19-02-2019

Retourneren zonder een account aanmaken (nieuwe klant)

Ik heb een minder goede ervaring met koopjedeal.nl aangezien een deel van de bestelling verkeerd was geleverd en het onmogelijk was de juiste instructies te ontvangen van koopjedeal.nl hoe verder te handelen(voor het eerst besteld er was geen account aangemaakt maar direct betaald) E mail verkeer, beantwoorden van vragenlijsten gaf tot nu toe geen oplossing. Zit tot grote ergernis nog steeds te wachten op de juiste instructies.

Jouke

Elektrisch apparaat

Was verroest voordat we uit enthousiasme de waterkoker gevuld hadden. Van allerlei ongerief kwam naar boven drijven. Nader onderzoek bracht veel roestplekken aan het licht. Toen ik telefonisch wilde reclameren kwam ik weer eens in zo'n telefonisch ontmoedigingsprogramma terecht. Zo ontgaat mij de uitdaging om, op enkele uitzondering na, de aanbiedingen echt serieus te nemen.

Douwe
18-02-2019

Als de afhandeling altijd zo rap gaat is het geen probleem om zaken te doen met koopjedeal

Oppassen met koop bij koopjedeal

Koopjedeal komt de afspraken niet na zit al vanaf 25 oktober te wachten op deel 2 van de levering iedere keer weer de belofte binnen 5 dagen is het product bij u.

Vergeet het maar wel betaald maar niet geleverd zo gaan ze te werk of is het ene gat stoppen met het andere.

Dus wees gewaarschuwd niets kopen bij deze organisatie

Wubbo

Slechte leveringen

Een bedrijf dat veel geld uit geeft aan reclame maar niet aan service

Leon
18-02-2019

Snel, netjes en mooie producten voor een betaalbare prijs!

Ik leg de lat hoog en neig naar perfectie en verwacht dat ook van een product en organisatie bij de levering en service bij retournering. Niets van kritiek tot nu toe bij alle bestellingen. Chapeau!?

Maria
17-02-2019

DE BESTE DEALS MET KOOPJEDEAL.NL

Meerdere deals gesloten met Ilse, en elke deal is correct geleverd, producten exact volgens de omschrijvingen.

EEN AANRADER!

16-02-2019

Retourzendingen onmogelijk

Via de site een wandkachel gekocht. Apparaat functioneert niet goed. Retourzendingen aangeklikt zonder inloggen en vervolgens alleen meldingen dat de ID niet geladen kan worden. Dus maar bellen. Nee we kunnen u niet helpen moet via de site. Ja maar dat werkt niet. Ma veel moeite wordt toegezegd dat er een mail gezonden zal worden. Die komt inderdaad met een aantal vragen. Die beantwoorden we keurig en vervolgens hoor je helemaal niets meer. Kortom we zitten met een kachel die het niet doet en met geen mogelijkheid om terug te sturen. Volgens mij wordt je dan getild!

Het was de eerste en laatste keer.

Truus
16-02-2019

Een van de goedkoopste

Altijd snel en goedgeleverd

Corinne
11-03-2019

Klantgericht

Ontbrekende deel 2 van mijn bestelling

Op 25 januari 2019 plaatste ik een bestelling van 2 items. Item 1 werd keurig geleverd op de beloofde leverdatum, maar van item 2 dat beloofd was voor uiterste leverdatum 5 februari, is er nog steeds geen spoor van te bekennen en na navraag werd mij bevestigd dar het item na 5 werkdagen zou geleverd worden, maar nu na meer dan weer een weekje wachten heb ik nog steeds geen nieuws alhoewel als ik mijn account check er vermeld is dat het item werd verzonden.

Ik wil wel vermelden dat dit de eerste keer is dar het fout gaatwant mijn vorige bestellingen werden steeds stipt geleverd.

15-02-2019

Interessante aanbiedingen en goed van kwaliteit

Eenvoudig te bestellen en vervolgens een snelle levering van het product.

Steven
15-02-2019

Geen probleem

Alles wat wij bestelden was in 1 keer in orde.

Toon
14-02-2019

Pak je voordeel bij koopjedeal met goede kwaliteit

Heb al menige leuke deal besteld bij koopjedeal en ben nog niet teleurgesteld,kwalitatief goede producten voor een leuke prijs,koopjedeal komt zijn belofte na,ben dik tevreden,grt.toon

Snel & Goed Thuis

In alle gevallen op een na ben ik tevreden.

Bij 123-inkt hing het totaal mis omdat de cartridges werden geweigerd op mijn HP printer.

Ellenlange mails nodig, maar ik heb geen nieuw product en ook niet mijn geld terug gekregen.

Gerardus

Prima

Verschillende bestellingen in de loop van tijd gedaan

Aldoor zeer tevreden met afhandeling en bezorgen.

Zeer vertrouwelijk

14-02-2019

Top service en deal van koopjedeal.nl

Mooie deals met goede producten veilige betaling en snelle perfecte levering.

Gr. Kees

Stelle levering

Regelmatig Koop kmiets bij Ilse en het verloop this eigenlijk altijd vlekkeloos.

Hilde

Slecht onlinewinkel

Bestelling van 4/02/2019 op 15/02/2019 nog altijd niet ontvangen en ook niets meer gehoord van deze bedrieglijke winkel.

Diny

Enthousiaste koper

Ik heb verschillende keren bij Koopjedeal.nl een artikel gekocht en ben zeer tevreden, zowel over de artikelen als de leverantie!

13-02-2019

Het slechtste internet bedrijf ooit

Als bedrijf wachten al sinds 22 december 2018 op 3 bureaustoelen. Zij reeds betaald over en weer mailen bellen er wordt veel beloofd maar niets geleverd.

Vandaag weer gebeld ruim 20 minuten in de wacht, gevraagd om het geld zo spoedig terug te storten Vraag me af of dit ook zo lang gaat duren. Mijn advies niets bestellen bij dit internet bedrijf, slechte service automatisch mail dat er binnen 2 dagen contact wordt opgenomen zit nog steeds te wachten.

Dick

Klacht

Bij mijn aankoop stond niet vermeld dat het niet geretourneerd mocht worden.

Er stond wel bi gratis verzenden en retourneren.