Cees
30-10-2018

Slecht bedrijf , levert gewoon niet

Bij koopjedeal een HP laptop gekocht met bestelnummer 202988564 vooruitbetaald , wordt niet geleverd , op mails wordt niet gereageerd , telefonisch nauwelijks berijkbaar . E 299,- betaald en geen laptop ontvangen terwijl het betreffende product nog dagelijks in hun advertentie wordt aangeboden .

Levensgevaarlijk bedrijf , riekt naar oplichting

Vincent

Eerste bestelling

Te reden over eerste aankoop. Binnen termijn geleverd. Koopproces verliep ook zonder problemen. Enige minpuntje was de ontbrekende communicatie van track and trace code voor levering. Ik heb geprobeerd met jullie te bellen maar kreeg geen gehoor, geen mensen en of ingesproken boodschap. Als dit wel was gelukt hadden jullie een absolute 10 ipv een 9 gekregen. Ik beveel jullie absoluut aan en heb dit al aan diverse mensen doorgegeven.

Prijsbewust

Bij koopjedeal zijn leuke aanbiedingen koop er regelmatig wat. Je moet wel prijsbewust zijn daar er soms artikelen zijn die elders voordeliger zijn bij de regulieren zaken. De service van Koopjedeal is goed ik heb daar goede ervaring mee.

30-10-2018

Wacht nu al meer dan een maand, niet 1 keer hebben ze contact gezocht.

Volgens de algemene voorwaarden op de site doen ze hun best om op tijd te leveren, anders houden ze je op de hoogte van alles. Nu, meer dan een maand na de bestelling heb ik nog niet 1 berichtje gehad, heb ik al 3 keer gebeld (steeds 50 minuten in de wacht), heb ik al een 10-tal mailtjes verzonden, bedrijf doet helemaal niets. Gaat om bestelnummer: 202959187 Onderstaand uit de algemene voorwaarden: Artikel 10. Levering en uitvoering 1. Wij zullen altijd ons best doen om je goed te helpen. Wij houden van tevreden klanten. 2. Bij elke deal staat aangegeven wat het verwachte leveringstermijn is. Dit kan per deal verschillen. 3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren dan mag jij kiezen: je vraagt je geld terug, je vraagt of wij een vervangend product kunnen leveren of je vraagt een tegoedbon. 4. Als een product beschadigd of kwijtraakt voordat je het ontvangt dan is dat uiteraard onze verantwoordelijkheid. We zullen het dan opnieuw versturen.

Hugo

Zeer onbetrouwbaar

Artikelen komen gewoon niet en ze laten niets weten. Je wordt aan een lijn gehouden etc. Ze maken veel reclame aaan de voorkant maar kunnen het niet aan. Niet doen.

Marij
29-10-2018

Aan het lijntje gehouden worden door koopjedeal

Heb 4 gordijnen besteld met een maximale levertijd van 5 werkdagen. Drie maal kreeg ik bericht dat de levering later kwam. Na een kleine maand na 38 minuten aan de telefoon te hebben gewacht, eindelijk contact. De TWEE gordijnen zouden dezelfde week nog gebracht worden. Maar ik had er 4 besteld en betaald. Krijg de volgende dag bericht dat de bestelling "compleet" was gemaakt en snel zou komen. Na enkele dagen eindelijk bezorging. Helaas toch maar 2 gordijnen. Alweer gemaild. Veronderschuldigingen en binnen 7 werkdagen zouden ze komen. Deze termijn is inmiddels weer verstreken. Hoop dat er op de kamer waarvoor ik ze besteld heb nog een keer voor beide ramen dezelfde gordijnen zullen hangen. Mijn eerste en meteen ook laatste ervaring met koopjedeal is ronduit teleurstellend.

29-10-2018

Iets kapot.koopjesdeal helpt heeeeel vlot !

Goede artikelen en een snelle levering! TOP

Ciska

Top

Al vele malen een goede ervaring met koopesdeal. Ben zeker van plan om nog vaker met koopjesdeal in zee te gaan. Tot ziens zal ik maar zegen.

Arno

Zeer de moeite waard

Ik heb inmiddels meerdere bestellingen gedaan en alles is prima verlopen. De site is duidelijk en de artikelen zijn makkelijk te vinden. Het bestelproces verloopt prima en je weet (op tijd) wanneer een bestelling onderweg is. Niets dan lof.

