Deze reviews zijn ouder dan een jaar.
Airco besteld, snel geleverd en goef product.
Voorbeeld voor andere webshops!
Beloven is een maar uitvoeren is twee van 4 bestellingen in mei zijn er 2 niet compleet geleverd ,15 mei mis ik 2 multi-color jappanse -esdoorns 3 kleur blad.21 mei mis ik een olijfboompje?en dan beloven ze u hebt het voor 29 mei binnen! ik denk dat dit mijn laatste bestellingen zijn! GEGROET>>>
Alleen maar toppie de top
De levering van de mondkapjes zijn in de CORONATIJD! op tijd en snel bezorgd.
De mondkapjes zijn van een prima kwaliteit.
En was op tijd
Goede service en betrouwbaar.
18 april 5 vruchtboompjes besteld en niets geleverd gekregen ondanks op verzoek 4 x mijn adres te hebben door gegeven .
Het zijn gewoon oplichters!
Snelle, goed verzorgde aflevering
20 mei een kleed besteld nog steeds niet binnen. Hier word ik zo moe van .Bellen ect heeft geen zin nemen niet op.
Ongeveer 5 weken geleden een keukenmachine bij deze organisatie gekocht .
Merk : Magnani Prijs € 99,99
Precies 2 dagen. later werd exact dezelfde machine aangeboden bij voordeelvanger.nl voor de prijs van € 79,99. Dezelfde dag ook actievandedag.nl exact dezelfde machine onder het merk : bourgini prijs € 79,99.
Ongeveer 1 week later de folder van de Blokker , volledig dezelfde machine prijs
€ 69,99. Hierover een berichtje gezonden naar
Koopjedeal.nl dat ik dit allemaal wel erg vreemd vindt en waarom zij € 20 ,- meer rekenen dan andere aanbieders? Nooit reactie ontvangen.
M.a.w. Koopjedeal.nl berekend hogere prijzen dan haar concurrenten, reageert niet op een bericht van een klant, conclusie mijnerzijds is dus dat het geen goede organisatie is, trek
zelf uw conclusie, ik heb koopjedeal.nl verwijderd uit mijn favorieten.
Ik vind oprecht dat bezorgdienst DHL er een potje van maakt.
Weken geleden een airco gekocht en betaald, maar nooit geleverd gekregen. E-mails verstuurd; geen reactie. Uiteindelijk een reactie; ze gaan het uitzoeken.en dan hoor je weer niets meer. Echt heel slecht.
Al weken aan het wachten op onze bestelling
Telefonisch niet te bereiken
Hoop reactie te krijgen op email
Sinel
Op 14 mei een bestelling gedaan voor 4 xxl olijfboompjes. Goede prijs en dus bestelt. Echter meteen in de bevestigingsmail gezien dat ik per abuis nog ons oude adres had staan. Binnen het half uur na de bestelling dit doorgegeven aan de klantenservice. Het antwoord dat ik kreeg:
"wij kunnen helaas uw adres niet meer wijzigen. Weet u wie er op het eerst opgegeven adres woont? u zou diegene kunnen vragen het pakketje te weigeren aan de deur. U krijgt dat het geldbedrag teruggestort, zodra het weer bij ons retour is aangekomen."
Hierop heb ik de bestelling geannuleerd.
Na tot 3 keer toe mijn ongenoegen geuit te hebben krijg ik ieder keer hetzelfde antwoord.
Wat nog het ergste is, ik krijg helemaal geen antwoord op de dingen die ik in de mail vraag.
De status van de bestelling is vandaag 25 mei echter nog steeds: "bezig met verwerken". Echter durven ze te beweren dat de bestelling onderweg is maar ik heb geen track en trace ontvangen.
Hun uitvlucht is "de bestelling is rechtstreeks naar de leverancier gegaan en hier kunnen wij niets meer aan veranderen".
Kom op het is geen kwestie van kunnen maar van willen.
Samengevat echt dieptrieste en waardeloze service . Ik koop hier nooit meer iets!
Bij installatie werd mij afgeraden het product te installeren. Deze site zou inbreuk zijn op mijn gegevens welke op mijn computer zouden staan. Hierop heb ik de site meteen verlaten. Mijn klacht kenbaar gemaakt bij klantenservice. Ik ben ook netjes gebeld en antwoord wat ik kreeg was dat er met de site niets mis was. Echter ik vertrouw het product niet. Toch getracht met alle risico's van dien het te installeren. Bleek dat de voucher code al was gebruikt op een ander toestel. Dit weer kenbaar gemaakt bij klantenservice. Nieuwe voucher code ontvangen. Echter weer zelfde melding. Nu 3 weken ook later al 3 codes ontvangen, maar nog steeds geen programma op mijn computer kunnen installeren. Ben wachtende op nieuwe reactie van koopjedeal. Geld terug krijgen is geen optie daar doet men niet aan.
Op 14 mei bestelling geplaatst - zou ongeveer afgeleverd worden op 18 mei of in elk geval binnen 1 week. 20 mei gemaild naar de klantenservice - geen antwoord of reactie - vandaag nogmaals en tot op heden geen teken van leven!
Eerdere ervaringen waren beter met koopjedeal.
Ben benieuwd of ik nog iets hoor, het geld is tenslotte bij koopjedeal al binnen.
Koop geen palmbomen bij koopjesdeal,die van mij kwamen met bruine waaiers aan, Was niet zoals het hoort te zijn.
Mijn klacht over de incomplete bestelling is na mailtjes en een negatieve recentie uitermate correct en royaal goedgemaakt.
Daarvoor mijn dank. Ik heb ook beloofd dit hier op te schrijven als alles zou gaan zoals ze telefonisch beloofden. Bij deze dus?
Koopjedael reageert nergens op als de bestelling tegenvalt. Trap er niet in In de winkel. En goedkoper en je mag de plant zelf uitzoeken
Eens maar nooit meer trap er niet in. En telefonisch zijn ze gesloten
Zondag 18-05-2020 09:27 2 olijfboompjes besteld. Dezelfde middag krijg ik een reclamefolder zijn soortgelijke boompjes (circa 100cm hoog en winterhard) bij de Lidl voor de helft van de prijs te verkrijgen. Als de Lidl hier nog geld aan verdient ook dan ik het dus niet zo'n koopje blijkbaar wat ik heb gekocht. En het voordeel bij de Lidl is dat je zelf een exemplaar kan uitzoeken wat je bevalt. Dus helaas dezelfde dag zondag 18-05-2020 om 20:41 per mail de bestelling geannuleerd. De reactie maandag 19-05-2020 09:27 luid: om de bestellingen zo snel mogelijk te kunnen leveren worden de orders dagelijks doorgezet naar onze leveranciers. Hierdoor is het voor mij helaas niet mogelijk om uw bestelling nog aan te passen of te annuleren. Ik hoop op uw begrip hiervoor en wens u een hele fijne dag toe.
Ja . jammer. En nee, geen begrip. Een mail of telefoon lijkt me toch niet moeilijk in deze moderne tijd.
Wachten tot de boompjes dan maar binnen zijn en weer retourneren. Dat is dus blijkbaar makkelijker dan annuleren.
Dit was een eerste en laatste bestelling voor mij.