Ria

Uitstekende leveringen, goede service

Goede aanbiedingen van gebruiksartikelen, leveringen altijd op tijd

Kitty

Koopjesdeal

Ik heb nu een paar keer iets besteld en daar ben ik zeer tevreden over alles netjes verpakt. Ik zeg alleen maar chapeau

Alleen bij de laatste bestelling zat er geen gebruiksaanwijzing bij maar het is toch goed gekomen.

Wil

Koopjes

Leuke spaar actie

Ange

Vlotte levering!?

Heb een goede ervaring met koopjes deal.

Vlotte levering! .

prima.!

Jm

Bestelling in december 2018 niet geleverd eind januari

Driemaal gemaild, tweemaal antwoord met beloftes als "binnen 5 dagen." binnen twee dagen." Steeds niets geleverd. Vervolgens mail ik stuur het geld maar terug na twee maanden wachten, dan is er volledige radiostilte.

Ik ben meer dan ontevreden en beveel ze absoluut niet aan.

Arjen

Voor tech en textiel: Koopjesdeal

- Kennelijk hoor ik nu bij die 1,13% door de vertraagde levering van mijn bestelde Pierre Cardin sokken.

- Vertrouw dat ze één dezer dagen alsnog komen.

Persoonlijk denk ik dat Koopjesdeal veel geld kan besparen (of verdienen) door haar verzendingen economischer in te plannen.

- Verder niets dan lof.

Bruno

Koop-nooit-deal !

Aankoop teruggestuurd wegens niet conform aan mijn bestelling. Pakje afgegeven in dezelfde shop als ontvangen. Daar werd het ingescand en werd gezegd dat het nog dezelfde dag wordt opgehaald.

Na meer dan 10 E-Mails terzake weigert men het juiste artikel te sturen of terug te betalen. Men beweert niets ontvangen te hebben. En dit voor een bedrag van geen €15. Bedroevend!

Bor

Erg goede service

Koopjedeal heeft leuke produkten. Als een keer iets niet goed, dan is de retourservice heel goed.

Nu ook geen verzendkosten meer.

Dirk

Nakomen wat ze schrijven

Een bedrijf dat nakomt wat ze aangeven en schrijven op hun website. snelle en accurate levering. dat kunnen niet alle webwinkels ervaren. ga zo door en daar win je meer klanten mee dan alleen maar kortingen en niet nakomen

Evelina
30-01-2019

Goede service en informatie!

Topservice! Ook als er iets retour wordt verzonden, is de service uitstekend.

Petra

Vaak wel goed.

Sommige spullen bij Koopjedeal zijn echt heel erg goed en prima te gebruiken. Maar heel af en toe voel ik me een beetje een oor aangenaaid. Vorig jaar had ik planten gekocht, maar ze waren superklein en ik moest ze eerst verder opkweken. Op de verkoopfoto stond dat natuurlijk niet. Dus je moet je verwachtingen soms niet te hoog stellen dan kan het alleen maar meevallen.

Maud
30-01-2019

Zo slecht geen woorden voor

November top matras besteld. Eind januari niks ontvangen. Meerdere mail, Facebook messenger gesprekken nog steeds niks. Inmiddels getekend ik niks ontvangen heb. Wordt wederom genegeerd na 2 geleden verstuurd te hebben. Krijg ook geen nummer of mail was mijn klacht naar toe kan. Bel je nummer 68 in de wachtrij. Mijn pakje top matras dus geen klein pakket is zogenaamd bij 1 van mijn 68 buren aangekomen die nooit zijn gekomen er redelijk groot pakket in de weg staat bij hun. Dus zoals ik al zei ondertekend ik niks ontvangen heb. Geen reactie zoals op bijna alles niet. Echt super vermoeiend. Stort me geld terug en ik ben van jullie af. Kut bedrijf

29-01-2019

Snelle levering, goede kwaliteit/prijs en service

De geleverde producten zijn van goede kwaliteit en qua prijs concurrerend met andere aanbieders.

Bij geconstateerde gebreken, worden deze goed opgelost. Nu met de gratis toezending ook een fijne service. Dus al met al ben ik tot nu toe zondermeer tevreden over Koopjedeal.

