Leo
21-04-2016

Altijd Top deals en snel geleverd

Hetgeen wij tot nu toe gekocht hebben werd snel geleverd en voldeed aan de verwachtingen prijs en kwaliteit waren prima in orde.

Kasper

Niet bereikbaar.

Deze email heb ik ontvangen.

Wij hebben het één en ander gecontroleerd omtrent de levering van uw bestelling.

De status van uw bestelling is: voltooid.

Dit betekent dat u de volledige bestelling reeds in ontvangst heeft mogen nemen.

Ik wil ze benaderen om mede te delen dat ik niets ontvangen heb.

Daarna geprobeerd om ze te bereiken zowel met de telefoon als met online chat, maar niet te bereiken.

Telefoon wordt iedere keer verbroken en met online chat geen antwoord.

Wijnie

Gouden koopjes

je treft bij jullie prachtige koopjes.

een snelle levering.

ga door zo.

hartelijke groeten en tot de volgende levering.

Verzendkosten

Het zou transparanter zijn als jullie de prijs van een artikel inclusief verzendkosten op de bestelpagina zouden vermelden. Op de eerste plaats is dat eerlijker en op de tweede plaats vind ik €4,95 voor een klein pakje, dat ook nog wel door de brievenbus kan, wel fors aan de prijs. Dus wees transparant en vermeld dat gelijk bij de verkoopprijs.

Voor de rest heb ik alleen maar lof voor jullie bedrijf.

Groeten van Ton van der Gaag, Lijster 7, 3245 TR Sommelsdijk (a.gaag4@chello.nl)

Geen reactie

Enkele maanden geleden een rekje met diverse keukengerei besteld en ontvangen.

Echter dit is onbruikbaar.

Het smelt in de koekenpan.

Hierover een email gestuurd echter zonder reactie.

Misschien nu n.a.v. deze email.

Ben benieuwd. Indien geen reactie, geen koopjedeal meer.

Mvg

M.Hagendijk

Ring 383

H.I.Ambacht

Alex
20-04-2016

Prima service bij KoopJeDeal.

Onze ervaring is bij dit bedrijf dat ze na de betaling vrij snel de bestelling afronden en direct leveren. Ook al gaat het om een bestelling van nog geen €5.00, de service blijft gelijk. Dat vind ik klasse in deze barre economische tijden.

Taeken
20-04-2016

Koopje deal is de snelste beste deal

Snelle levering en makkelijke veilige betaling

Super

alles snel bezorgd en voldoet aan de verwachtingen

Fam

Redelijke prijs / kwaliteit verhouding

Ik ben redelijk tevreden over Koopjedeal: de prijzen zijn vaak aantrekkelijk, echter in een aantal gevallen vallen de producten tegen: minderen kwaliteit, verouderde producten (daardoor zonder goede / actuele support) of producten die pas bij goed kijken alternatieven voor een origineel zijn maar dan wel met andere kwaliteit. Levertijden over het algemeen goed, maar soms onverwacht lang. Over het algemeen tevreden.

20-04-2016

Men krijgt wat zij aanbieden

Alles correct geleverd en betalen na de levering geweldig.

Ik hoor bij de ouderen dus bestellen via internet is niet mijn dagelijkse bezigheid. Maar bij koopjes deal voel ik mij veilig

Wil

Om zijn snelle levering.

Alles komt keurig op tijd.

Patricia

Uitstekende produkten

vroeger altijd een gedoe met de ouderwetse tuinslang wat een ramp zeg nu gewoon geen last meer met deze tuinslang hij is klein en licht en werkt geweldig

Frederik

Buizenpost

Alle bestellingen tot nog toe met de snelheid van buizenpost bezorgd, alleen de deeltjesversneller in

Geneve zou dit kunnen verbeteren

Veel dank voor het altijd interessante aanbod ende goede diensten.

Frederik van Veen

Saaxumhuizen

Mart

Koopjedeal.nl een aanrader

Prima kwaliteit voor een lage prijs en op tijd geleverd;hulde

H_giesken

Prima service

Van de week 2 artikelen geleverd.

Prima op tijd, goed verpakt en artikelen in orde.

Herman

Fred

Zonnetje

goede kwaliteit producten dagelijk''s tegen scherpe prijzen en komt regel matig met dubbele actie"s dus altijd voordeel

Rinus
20-04-2016

Prima ervaring en snel thuis bezorgd

Produkt besteld en snel thuisbezorgd

Teun

Goede aankoop!

Nog niet zo lang geleden kocht ik een bandenspanningsmeter via koopjedeal, simpel apparaatje maar werkt fantastisch. Ik zit altijd te klooien bij een benzinepomp en vaak mislukt het daar. Dat zal ongetwijfeld aan mij liggen, maar dit is dus een prima aankoop geweest.

De vlotte levering stel ik ook zeer op prijs.

Bernard
20-04-2016

Wel makkelijk het bestellen,je hoeft maar te bellen.

Maar er is ook een hele nare kant bij jullie,als er iets wordt terug gestuurd en de betaling moet worden gecrediteerd dan zijn ze niet zo snel,en moet je zelf 10 keer bellen en dan moet je nog maanden wachten, in ons geval is dat nu ook al weer 4 maanden, dus ben ik een beetje terug houdend geworden om bij jullie wat te bestellen.

Henny

Koopjedeal.nl is SUPER !

Ik heb verschillende artikelen gekocht bij Koopjedeal.

Het werd snel geleverd en de kwaliteit is ook heel goed!