voor €5,- opgelicht ben .

22-02-2014

22-02-2014

Heb fix à zip besteld iets om ritsen te repareren .

Krijg scheermesjes toegestuurd.

Hoop dat dit maar goed komt als ik het zo lees van div.

Afwachten maar

Roel
19-02-2014

Nadat ik op deze site niet al te beste reviews gelezen had over koopjedeal toch maar een kleine bestelling gedaan. Binnen twee dagen de bestelling keurig netjes thuis bezorgd met een kortingsbon voor de volgende bestelling. Daarna een tomtom besteld deze was wat duurder maar ik geloofde in de goede afloop en wat blijkt alles werd keurig netjes op tijd bezorgd, had nog een vraag per telefoon en de telefoon werd binnen 2 seconden opgenomen (alle lof), nog een bestelling gedaan dit bleek echter niet geschikt voor het apparaat waar ik hem voor besteld had, teruggestuurd en binnen twee dagen het geld op de rekening.

Kortom mijn ervaringen met koopjedeal zijn zeer goed, alle lof voor koopjedeal, zal er nog zeker wat bestellen.

Teun
19-02-2014

De score - 2 - die ik hier boven aanmeld is nog veel te hoog. Opzetborsteltjes lijken precies op de originele maar ze gaan 2 of 3 poetsbeurten mee. Daarna maken ze geen draaiende beweging meer

en is de poetskracht nul. Daarmee worden het de duurste borsteltjes ter wereld. Dat dit soort oplichting

zo maar in Nederland kan plaats vinden.Want het gaat niet alleen om een onbruikbaar product maar ook

om pure diefstal. Daarnaast ontbreekt elk adres van deze firma; je geld terughalen is dus niet mogelijk.

Begin er daarom niet aan!

Pieter Janssen
18-02-2014

Koopjedeal zeker een aanrader! diverse spulletjes gekocht. Alles perfect geregeld en geleverd. Ben heel blij met deze bedrijf. Via een kennis met Koopjedeal in aanraking gekomen. Eerst maar iets goedkoops gekocht, meteen de volgende dag in huis. Later heb ik schoenen voor mijn zoon, laptop tas en diverse dingen gekocht. Had een vraag over een levering, gebeld, netjes te woord gestaan en geholpen.

een dikke pluim voor Koopjedeal!

S.
15-02-2014

De levertijd is inderdaad niet optimaal.

Op de kwaliteit van de opzetborsteltjes is niets aan te merken,die zijn gewoon GOED.

07-02-2014

Het is te hopen dat koopjesdeal niet veel advertenties meer kan plaatsen, want wat zij op de markt brengen is echte rommel. Zowel de scheermesjes als de opzetborstels zijn na 2 keer gebruik geschikt om weg te gooien

Iedere bestelling is weggegooid geld. Stop aub met de verkoop van deze producten.

MA vd Linde

Mar
07-02-2014

Ook wij hebben 25 januari een bestelling bij deze firma geplaatst omdat ze met de nano vloeistof het goedkoopste waren. Begin deze week maar eens gaan bellen waar de bestelling bleef, toen vertelde ze ons dat deze binnen 1 a 2 werkdagen zou komen. Vandaag maar weer gebeld. Deze keer kreeg ik te horen dat de bestelling nog niet eens onderweg was, maar direct verzonden zou worden. Ik heb toen maar gevraagd om het geld terug te boeken. Nu nog afwachten of dit komt.

Jimmy
06-02-2014

geen reactie mee rgekregen van koopjedeal omtrent de valse scheermesjes die ze mij opgestuurd hebben.. Op forums ed laten ze uitschijnen dat ze je gaan helpen en geld terugstorten, maar in werkelijkheid doen ze gewoon niets en lichten ze mensen op. Ik heb bewijs dat op de doos hun gegevens staat en nog blijven ze ontkennen. Mensen, als je van je geld af wil, geef het aub dan niet aan oplichters zoals de mensen van koopjedeal. Het zijn valse goederen, werken totaal niet zoals ze beweren en jij blijft met de gebakken peren zitten. Ik zal mij ook niet nalaten mijn ervaring op alle mogelijke forums te verkondigen alsook officieel klacht neer te leggen tegen deze firma. Van mij mogen ze stande pede opgedoekt worden.