Henri
11-11-2017

Super leuke en nuttige site

Ik kijk iedere dag naar de dag aanbiedingen en koop regelmatig artikelen die ik nodig heb tegen een zeer schappelijke prijs , ik vind Koopjedeal een zeer leuke site waar ik met veel plezier op snuffel , in een woord SUPER

11-11-2017

Perfecte levering en mogelijkheid van retournering

Ik ben uiterst tevreden over jullie snelle en perfecte leveringen. De mogelijkheid van retournering is ook perfect en je ontvangt je betaling ook netjes binnen de afgesproken tijd terug. Gewoon een prima bedrijf.

George

Altijd correct en snel.

Macbook gekocht battery niet correct wordt opgelost

Gja

Buro stoelen

Beste is om geen buro stoelen online te kopen/ De ophoogte verstelbare stoel zakt automatisch naar het laagste punt als je er op gaat zitten. Of ze moeten een zwaardere gasveer kunnen bieden. de standaard is vaak te licht en alleen voor kinderen geschikt.

Trees

Koopjedeal altijd TOP

Ontzettend goede verwerking, afwerking en vooral snelle service

Sjanie

Elke dag spannend

Mijn ervaring is heel positief, ik ben elke dag benieuwd wat voor aanbiedingen er langs komen, soms is het niets voor mij, soms even over nadenken en soms bestel ik iets. Het bestellen gaat simpel, tussen het bestellen en de aankomst van het artikel word ik meestal goed op de hoogte gehouden maar heel soms komt het artikel wat laat zonder dat ik dat weet. Klein verbeterpuntje dus. Alles er heel verzorgt uit, de mails met aanbiedingen, de site en de bestelde artikelen bij bezorging. Tot slot vind ik het persoonlijk maken van de mails door o.a. liefs van Ilse leuk

C.M.

KLASSE

Altijd correcte mails met informatie over de lopende bestelling. Punctualiteit in de uitvoering. Ruim assortiment. Kortom. KLASSE

Gertjan

Superaankopen.

Goede ervaring ook als het even niet goed ging ,dan werd het prima opgelost.

Thea

Ideaal

Overzichtelijke website Nog nooit wat retour gestuurd, gewoon goed.

Louise

Goede en goedkope spullen

De levering is snel en goed en komt iets kapot aan, dan wordt het snel vervangen.

Koos.
11-11-2017

Koopjedeal de enige echte.

Al een paar jaar bestel ik Diverse dingen bij Koopjedeal en nog nooit problemen gehad altijd ging het goed .

Onstelbaar goed

Nooit geen problemen ondervonden met mijn bestellingen.

Altijd op tijd geleverd

Geen klachten goede produckten

11-11-2017

Goede spullen tegen een leuke prijs wat wil je nog meer

De aanbiedingen zijn meestal erg interessant, kwalitatief in orde en met een leuk prijsje kortom een betrouwbaar en goed koopadres

11-11-2017

Betrouwbaar, efficient en goed van prijs

Ondanks dat ik kleine bestellingen plaats worden deze direct verwerkt en goed geleverd, ook de betalingskeuze is heel prima en goed geregeld, vaak is dat bij anderen anders, petje af!

Super geregeld

Zeer goede ervaring met bestellen en leveren, geen flauwe kul, maar woorden maar daden!

Top webwinkel

Koop regelmatig bij koopjedeal, en altijd goede prijs/kwaliteit. Wat ook top is aan deze webwinkel is het puntenspaarsysteem waarmee je nog bijkomend korting kan hebben op de reeds lage prijzen. Zeker een aanrader

Simon
11-11-2017

Zonder Koopjesdeal valt er niets te dealen!

Zelden zo makkelijk kunnen kopen, Zonder de deur uit te lopen. Heerlijk, eerlijk en vertrouwd, zonder enig voorbehoud!

Walter
11-11-2017

Kopen bij koopjedeal is genieten van je koop!

De producten die ik reeds gekocht heb, daar geniet ik nog dagelijks van! De mooie palmen heb nu wel naar binnen gebracht, omdat ik er ook binnen van kan genieten!

Annemiek
11-11-2017

Voor 'n dubbeltje op de eerste rij!

Gemak,snel en als ik er niet uitkom per telefoon vriendellijk en behulpzaam. Vr.gr.