Eduard
09-05-2016

Betaalde bestellingen niet geleverd

Heb 2 reeds betaalde bestellingen gedaan die tot op heden niet geleverd zijn. Eén van 24 april en één van 26 april. De bestelling van 26 april zou verzonden zijn maar is niet te traceren. De ander heeft nog de status 'in verwerking'. Het bedrijf reageert hierop met een standaardmail. De chatfunctie op site is niet meer zichtbaar. HEEFT DIT BEDRIJF PROBLEMEN?

Ze gaan wel nog vrolijk door met dagelijks adverteren en nieuwe aanbiedingen sturen. WIE STOPT DIT?

Martijn
02-05-2016

Levertijd wordt niet nagekomen

Op 8 april t-shirts besteld & een usb kabel. De t-shirts hebben kennelijk een langere levertijd (slechts 1x geinformeerd zonder dat wordt aangegeven wanneer wel wordt geleverd). Na paar keer mailen eindelijk reactie, maar nog steeds niets gekregen.

Wel vreemd dat dezelfde t-shirts doodleuk nog een keer dagdeal zijn terwijl ik ze niet uitgeleverd krijg.

Overigens wordt de usb kabel ook niet uitgeleverd onder het mom van combined shipping......

01-05-2016

Zoals het zou moeten

Bestelde was zoals ik ook had verwacht (dus info op de site was juist) en ook binnen de aangegeven tijd bezorgd.

TOP!

Alexander
28-04-2016

Koopjesuf.nl

Zo leuk, snel en betrouwbaar dat als het fout gaat dat

echt een verrassing is.

Anne
28-04-2016

Denk 2x na voor je bestelt

Heb een traagschuumkussen gekocht bij Koopjedeal en deze geprobeerd. Deze zou gezonde nachtrust geven. Helaas: het kussen is als beton en mijn nek ligt in een hoek van 90 graden. Wil deze daarom retourneren. Koopjedeal daar voor benaderd hoe dat aan te pakken, maar heb na 4 dagen nog steeds geen reacties ontvangen. Weinig vertrouwenwekkend.

27-04-2016

Hoe kom ik van die mailings af?

Prima site, betrouwbare levering, hele goede prijs.

Maar.... Hoe kom ik nu van die mailing af? Dagelijkse meerdere aanbiedingen.

Stacia
27-04-2016

Super goede service. Direct doen.

Altijd een goede deal en vlotte service. Hoef geen uitleg gewoon doen.

26-04-2016

Goedkoopste deal?

Enkele dagen geleden 2 bureaustoelen gekocht.

Beste Peter

Bedankt voor je bestelling bij Koopjedeal B.V..

Je bestelling zal binnen 5 werkdagen geleverd worden.

Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop.

Bestelling #201297807 (geplaatst op 22 april 2016 12:14:31 CEST)

Deze (prijs) aanbieding was beperkt in de tijd.

Door aanmelding op de nieuwsbrief werd een extra korting bekomen.

Ook met spaar punten ging de prijs nog verder omlaag!

Groot is de verbazing en ontgoocheling als je dan ontdekt dat er voor de twee stoelen

28,96 meer is betaald dan bij Bol.com

Misschien is het beter om in het vervolg eerst bij deze online shop te kijken.

Nu heb ik het gevoel dat KoopJeDeal vooral zichzelf een deal gunt.

Marian
23-04-2016

Goede service

Ik had een horloge besteld maar kreeg hem in de verkeerde kleur.ik heb gebeld en kreeg per omgaande de goede thuisgestuurd

23-04-2016

Prima bedrijf met goede service

Ik heb nu al een behoorlijk aantal artikelen gekocht bij Koopjedeal. Het zijn vaak leuke artikelen en ze zijn altijd prima geprijsd.Ik had 1 keer een artikel dat niet voldeed. Dat kon ik zonder problemen en kosten terugsturen en mijn geld werd geretourneerd.

Van een ander artikel ging tot 2 keer toe de SD card stuk. Daar kan Koopjedeal uiteraard ook niets aan doen. De card werd beide keren direct vervangen. De procedure hiervoor was helder, en wederom kon het artikel via Kiala, zonder kosten worden teruggestuurd.

Ik kan dit bedrijf zeer aanbevelen.

Gewoon goed !

Alles wat ik tot op heden besteld heb, is nog steeds op tijd afgeleverd en zelfs ook op andere door mij opgegeven adressen. De bestelde artikelen vind ik heel goedkoop en voldoen ook exact aan de beschrijving.

Koopjedeal is mijn stiel

Prima ervaring.

Leveringen op tijd en ook retouren (kapot product) werkt prima

22-04-2016

Altijd goed en goedkoop. !

Alles werd op tijd geleverd nimmer een probleem gehad.

Huibert
21-04-2016

Voor welk artikel danook alrtijd succesvolleópvolging

vele malen jullie diensten gebruikt en altijd goede snelle\

leverinbg maar bovendien goede v erhouding van

kwalitieit-prijs verhouding. GA ZO DOOR!

Teuna
21-04-2016

Ilse maakt waar wat ze zeggen.

Onze {mijn} ervaringen met de bestellingen bij Ilse, zijn zeer goed. Als er staat binnen 6 dagen of iets anders, dan hebben wij het altijd al eerder in huis. Goede prijs en keurig verzorgt,

Wil

Tevreden

mijn ervaring is perfext geen klachten

21-04-2016

Niets mis met dit bedrijf

enkele malen iets bij koopjesdeal besteld en altijd keurig verwerkt en afgeleverd

niets mis met dit bedrijf

Goede servicebij vragen etc

Ik had een klacht omtrent een artikelkwaliteit en dat werd keurig opgelost .Gewoon omgeruild

Niets dan LOF over KoopjeDeal

Ik bestel regelmatig via Ilse van KoopjeDeal. De bestellingen worden snel en accuraat bezorgd. Mocht er iets wat langer duren, dan wordt daarover gemaild met de reden van de vertraging. Niets dan LOF over KoopjeDeal !

Groet, Frans

Cobie

Veelzijdig en passende artikelen

Mag graag in de kranten en op de mail naar de artikelen kijken en bij passende artikelen kijken , vergelijken, en eventueel kopen.