Liz

Snelle afhandeling top aanbiedingen

moeite waard wordt snel en keurig afgehandeld. dikke duim!

Beter materiaal verkopen

Ik heeft eenverfspuiter gekocht een paar jaar geleden waardeloos vorigjaar scheermesjes

Van zg duurmerk waardeloos vorig jaar ook

Scheerapperaad waardeloos trok mijn baard

Haartjes zo uit mn huid kocht vorig jaar ook

Een schoonmaak setje voor mn huid waarde

Loos. Dit zijn mijnervaringen van julli

20-04-2016

Koopje deal is mijn steal

Ik ben zeer tevreden over koopje deal omdat kwaliteit

en prijs verhouding zeer goed is

De levertijd zou wel korter mogen

Ellen

Diverse

Snelle levering, prima ;)

Moon

Super site !

Ik ben heel tevreden over de site en de bestelling komt ook snel binnen.

Marja
20-04-2016

Wat beloofd is, is nagekomen

Ik heb een aantal keren iets besteld. De levering is altijd binnen de afgesproken tijd geleverd. De artikelen die ik besteld heb zijn altijd boven verwachting geweest voor de prijs die ik er voor betaald heb.

Afspraak is afspraak

Afgelopen jaar enige artikelen gekocht via koopjedeal.nl, en iedere keer zijn ze de afspraken volkomen na gekomen, kortom niks mis mee.

Auke

Zeer tevreden

Snelle levering leuke tevreden klant

Annemieke

Klein, maar fijn!

Op jullie facebook site zag ik een hele leuke armband en ik dacht ik ga die gewoon bestellen. Bestel proces verliep heel simpel en de armband was die zelfde week nog binnen in een leuk zakje. Zag er top uit. De nieuwsbrieven via de mail zijn ook heel handig ik een opslag zie je of er een leuke aanbieding bij zit ja of nee. Ik ben tevreden!

Melissa

Goede en betrouwbare webshop

Aantal keer spullen besteld bij koopjedeal. Wordt keurig geleverd volgens afspraak.

Hebben ook een leuk spaarsysteem om korting op te bouwen.

19-04-2016

Verkeerd gestuurd en geen reactie

Twee weken geleden deurbellen besteld en betaald. Bij levering bleken de deurbellen niet te werken. Na 50 min. aan de telefoon te hebben gehangen alsnog een retour moeten aanmaken online maar nu twee weken later niets meer gehoord. Ook geen antwoord gekregen op tweede mail waarom we niets horen. Eens maar nooit meer......

19-04-2016

Hier ben ik vrolijk van geworden

Ik had een tom=tom besteld en uitgeprobeerd wat een ramp was dat hij hield geen minuut het gps signaal vast

Koopje deal heeft de klacht fantastisch goed verholpen het toestel is vervangen en deze doet het prima

Dank voor de goede afhandeling

H.H.E.

Horloge besteld

Hallo horloge besteld deed het niet naar winkel geweest hebben ze het nagekeken misschien nieuwe batterij maar was niet zo horloge op hol toch maar teruggestuurd en nieuwe ontvangen wat een gedoe voor een horloge van 7.95 nieuwe ontvangen deed ook niks nu helemaal klaar mee en toch wel een beetje teleurgesteld.

Mieneke

Lampen enz,

Altijd is alles op tijd en goed contact al er iets niet goed is. Prima geregeld.

Entie
19-04-2016

Verassend leuk en goed bedrijf

Ik heb de eerste keer dat ik een bestelling bij een nieuw bedrijf bestel altijd "gezonde" twijfel.

Heb nu meerdere keren wat besteld en alles ging altijd helemaal goed. Ik vind Koopjesdeal elke keer weer verassend met z'n nieuwe producten.

Ria

Kussen

Aflevering van de kussens was super snel

JANNA

TOP SERVICE

IK KREEG EEN PEN MEEGEZONDEN ALS CADEAU OMDAT MIJN BESTELLING IN NIET IN 1X VERZONDEN KON WORDEN!

Snel en Goed

Besteld en vlot ontvangen

Cor
19-04-2016

Koop je koopje bij koopjedeal

Al veel besteld en ook op de juiste tijd gekregen 1 keer een miskleun gehad maar dit werd zeer goed opgelost.

Dus zonder vrees kan je kopen.

19-04-2016

Super goed bedrijf, vriendelijk en correct

Snelle levering en enorme service .

Gratis goederen retour sturen.

Als ik weer wat nodig heb, dan zal ik zeker weer bij jullie

bestellen.

Vriedelijke groeten Wim Leerkotte