19-04-2016

Goede produckten en redelijk snel geleverd

correcte bestelling prima.

19-04-2016

Goede wijn behoeft geen krans

maar in dit geval een uitzondering, want ik beleef alleen maar plezier van de bestellingen die ik bij Koopjedeal onderbreng en ook de afwikkeling ervan

Tevreden koopjedeal klanten

Ook ik behoor tot de grote schare van tevreden koopjedeal-klanten.Het aanbod van artikelen is aanzienlijk, tertwijl Ilse er de laatste weken een extra schepje boven op gooit met haar korte verhalen over de producten. Ga er mee door, want ik ga ervan uit dat consumenten, zoals ik, ook op deze wijze opnieuw de aangeboden producten bekijken.

Leuk gedaan Ilse.

Leuke aanbiedingen met koopjedeal

Vaak leuke koopjes via koopjedeal, met ook nog regelmatig leuke acties.

Maak er dan ook gebruik van.

Hou steeds de e mail in de gaten met wat voor aanbiedingen er zijn.

Leuke site

19-04-2016

Koopjedeal gewoon de BESTE!

Bestellingen worden altijd op tijd en volgens afspraak geleverd

Joop

Ervaring koopjes deal

nou beste er niks aan te merken alles gaat als een tierelier

fijn bedankt nog voor u snelle afwikkelingen

mvg joop

Adriaan

Primadeal

Onze bestellingen snel en goed geleverd

Inktpatrone

Wij hebben nog niet zo veel ervaring, maar wat wij besteld hebben is perfect over gekomen, en als het wat later arriveert 'n pluim hebben jullie wel verdient dacht ik., wordt je ook daarvoor in kennis gesteld, primma zo.

Cock

Snelle en goede leering.

Alles perfect en op tijd geleverd voor en leuke prijs.

Dick

Superdeals!

Uitstekende en vernieuwende producten,

met concurrerende

prijzen

Cornelis
19-04-2016

Koopjedeal is "clicken" , zien en bestellen ............

Veilig, vlug, voordelig.

Jac
19-04-2016

Top alles goed geregeld klasse..

mooie site elke dag leuke nw dingen..

Ria

Best deal ever.

Koop af en toe iets bij koopjesdeal, je heb een goeie deal laagste prijs en snel geleverd. Best deal ever.

Rina

Prijzenslag

Als is wat bij Koopjesdeal heb gekocht, was het altijd goed, keurig verpakt en je kreeg wat je had besteld, snel en op de afgesproken tijd.

Retourzending zoekgeraakt

Het artikel dat ik had gekocht vertoonde na een

periode van een paar maanden vele mankementen. In overleg met de klantenservice werd het artikel teruggezonden. Echter het pakket bleek, nadat wij van een reis door Scandinavië van een kleine 4 maanden, waren thuis gekomen niet bij de leverancier te zijn aangekomen. Dus alsnog werd na de thuiskomst weer contact met de kantenservice van Koopjedeal.nl opgenomen en op hun verzoek werd mijnerzijds de nodige retourinformatie per email verstrekt. Met die gegevens bleek het retourpakket niet traceerbaar. Na een volgend telefoontje werd aan de hand van nog wat aanvullende mondelinge informatie van mijn kant door Koopjedeal.nl besloten om door de ontstane kwestie een dikke streep te halen en werd een paar dagen later het door mij betaalde bedrag op mijn bankrekening bijgeschreven. En daarmee werd een voor beide partijen ontstane vervelende situatie, waarvan achteraf bleek dat beide partijen er niets aan konden doen, toch op een correcte wijze opgelost. Koopjedeal.nl krijgt hiervoor van mij een dikke pluim!

19-04-2016

Met koopjedeal maak je een goede deal.

Ik koop toch al weer heel lang aanbiedingen bij koopjedeal en moet zeggen dat de service extreem goed is! Iets niet naar je zin, retourneer je, iets te klein die ruil je en dit zonder problemen. Ik blijf jullie in elk geval trouw als klant!

Cor

GOED-KOOPJES GEMAK

Bestellingen worden prima geleverd. Artikelen voldoen aan de gestelde eisen. Scherpe prijzen en een zeer goede betalings mogelijkheid. 100% tevredenheid.

C. J. van der Biezen.

19-04-2016

Koopjedeal is goed en goedkoop

Wij zijn heel tevreden over de kwaliteit en de prima

afwerking van koopjedeal.

Groet Wim en Marry

Marlon

Prima

Altijd keurig mijn bestelling ontvangen, binnen relatief korte tijd.

Product wijkt nauwelijks af van getoonde voorbeeld.

Prima on-line deals!

Inmiddels hebben mijn familie en ik diverse "deals" aangeschaft en over het algemeen zijn we zeer tevreden!

Zoals altijd, moet je ook hier geen "wonderen" verwachten, want als iets echt heel goedkoop lijkt moet je je niet te snel rijk rekenen! Slechts éénmaal waren wij teleurgesteld in de kwaliteit van het produkt, maar de retourservice en terugbetaling werden keurig en snel afgewerkt.