Hendrik
15-08-2017

Na regen komt zonneschijn!

Ondanks het slechte weer, toch maar een zwenkparasol besteld. Super levering en as. week veel mooi weer.

Marius

FIETSENSPIEGEL

Koopjes deal bood fietsenspiegels aan t.w.v. €9,95, (als ik het wel heb). Verstelbaar, jawel. Nou dus niet! Deze Chinese makelaardij is , erg klein, verblindt, is nauwelijks verstelbaar, en gevaarlijk, dus. Als ik Koopjesdeal was, zou ik dit artikel gauw uit de roulatie halen. Niet kopen dus!

Dankzij Ilse, de juiste wandelschoen

De Travelin dames wandelschoenen zijn tot maat 40 beschikbaar. Helaas vielen ze voor mij net te krap uit. Na soepel verlopen retourzending en uitleg van het probleem, loop ik nu toch op travelin schoenen uit een andere serie. Pluim van mij

Jose

Rikie

Goed geregelt in huis

Die zijn goed tot heden toe

Nico
15-08-2017

Mooie aanbiedingen en zeker niet duur!

Onlangs heb ik een bestelling gedaan van twee led armaturen deze waren niet duur en de levering was supersnel en goed. Ook de betaling via ideaal liep vlekkeloos.

H.C.
15-08-2017

Uitstekende service en snelle reacties op vragen.

Zeer goede ervaring met dit bedrijf,al veel dingen aangeschaft. Bij retour zendingen maakt men geen probleem,ook als de 2 weken voorbij zijn o.a met mijn dashcam,die het na 3 weken plotseling begaf,via chat verteld mocht hem terugsturen ( gratis) en kreeg een nieuwe binnen 4 dagen toe gestuurd zonder verdere kosten en zeer vriendelijk personeel. Nogmaals hartelijk dank daarvoor. ( de nieuwe werkt nu goed)

Vriendelijk groet,

H.C. te Pas

15-08-2017

Nooit meer naar die drukke winkel lekker vanuit je stoel bestelen

Prima feedback erg goede ervaringen zeer aantebevelen!

MODERN BEDRIJF MET OUDERWETSE SERVICE

Alle bestellingen worden altijd snel, netjes en correct verwerkt, de levering is snel. Zo hoort het!

M.A.

Toch even sneupen

Apparaat werkt wel, maar bijgesloten handleiding is onvoldoende/te klein/niet te lezen.

Ineke

Goede artikelen

Goede artikelen en snelle bezorging

Ed
15-08-2017

Goed, goedkoop en snel geleverd

Ben zeer tevreden over de goederen die ik gekocht heb. De kwaliteit is uitstekend tegen een acceptabele prijs. Er is een ruim aanbod van artikelen, op elk gebied. Kortom: ik ben zeer tevreden.

Rianne

Super service

Ik had iets verkeerd besteld en probleem werd aan de telefoon meteen opgelost.

D J

Afwisselend aanbod.

Goed georganiseerde internet winkel. Laatste tijd wel meer herhalingen van aanbiedingen. Bek N er positief over.

Marliese

Keurig geleverd, degelijk verpakt

2 palmbomen besteld. ze zaten keurig verpakt - samen in 1 doos

Zeer tevreden

Keurig afgeleverd zoals beloofd

15-08-2017

Goede Webshop met accurate snelle service

Erg fijn zaken met jullie te doen ! Hebben het echt goed begrepen hoe het hoort !

J.

Ideal !

Gewoon iedere dag opletten.

Antoinette

Uitstekend!

Al jaren koop ik met volle tevredenheid bij koopjedeal! Prijsbewust en snelle levering

Marijke

Juiste data niet bezorgd

Pakketje kwam niet op de aangegeven data aan.

Jeannette

Koop die Deal!

Alleen maar positief. Je bestelt het product, betaald en er wordt snel geleverd en bij grotere producten word je netjes vooraf gebeld voor de aflevering.