Caspar

Telefoon Bereikbaarheid

Heb vandaag meerderekeren gebeld en de laatste keer dacht ik dat gaat goed, wachttijd 30 min. Blijf aan de lijn maar ja het was 16.20 ik denk dat gaat het worden. Dacht ik. Dus mooi niet tegen 17.00 was de wachttijd 7 minuten, dus je zou denken dat ze de laatste bellers, tegen wie ze zeggen blijf aan de lijn nog helpen maar mooi niet ze onderbreken gewoon de lijn. Knap brutaal.

Arno

Super slecht!

Kortweg; Geen communicatie Incomplete leveringen Slechte/geen bereikbaarheid Lange wachttijden Niets kopen hier, krijg geen leveringen, krijg geen contact en krijg al helemaal mijn geld niet terug. Nu zo'n 3 weken geleden. Pure misleiding als je het mij vraagt!

Sylvia

Tevreden

In een aantal jaar al een aantal dingen bij Koopjedeal besteld. Altijd in nette staat afgeleverd en van degelijke kwaliteit. Het leuke van Koopjedeal is dat ze zeer verschillende prodocten hebben. Ook het puntenspaarsysteem voor extra korting maakt het extra aantrekkelijk. Enige minpuntje is soms de wat langere levertijd.

29-10-2018

Eerste ervaringen zeer positief. Vervolg is problematisch

De laatste bestelling en bezorging van led-lampen is om onduidelijke redenen uiterst vertraagd en tot op heden nog steeds niet bezorgd. Wel is er al betaald. Jammer genoeg kan ik nu dan ook geen positieve reactie afgeven

Adrien

Alles perfect

Ik heb een draadloze powerbatterij aangeschaft voor mijn smartfhone en alles werd perfect binnen 3 dagen geleverd waarvoor dank.

Vriendelijke groeten

Adrien Dudek

29-10-2018

Geen reactie na kapot product

1 kapot hoeslaken ontvangen. Gebeld. Gratis retour. Daarna niets meer gehoord. Nu 2 maanden verder. Proberen te bellen. 36 wachtenden voor je. Advies is om te mailen. Na mail ook niets meer gehoord. Dus nooit iets bestellen bij Koopjedeal.

29-10-2018

Het kan over de hele linie allemaal wel wat beter .

Een bestelling van drie items wordt in drie keer afgeleverd. B.v. na twee dagen het eerste pakketje na een week het tweede en dan na drie weken het laatste. 1 = niet echt milieu bewust 2 = is duurder voor u of de leverancier 3 = ze komen drie maal aan de deur dus ik zal ook drie keer tijd nodig hebben om het te ontvangen / ergens op te halen / of worden mijn buren gevraagd door de bezorger of ze het pakketje voor mij willen accepteren, enz, enz. terwijl dit alles allemaal ook in een keer afgeleverd kan worden. Als ik een product bij u bestel en het blijkt achteraf uit China of een ander land uit het oosten te komen, is het wel fijn als je een gebruisaanwijzing in het Nederlands hebt.….deze zit er meestal niet bij. of hij is in het Engels, Duits ,Frans of in hele kleine lettertjes. Tip? misschien zet de gebruiksaanwijzing op het internet zodat de klanten deze kunnen down loaden mochten ze hier behoefte aan hebben (milieubewust geen papier) en zo zijn er nog heel wat kleine dingetjes meer en door deze op te lossen wordt de ervaring voor de klant ook iets positiever.

Dick

Afstemming geleverd product met Afterpay

Geachte heer/mevrouw,

Ik kom de volgende situatie, overigens gelukkig niet vaak, tegen. Als je een product bestelt, dan heb je de optie van achteraf betalen ( Afterpay). Het komt wel eens voor dat je van Afterpay, via mail, al een betaalverzoek krijgt, terwijl het bestelde product nog niet in je bezit is. Uit ervaring weet ik, dat bij andere bedrijven door de vervoerder wordt aangegeven dat bestelde product is afgeleverd en dan krijg ik een betaaloverzicht. En zo zou het moeten gaan.

Mvrgr.

Dick Hilberdink

Map

Grote stilte

Op 18 oktober een bestelling geplaatst en betaald. Nu 29 oktober, zelfs na 2 mails naar de klantenservice, nog geen enkele reactie.laat staan dat mijn bestelling gekomen is! Dit is mijn eerst bestelling via Koopjedeal.ik denk niet dat er nog veel zullen volgen. Hoop niet dat ik mijn geld kwijt ben!

Toppers

Vandaag besteld , morgen in huis.

Dini

Snel en efficient

Bij de bestellingen gedaan, had ik het bestelde snel in huis en goed verpakt.