G.A.M.
23-08-2017

Bestellen en leveren goed op elkaar afgestemd Perfect

Alles goed afgewerkt en op tiijd geleverd PERFECT

Koopjedeal.geweldig

Mijn ervaringen mag ik zeggen zijn zeer goed . altijd op tijd geleverd en ook de prijs kwaliteit is goed ga zo verder

Goede ervaring

Besteld en snel op de juiste plaats bezorgd. helemaal goed

Guus

Uitstekend!

Vlotte levering, duidelijke website en uitstekende kwaliteit van de produkten.

Fred

Gemakkelijk,goedkoop en snel geleverd

Diverse artikelen gekocht via koopjedeal en zeer zeker tot volle tevredenheid

Anneke

Service

Het brievenbuspakje werd door DPD bij het verkeerde adres bezorgd. Koopjedeal gaat hier goed en vlot achteraan en houd je op de hoogte. De bewoners waren net die week met vakantie, maar daarna was het snel opgelost.

Anne Dirk

Laagste prijs

Prima prijzen en uitstekende bezorging

Maria
23-08-2017

Koopjedeal, daar koop je met hart en ziel!

Altijd leuke en praktische zaken Goede kwaliteit voor weinig knaken 'n Goed advies en vriendelijkheid En altijd bezorgd binnen korte tijd

maria van oers

Marga
23-08-2017

Je krijgt wat je ziet voor een prettige prijs

Ik bekijk de advertentie van Koopjedeal regelmatig en daar vind ik af en toe leuke aanbiedingen. Alles wordt altijd keurig op tijd geleverd en de producten bevallen prima.

Mariette

Armband met swarowskikristallen

Na een week dragen is er al een kristal uit het armbandje verdwenen. Ben zeer teleurgesteld, het is op zich een mooie armband voor een mooie prijs maar nu is het leuke er wel vanaf

Ahum

Eén en al goede recensies? Allemaal "medewerkers" en familie? Erg toevallig.

Kurt

Prima service en prijs.

Ik ben al jaren klant van Koopjesdeal.nl omdat de service prima is, de prijs voor het product concurrerend is en het word snel geleverd.

Wpm
23-08-2017

Snelle service voor een goed koopje

Snelle service voor een goede koop

Uitstekende service

Na de aankoop van een artikel wat qua bestel en betaal gemak makkelijk verliep, en de levering ging ook heel snel, was het artikel toch niet wat we ervan verwachte, dus retourneren, Ook dat gaat heel gemakkelijk net als het bestellen, je vult de op de site enkele vragen in en binnen 2 werkdagen krijg je een mail met 2 bijlage één pakbon voor erbij te doen en een label om er op te plakken. Je gaat naar de dichts bijzijnde DHL en stuurt het gratis terug.

Snel en goed

Goed product. Gunstig geprojsd

A.H

Goed en snel

Heb geen negatief oordeel wat ik gekocht heb was goed

InSook

Snelle bestelprocedure

Mijn bestelling werd reeds na 2 dagen thuis bezorgd. Prima.!

L.O
23-08-2017

Goede service en snelle levering

Mijn bestelling zou rond vier a vijf dagen worden geleverd. Tot mijn verrassing was het al binnen twee dagen ingepakt en verzonden

22-08-2017

Gewldig

De bestelling was er sneller dan ik verwacht had,dit kwam ook omdat ik track en trace niet gebruikt heb. De bestelling zou de 23 ste worden uitgelevert worden maar het kwM de 19de al dus helaas niet thuis

22-08-2017

Goede kwaliteit en correcte levering.

Ik heb reeds een paar keer wat via Koopjedeal wat gekocht. Ben tot nu toe tevreden.