Michael
28-01-2019

Trage levering en slechte communicatie

Op 18-12-2018 een bestelling gedaan bij Koopjedeal.nl en gekozen voor Afterpay en bezorging met PostNL echter een week later nog niets gehoord over de bezorging. Daarop een mail gestuurd met het verzoek om de order te annuleren, dit was niet meer mogelijk volgens Koopjedeal.nl omdat de bestelling al te ver in het verzendproces zat na controle met de track en trace van DHL was dit niet meer dan "Zending aangemeld, maar nog niet ontvangen" dit heeft er zeker 1.5 week zo gestaan.

Uiteindelijk de bezorger half januari aan de deur. Het pakket geweigerd denkende dat hiermee alles klaar zou zijn zodra het pakket weer retour zou zijn. Helaas vandaag nog de Afterpay herinnering gekregen met een vermeerdering van 7 euro dus er is weinig actie ondernomen na ontvangst van het geweigerde pakketje.

Na een telefoontje met Koopjedeal.nl nu eindelijk een creditnota, nu alleen nog even afwachten of dit ook word doorgegeven aan Afterpay.

Koopjedeal.nl is na deze ervaring een verkoper die ik niet zo snel meer zal bezoeken op het internet.

Isabelle
31-01-2019

Ik heb mijn product nu gekregen, vandaar dat ik nu een 2 geef ipv een 1. Echter blijft het zo dat ik 5 weken heb moeten smeken om mijn bestelling en dat er systematisch tegen de klant wordt gelogen. Het blijkt nu ook dat koopjedeal wel degelijk in staat is om de bestelling gelijk te leveren, maar pas op het moment dat ik het gemeld heb waar andere mensen het kunnen lezen.

Artikels nooit gekregen. Zeer slechte ervaring.

Ik heb 3 dingen besteld bij koopjedeal. De eerste 2 artikelen waren na 1 week kapot. Vielen letterlijk uit elkaar. Oortjes van zogenaamd 80 euro. Geld terug.

Laatste artikel kreeg ik nooit meer bericht van. Ik heb weken lang gebeld en gemaild of mijn bestelling nog kwam. Week na week zeiden ze dat het nog 3-5 werkdagen zou duren.

Ze liegen aan de telefoon dat ze de leverancier persoonlijk hebben gesproken. Ze liegen dat ze je zullen terug bellen op een bepaalde dag met duidelijke afspraken en ze doen het niet. Elke nieuwe medewerker die je spreekt geeft weer een ander verhaal en geen manager of supervisor die je mag spreken om er meer over te weten te komen.

Verspil hier ajb je geld niet.

28-01-2019

Product overeenkomstig web site gegevens

Product is volgens opgegeven specificatie en geleverd volgens opgave

Thea
28-01-2019

Prima artikel voor een prima prijs

Heb een heerlijk dekbed voor een prima prijs. Ben er heel blij mee.

Henneke
28-01-2019

Vanuit de warme huiskamer zo besteld en snel in huis!

We bestellen met regelmaat artikelen en geven de mail ook door aan senioren op de camping, die artikelen zoeken en dan zo kunnen bestellen.

Joke

So far so good

Ik heb Koopjedeal nog maar net ontdekt en toch al een paar bestellingen gedaan EN gehouden.

Ik ga er vandaag weer iets bestellen en krijg dan meteen ook weer 5% extra korting.

De levering van mijn allereerste bestelling duurde nogal lang, maar na een mailtje werd er de volgende dag al geleverd, top! Kan gebeuren.

27-01-2019

Planten via Koopjedeal

Regelmatig biedt Koopjedeal mooie en soms bijzondere planten te koop aan. Helaas laat de kwaliteit, mogelijk mede door het vervoer, ernstig te wensen over. Planten zijn niet te retourneren en risico ligt geheel bij de klant. Contact hierover via de mail was iets traag, telefonisch was Koopjedeal of niet te bereiken via de lange wachtrij of werd je vriendelijk afgewimpeld.

Planten zij beter via andere wegen aan te schaffen.