19-04-2016

Netjes bezorgd en op tijd

Ervaring is ronduit positief. Afspraken worden nagekomen. De spullen zijn goed verpakt en hebben een goede kwaliteit. wat mij betreft mag er nog wat meer variatie in het aanbod komen

Aalt
19-04-2016

Goede artikelen tegen een concurerende prijs.

Ik heb goede ervaringen met Koopjedeal.

Snelle en vlotte levering en foutjes worden snel hersteld

plus punt.

W.
19-04-2016

Snel, duidelijk en komen afspraken na

Ik heb 3 bestellingen geplaatst en kon vanaf het begin mijn bestellingen volgen. Duidelijkheid is belangrijk en dat geeft Koopjedeal.nl

Frits

Dekbed overtrek

Ik heb , behalve dit artikel, redelijk wat bestelling bij jullie geplaatst. Alles bestellingen zijn voortreffelijk uitgevoerd. Er is zeker reden vaker bij jullie te bestellen. Het assortiment is uitgebreider geworden.

Succes

Truus

Beoordeling Koopjedeal.nl

Ik heb goede ervaringen met bestellingen en afleveringen van jullie goederen. Het was correct en to the point.

Wat mij stoort zijn de talloze aanbiedingen die ik in mijn mailbox ontvang. Ik heb al eens geprobeerd dit te stoppen, maar het is mij niet gelukt. Jullie aanbiedingen lees ik altijd in mijn dagblad, dus op de mail hoeft niet. Ik begrijp ook wel dat dit komt omdat ik in jullie bestand zit. Mijn vraag: zou dit kunnen stoppen? Jullie heel veel succes wensend met jullie bedrijf, met een hartelijke groet, Truus Kamstra

Perfecte kloppende communicatie

maken waar wat ze beloven

Ineke

De goedkoopste

prijs en product zijn gewoon erg goed. afhandeling en bezorging eveneens.

Fh.

Zekerheid en kwaliteit

Tot nu toe elke bestelling vakkundig en tot volle tevredenheid uitgevoerd.

Arie
19-04-2016

Goedkoop, betrouwbaar, snel en voordelig

Nog nooit problemen ondervonden. Bestellingen worden snel geleverd zonder problemen

19-04-2016

Veel voordeel met een goede service

Ik heb al heel wat bij Koopjedeal verkocht en over het algemeen naar volle tevredenheid. Soms valt een artikel wel eens tegen omdat je er op grond van de beschrijving meer van had verwacht, maar dat komt gelukkig weinig voor. Ben tevreden over het geheel van Koopjedeal.

Jdzwanikken

Ik wil van jullie af

Het lukt me niet om me uit te schrijven?,,!,

Mailtjes blijven maar komen

Anita

Hoe doen ze het....

Als je iets bestelt wordt het op de afgesproken tijd aan huis geleverd. Terugsturen is geen probleem. Als er mankementen zijn wordt alles naar tevredenheid van de klant opgelost.

Jannie

Heel tevreden.

Een aantal keren wat besteld. super kwaliteit en snelle levering. Goed verpakt dus tot nog toe zeer content ermee.

Av

Producten

Leuk producten, en natuurlijk ook voor een mooi leuk prijs.

In het algemeen verloop de bezorging snel.

klantendienst is ook goed.

19-04-2016

Jij ken mis en collega dan loopt hij hier voortaan

Prima en prettige service en overzichtelijke site

Jannie

Leuker kan het niet

Meer dan dik tevreden

NPG

Koopjedeal, mijn favoriet.

Fantastisch zoals jullie de bestellingen behandelen!

Alles zeer snel binnen en ook de retourzendingen heel erg goed afhandelen.

Mijn complimenten voor het hele team van KOOPJEDEAL.

Rebecca

RAAK

Mijn bestellingen zijn altijd raak:

Leuke artikelen worden snel en verzorgd thuisbezorgd.

Het is altijd een feestje om de doosjes open te maken, zelf besteld, maar toch............

altijd RAAK

Ronald Wattez

Hou de prijzen scherp

Mijn ervaring is , dat altijd goed gaat .

snel en correct

Hein

Maar één de beste, KoopjesDeal

Uitstekende ondersteuning bij aankoop en levering.

Top