Claudia
29-06-2014

Bikini

9-6 een mooie bikini besteld en betaald tot op heden nog steeds niets binnen tot nu toe wel een mail ontvangen dat hij binnen 2 werkdagen binnen zou zijn we zijn nu alleen al 10 werkdagen verder

Anneke
27-06-2014

Niks ontvangen en geen communicatie

Hier idem dito 2 juni loom bandjes gestuurd, niks binnen, op mails wordt niet gereageerd

Danisha
26-06-2014

Goed product, op tijd geleverd

al vond ik het wel vervelend dat de levering 10 werkdagen duurde, ben ik toch blij dat deze gewoon op tijd is binnen gekomen. Service kan wat beter, beetje een mail die erg kortaf was gekregen. En ook erg eigenwijs overkwam, maar goed wel op tijd inderdaad geleverd en het product is helemaal super! ik heb namelijk een platenspeler aangeschaft, en van zeer goede kwaliteit! Heel blij mee!

Karl
25-06-2014

Traag & Misleidende informatie

Later geleverd dan de afspraak was maar geniepig ene fotootje zetten van Epson inkt en een huismerk leveren : oneerlijk.

Karen
24-06-2014

Zeer slecht

Op 2 juni bestelling geplaatst. Nu 24 juni en nog steeds geen loombandjes binnen. Krijg geen reactie op mails die ik stuur.

Esther
23-06-2014

Een keer nooit meer

Neppe namaak producten, mails onbeantwoord (5 mails verstuurd, niks terug), retourneren gaat niet zo makkelijk als je denkt. VERSCHRIKKELIJK.

Anneke En Michael
17-06-2014

Rot!

Bestelling nog niet binnen, duurt veel te lang een beetje online winkels in de tijd waar we nu in leven voor 21.00 besteld is de volgende morgen in huis! Anders kan je er beter niet aan beginnen, Weet wanneer er spullen veel in trek zijn koop daar op in !

Sanne
15-06-2014

Loom

Ik heb een loom bands pakket gekocht via koopjedeal en die heb ik 31 mei besteld en het is nog steeds niet binnen als ik op mijn account kijk staat er nog steeds bezig met verwerken bij bijna alle reacties staat er snelle levering bij mij na twee weken nog niet

Marian
12-06-2014

Perfect voor die prijs

sommige borsteltjes zijn gauw kapot, maar ik ben nog altijd veel goedkoper uit dan met de originele!

En de service, bezorging ed is prima!

12-06-2014

Verkeerd artikel geleverd

Partytent 3 X 6 meter besteld. Partytent 3 X4 meter ontvangen. De 3x4 meter versie was 20 Euro goedkoper. Meteen mail gestuurd, geen reactie. Gebeld, Zijn momenteel telefonisch niet bereikbaar (12 juni).

Het lijkt er op dat dit niet opgelost gaat worden.

Eerdere aankopen bij Koopjedeal gingen wel naar alle tevredenheid.

Geert
30-05-2014

Opzetborstels 3D gaan maar 2 weken mee

De 3D opzetborstels van koopjedeal (8 voor 10 euro) poetsen goed totdat ze na 1 a 2 weken intern kapot gaan. Bij de eerste dacht dat ik gewoon pech had maar de 2e is nu na 2 weken ook net kapot gegaan. Van oral B had ik een vergelijkbare en die ging meer dan een jaar mee. De duurzaamheid van de 3D opzetborsteltjes van Koopjedeal is dus heel beperkt en op termijn ben je zo duurder uit

30-05-2014

Oplichters!

Als je doorklikte op de merknamen op de webpagina met de aanbiedingen van de printerinkt kreeg je duidelijke afbeeldingen van de originele cartridges (in mijn geval Epson). De "van... voor" prijzen waren ook die van de originele inkt. Het doosje dat ik na mijn bestelling ontving bevat namaakinkt van Pixeljet, geleverd door inktweb.nl. Ik kan slechts concluderen dat ik misleid en opgelicht ben.

Koopjedeal, dat was eens maar nooit weer.

Sabrina
21-05-2014

Perfect

Perfect afgehandeld, zoals het hoort. Opzetborstels zijn inderdaad iets minder als de originele maar je betaalt er ook ruim 30 euro minder voor dan in de winkel! Niet meer dan logisch toch?

Astrid
17-05-2014

Prima

Diverse artikelen besteld, te weten t shirts, koffiecups (meer keren besteld) en opzetborstels. In een woord PRIMA! Een keer duurde een levering te lang, gebeld (geen servicenummer), excuses gekregen en 2 dagen later alsnog geleverd. Dus wat mij betreft, prima bedrijf.

02-05-2014

Retourzending

Ik heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen met koopjedeal.Nadat ik zelf een puinhoop van een retourzending had gemaakt hebben zij het toch keurig afgehandeld.

Natasja
28-04-2014

Zeer goede borstels

Koop nu alleen via Koopjedeal de borstels, lees hieronder slechte reactie, maar bij mij werken ze echt prima, en dat voor zo'n prijs? geweldig! ben blij dat ik ze gevonden heb.

Nog bedankt Joop!

Erwin
25-04-2014

Opzetborstels Oral B

Teringzooi is het . Borstels draaien niet . zonde van je geld

George
07-04-2014

Garantie tot aan de deur!

Dashboard camera gekocht. Blijkt dezelfde bij de Action € 8,- goedkoper, maar dat is hun schuld niet. Gaat dat ding kapot! Nu wel een probleem: geen reaktie op mails, geen garantie, niets.

Arnold
02-04-2014

Bestellen, betalen en snel ontvangen. Niks mis met koopjesdeal!

Bestelde artikel netjes verpakt en zeer snel in huis.

Pat
01-04-2014

Snelle levering en goede service

Al diverse spullen besteld steeds weer snel thuis gekregen

Ga hier zeker nog meer bestellen

ook het korting systeem werkt heel voordelig